הנשיקה של בר עובדת: GoDaddy מדווחת על יום המכירות הטוב בהיסטוריה

השורה התחתונה מדברת ביום שלאחר הסופרבול. GoDaddy שעוסקת ברישום דומיינים ואחסון שרתים מדווחת על זינוק של עשרות אחוזים במכירות
משה בנימין |

הפרסומת הפרובוקטיבית של בר רפאלי לספקית הדומיינים GoDaddy לא השאירה אף צופה אדיש, ולזה בדיוק היא כיוונה. רבים בארה"ב (ובישראל) חשים שאותן 15 שניות בהן הסופר-מודל רפאלי מתמסרת לג'סי היימן הסופר-חנון הן מוגזמות ומזעזעות. השאלה המתבקשת ביום שאחרי היא: האם זה עבד? האם גרף המכירות הושפע מהסרטון הקיצוני? אז זהו, שכן. בגדול.

יש לציין כי הפרסומת בכיכוב רפאלי אינה היחידה שהעלתה GoDaddy ביום המשחק. נוספה לה פרסומת קצת יותר מתוחכמת הקשורה לשירות/מוצר אותו מוכרת GoDaddy. עם זאת, בר רפאלי, ללא ספק גנבה את ההצגה, והפכה לפרסומת הזכורה ביותר מאירוע הגמר.

* פרסומות נוספות ששודרו בסופרבול * לטור של טל שוויגר ממקאן דיגיטל - פרסומות הסופרבול הכי טובות שלא ראיתם

על פי החברה שעוסקת שמכירת דומיינים, הפרסומות הביאו לאפקטיביות מקסימלית עם עלייה של 40% ברישום דומיינים, גידול של 45% במכירות שירותי אחסון האתרים בחוות השרתים של החברה ובנוסף עלייה של 35% בלקוחות בגזרת המובייל. ב-GoDaddy מדווחים כי מדובר ביום המכירות הטוב ביותר של החברה מיום הקמתה.

בר רפאלי - למי שבכל זאת פספס

הרעיון הגדול

ועכשיו, אם במקרה אתם סמנכ"ל או מנהל שיווק שלא הבין מה הביג-דיל, בהתייחס לנתונים, כדאי שתחשבו על זה שוב. אבל לפני שאתם ממהרים לסגור את בר רפאלי לגרסה הישראלית עבור המותג שלכם, קחו בחשבון שחצי דקה (וכמעט 50 טייקים) שלה עלתה ל-GoDaddy סכום שנע בין 2 ל-3 מיליון שקלים (כחצי מיליון דולר) ובכלל יש תחושה שג'סי היימן הוא החנון הראשון והאחרון שיזכה לטעום את שפתיה. מעבר לזאת, בהתחשב בעובדה שספוט פרסום בסופרבול עמד על כ-3.8 מיליון דולר יוצא שהחברה שילמה על 2 הפרסומות ושירותיה של רפאלי סכום של יותר מ-8 מיליון דולר, לערב אחד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה