רייטינג

א' ב' של רייטינג: פרק ההשקה של 'ביה"ס למוזיקה' כובש את המסך עם 33.6%

בזמן שמיליוני אמריקאים צפו אמש בסופרבול, בישראל העניינים כסדרם עם הילדים המזמרים של קשת. בערוץ 10 'יהודה יוצא למלחמה' לא עומד במשימה
משה בנימין | (2)

הסיפור הגדול של הרייטינג התרחש אמש (יום א') בניו אורלינס, בה התקיים הסופרבול ה-47 בין הבולטימור רייבנס לסאן פרנסיסקו פורטי ניינרס, גמר שצפוי היה למשוך יותר מ-100 מיליון צופים. אצלנו, נרשם אירוע קטן וצנוע יותר - פרק ההשקה של תוכנית הריאליטי 'בית ספר למוזיקה' של 'קשת'.

על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה, עולה כי פרק ההשקה של העונה השנייה של 'בית ספר למוזיקה' השיג רייטינג מרשים של 33.6% עם 861 אלף צופים. נתון זה גבוה ב-11% מפרק ההשקה של העונה הראשונה. ב'קשת' מציינים כי העונה הראשונה של 'בית ספר למוסיקה' היתה לתכנית המוסיקה הנצפית ביותר בכל הזמנים עם 35.2% ומעל מיליון צופים לפרק. יוזכר כי התכנית שודרה מול משחק ליגת העל בין בני יהודה למכבי חיפה, בערוץ 1 שהניב 7.1%.

'אנשים' נהנתה אמש מהפלטפורמה המקדימה של 'ביה"ס למוסיקה' והשיגה רייטינג של 18.9%. הפרק של 'אנשים' ששודר לפני 'תוכנית חסכון' השיג רייטינג של אנשים 13.4%. עוד בקשת, ערוץ 2 - דובדבני וקובץ' סגרה את ערב השידורים עם רייטינג של 7.9%.

בערוץ 10: תוכנית הדוקו 'יהודה יוצא למלחמה' לא עמדה במשימה והשיגה רייטינג של 7.4%. 'תיק סגור' השיגה רייטינג נמוך במיוחד של 3.4% בלבד. רצועת הלילה השיבה משהו מכבודו של ערוץ 10: 'היום שהיה' השיגה רייטינג של 7.4%, 'לילה כלכלי' עם נתון מרשים של 9.4% ו'צינור לילה' עם 6.7%.

ראש בראש בפרה-פריים: בערוץ 2 'שש עם' ברייטינג של 11.1%, 'תכנית חיסכון' עם 17.4%. בערוץ 10 'חמש עם' ברייטינג של 8.7%, 'לונדון וקירשנבאום' עם 7.7% 'ופינס בערב' השיגה רייטינג של 7.4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם חדשות 25.5% מול 'חדשות 10' עם 8.5% ו'מבט' של הערות הראשון עם 5.5%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אנונימי 05/02/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    עוד ניסיון לסחוט את הריאליטי ככלל ואת ריאליטי המוזיקה כפרט. במקום לעשות עונות חדשות וגרועות יותר מהקודמות, תתחילו לשדר משהו שיעניין קצת ויפעיל את הראש במקום לצפות בילדים קטנים מתאכזבים
  • 1.
    KO 04/02/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    הכל בכדי שקשת יוכלו לעשות עוד כמה שקלים. מזכיר את הבחור שהתאבד אחרי פרוייקט Y . להרים ילדים בגיל 8 לכזה גובה ואז אחרי חודש אף אחד לא זוכר מי הם, והופ בכמה חודשים עשיתם נזק שיפרנס פסיכולוגים לשנים... צריך להוציא את זה מחוץ לחוק - וצריך להכניס לכלא הורים ששולחים את הילדים שלהם לדבר כזה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.