א' ב' של רייטינג: פרק ההשקה של 'ביה"ס למוזיקה' כובש את המסך עם 33.6%
הסיפור הגדול של הרייטינג התרחש אמש (יום א') בניו אורלינס, בה התקיים הסופרבול ה-47 בין הבולטימור רייבנס לסאן פרנסיסקו פורטי ניינרס, גמר שצפוי היה למשוך יותר מ-100 מיליון צופים. אצלנו, נרשם אירוע קטן וצנוע יותר - פרק ההשקה של תוכנית הריאליטי 'בית ספר למוזיקה' של 'קשת'.
על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה, עולה כי פרק ההשקה של העונה השנייה של 'בית ספר למוזיקה' השיג רייטינג מרשים של 33.6% עם 861 אלף צופים. נתון זה גבוה ב-11% מפרק ההשקה של העונה הראשונה. ב'קשת' מציינים כי העונה הראשונה של 'בית ספר למוסיקה' היתה לתכנית המוסיקה הנצפית ביותר בכל הזמנים עם 35.2% ומעל מיליון צופים לפרק. יוזכר כי התכנית שודרה מול משחק ליגת העל בין בני יהודה למכבי חיפה, בערוץ 1 שהניב 7.1%.
'אנשים' נהנתה אמש מהפלטפורמה המקדימה של 'ביה"ס למוסיקה' והשיגה רייטינג של 18.9%. הפרק של 'אנשים' ששודר לפני 'תוכנית חסכון' השיג רייטינג של אנשים 13.4%. עוד בקשת, ערוץ 2 - דובדבני וקובץ' סגרה את ערב השידורים עם רייטינג של 7.9%.
בערוץ 10: תוכנית הדוקו 'יהודה יוצא למלחמה' לא עמדה במשימה והשיגה רייטינג של 7.4%. 'תיק סגור' השיגה רייטינג נמוך במיוחד של 3.4% בלבד. רצועת הלילה השיבה משהו מכבודו של ערוץ 10: 'היום שהיה' השיגה רייטינג של 7.4%, 'לילה כלכלי' עם נתון מרשים של 9.4% ו'צינור לילה' עם 6.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: בערוץ 2 'שש עם' ברייטינג של 11.1%, 'תכנית חיסכון' עם 17.4%. בערוץ 10 'חמש עם' ברייטינג של 8.7%, 'לונדון וקירשנבאום' עם 7.7% 'ופינס בערב' השיגה רייטינג של 7.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם חדשות 25.5% מול 'חדשות 10' עם 8.5% ו'מבט' של הערות הראשון עם 5.5%.
- 2.אנונימי 05/02/2013 14:07הגב לתגובה זועוד ניסיון לסחוט את הריאליטי ככלל ואת ריאליטי המוזיקה כפרט. במקום לעשות עונות חדשות וגרועות יותר מהקודמות, תתחילו לשדר משהו שיעניין קצת ויפעיל את הראש במקום לצפות בילדים קטנים מתאכזבים
- 1.KO 04/02/2013 11:44הגב לתגובה זוהכל בכדי שקשת יוכלו לעשות עוד כמה שקלים. מזכיר את הבחור שהתאבד אחרי פרוייקט Y . להרים ילדים בגיל 8 לכזה גובה ואז אחרי חודש אף אחד לא זוכר מי הם, והופ בכמה חודשים עשיתם נזק שיפרנס פסיכולוגים לשנים... צריך להוציא את זה מחוץ לחוק - וצריך להכניס לכלא הורים ששולחים את הילדים שלהם לדבר כזה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
