א' ב' של רייטינג: פרק ההשקה של 'ביה"ס למוזיקה' כובש את המסך עם 33.6%
הסיפור הגדול של הרייטינג התרחש אמש (יום א') בניו אורלינס, בה התקיים הסופרבול ה-47 בין הבולטימור רייבנס לסאן פרנסיסקו פורטי ניינרס, גמר שצפוי היה למשוך יותר מ-100 מיליון צופים. אצלנו, נרשם אירוע קטן וצנוע יותר - פרק ההשקה של תוכנית הריאליטי 'בית ספר למוזיקה' של 'קשת'.
על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה, עולה כי פרק ההשקה של העונה השנייה של 'בית ספר למוזיקה' השיג רייטינג מרשים של 33.6% עם 861 אלף צופים. נתון זה גבוה ב-11% מפרק ההשקה של העונה הראשונה. ב'קשת' מציינים כי העונה הראשונה של 'בית ספר למוסיקה' היתה לתכנית המוסיקה הנצפית ביותר בכל הזמנים עם 35.2% ומעל מיליון צופים לפרק. יוזכר כי התכנית שודרה מול משחק ליגת העל בין בני יהודה למכבי חיפה, בערוץ 1 שהניב 7.1%.
'אנשים' נהנתה אמש מהפלטפורמה המקדימה של 'ביה"ס למוסיקה' והשיגה רייטינג של 18.9%. הפרק של 'אנשים' ששודר לפני 'תוכנית חסכון' השיג רייטינג של אנשים 13.4%. עוד בקשת, ערוץ 2 - דובדבני וקובץ' סגרה את ערב השידורים עם רייטינג של 7.9%.
בערוץ 10: תוכנית הדוקו 'יהודה יוצא למלחמה' לא עמדה במשימה והשיגה רייטינג של 7.4%. 'תיק סגור' השיגה רייטינג נמוך במיוחד של 3.4% בלבד. רצועת הלילה השיבה משהו מכבודו של ערוץ 10: 'היום שהיה' השיגה רייטינג של 7.4%, 'לילה כלכלי' עם נתון מרשים של 9.4% ו'צינור לילה' עם 6.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: בערוץ 2 'שש עם' ברייטינג של 11.1%, 'תכנית חיסכון' עם 17.4%. בערוץ 10 'חמש עם' ברייטינג של 8.7%, 'לונדון וקירשנבאום' עם 7.7% 'ופינס בערב' השיגה רייטינג של 7.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם חדשות 25.5% מול 'חדשות 10' עם 8.5% ו'מבט' של הערות הראשון עם 5.5%.
- 2.אנונימי 05/02/2013 14:07הגב לתגובה זועוד ניסיון לסחוט את הריאליטי ככלל ואת ריאליטי המוזיקה כפרט. במקום לעשות עונות חדשות וגרועות יותר מהקודמות, תתחילו לשדר משהו שיעניין קצת ויפעיל את הראש במקום לצפות בילדים קטנים מתאכזבים
- 1.KO 04/02/2013 11:44הגב לתגובה זוהכל בכדי שקשת יוכלו לעשות עוד כמה שקלים. מזכיר את הבחור שהתאבד אחרי פרוייקט Y . להרים ילדים בגיל 8 לכזה גובה ואז אחרי חודש אף אחד לא זוכר מי הם, והופ בכמה חודשים עשיתם נזק שיפרנס פסיכולוגים לשנים... צריך להוציא את זה מחוץ לחוק - וצריך להכניס לכלא הורים ששולחים את הילדים שלהם לדבר כזה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
