5 שנים נוספות: גליקמן נטלר סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של דואר ישראל
משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של דואר ישראל ולמעשה ימשיך ללוות את חברת דואר ישראל כפי שעשה בשנים האחרונות. בדואר ישראל אישרו את הפרטים על זכיית המשרד בתקציב הפרסום.
בשלב הגמר של המכרז התמודדו מול גליקמן נטלר סמסונוב משרדי הפרסום ראובני פרידן IPG ו-Y&R ישראל. ב-5 השנים האחרונות טיפל גליקמן בתקציב הפרסום של הדואר לאחר שטופל בגלר נסיס לשעבר. בגליקמן ירשו מגלר נסיס את קמפיין הפרסום של החברה בהובלת צמד הקומיקאים אלי פיניש ומריאנו אידלמן, כוכבי ארץ נהדרת.
ההסכם בין הדואר לגליקמן הוא ל-5 השנים הבאות כאשר בתום כל שנת פעילות החוזה אמור להיות מאושר מחדש. לאחר 5 שנים של פעילות משותפת ייצא הדואר למכרז נוסף - כפי שנעשה בתקופת ההתקשרות האחרונה. על פי הערכות - התקציב הצפוי ל-2013 עתיד לעמוד על כ-18 מיליון שקלים במחירי מחירון.
המכרז על תקציב הפרסום של דואר ישראל עבר מספר תהפוכות בשנה החולפת. המכרז המקורי עליו התמודדו בשלב הגמר גליקמן וזרמון DDB בוטל בנובמבר 2012 לאחר שבדואר טענו כי "המשרדים לא עמדו בדרישות המכרז". בשעתו טען אילון זרמון, הבעלים של משרד הפרסום זרמון DDB כי מההחלטה "עולה טעם רע".
התנאי המרכזי במכרז המקורי קבע כי היקף הפעילות של משרדי הפרסום המעוניינים להתמודד בו צריכה להיות בין 80 מיליון דולר ל-180 מיליון דולר על פי סיכום יפעת בקרת פרסום ל-2011, במחירי מחירון.
לפני כחודש וחצי יצא דואר ישראל במכרז חדש ומעודכן, במסגרתו הורחב טווח המשרדים שיוכלו להשתתף בו, במונחי פעילות כספית. הגרסה העדכנית של המכרז קבעה כי תחום המינימום להתמודדות יהיה פעילות כספית של 67 מיליון דולר ותחום המקסימום יהיה 200 מיליון דולר, במחירי מחירון, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. בנוסף הוחלט בדואר ישראל כי המשרדים לא יידרשו להציג פרזנטציית קריאייטיב בפני החברה וייבחנו על פי פרמטרים אחרים. כאמור, במכרז זה התמודדו גם Y&R ישראל וראובני פרידן מול גליקמן נטלר סמסונוב.
- 20.מיכאל 06/02/2013 17:09הגב לתגובה זוכל עוד ביבי ראש ממשלה, גיל סמסונוב ימשיך לשלוט בכל התקציבים הממשלתיים, מה כאן לא ברור?
- גפי רינת 07/02/2013 11:04הגב לתגובה זודרוקר אייכה?
- 19.כל הכבוד! (ל"ת)מפרגן סדרתי 06/02/2013 15:28הגב לתגובה זו
- 18.שאפו !! (ל"ת)יפה מקרית אונו 06/02/2013 15:21הגב לתגובה זו
- 17.אחת שיודעת 06/02/2013 15:17הגב לתגובה זוגליקמן אחד ממשרדי הפרסום הטובים שיש היום. כל הכבוד!
- 16.כל הכבוד לגליקמן על עבודה מוצלחת (ל"ת)יעלה 06/02/2013 15:16הגב לתגובה זו
- 15.אני 06/02/2013 15:13הגב לתגובה זוכל הכבוד לגליקמן נטלר סמסונוב. פרסומות מצויינות. קריאייטיב מעולה
- 14.יפית 06/02/2013 15:10הגב לתגובה זומשרד מדהים! מגיע להם!
- 13.עבוד בתחום 06/02/2013 15:07הגב לתגובה זומגיע להם! כל המניאקים שמלכלכים
- 12.rinat tel aviv 06/02/2013 14:38הגב לתגובה זומגיע להם!עבודה מצויינת במשך כול כך הרבה שנים. פרסומות מצחיקות ומדוייקות!!!
- 11.הדימונאי 06/02/2013 12:18הגב לתגובה זוכשעושים עבודה טובה ויעילה, בסוף קוצרים את הפירות! כל הכבוד! נ.ב התעלמו מכל חורשי המזימות, עשו ועושים עבודה טובה ויעילה, קצת פרגון לא יזיק לאף אחד
- 10.העיקר שימשיכו עם אלי ומריאנו (ל"ת)ברנז'אי 06/02/2013 12:04הגב לתגובה זו
- 9.כל הכבוד ובהצלחה. עשו עד היום עבודה טובה. (ל"ת)חביבי 06/02/2013 11:59הגב לתגובה זו
- 8.דן 06/02/2013 11:58הגב לתגובה זועשו עבודה טובה עם אלי ומריאנו
- 7.לימור 06/02/2013 11:56הגב לתגובה זוגליקמן עשו עבודה טובה ומקצועית ללקוח לאורך שנים ורואים את ההצלחה במדד הזכורות והאהובות ובתוצאות של המכירות ימותו הקנאים
- 6.מגיע לגליקמן. עבודה קשה וראויה. (ל"ת)חמודה 06/02/2013 11:55הגב לתגובה זו
- 5.משה 06/02/2013 11:55הגב לתגובה זוכל הכבוד ללקוח שנשאר נאמן ומכיר תודה על העבודה הטובה שעשו .
- 4.הדואר בא היום 06/02/2013 11:54הגב לתגובה זוגליקמן עשו לדואר עבודה מצויינת- שימשיכו ככה!
- 3.הדוור 06/02/2013 10:39הגב לתגובה זומכרז שהיה ברור שהולך לגליקמן אבל הליצנים בראובני וזרמון העבידו את העובדים שלהם לחינם. פשוט עצוב
- 2.מושחתים!!! (ל"ת)אנני 05/02/2013 19:55הגב לתגובה זו
- 1.איזה הפתעה!!!1111!!!! (ל"ת)וואו!!!! 05/02/2013 18:25הגב לתגובה זו
- אחת שיודעת 06/02/2013 15:23הגב לתגובה זומי שיודע מה באמת קרה יודע שלא היה ברור בכלל ...הם נלחמו על זה בדיוק כמו השאר וקצת פירגון בתחום לא היה הורג אף אחד.