TV

הפרסומת שעשתה יותר צפיות מהנשיקה הלוהטת של בר רפאלי - צפו בקטע

יש גם פרסומות מחוץ לסופר-בול, והנה אחת שעלתה השבוע לאוויר ועשתה יותר צפיות מהפרסומת בהשתתפות בר רפאלי
כתבי אייס | (1)

בזמן שהארץ רועשת ורוגשת סביב פרסומת הסופר-בול של GoDaddy בהשתתפות בר רפאלי, בארה"ב יש פרסומת שעלתה ליו-טיוב במקביל ומקדימה אותה במספר הצפיות.

מדובר בפרסומת של רשת חנויות הספורט Foot Locker. ג'יימס הארד, כוכב יוסטון רוקטס מליגת האן.בי.אי, מככב בה לצד Kris Humphries מקבוצת ברוקלין שהתפרסם בעיקר לאחר גירושי הבזק מקים קרדשיאן. בלי שום נשיקה לוהטת, כך הולך הסיפור - הארדן מגיע למסעדה, פוגש חבר ואומר לו - "בן אדם, נעלת את הנעליים האלה אתמול!" החברה משיב - "טעות שלי", ואז חבר אחר בפמלייה מתערב - "אתה יודע ש-Foot Locker מביאים סחורה חדשה כל יום! ואתה זוכר מה קרה ל-Maurice...". הארדן משלים - "העברתי אותו לפמלייה של Kris Humphries...". וזה מספיק בשביל 3.4 מיליון צפיות, יותר 3.2 מיליון צפיות של בר רפאלי.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בינתיים אצל בר זה 4.7 מיליון... (ל"ת)
    א-הא! 04/02/2013 05:38
    הגב לתגובה זו