לא מוותרים בקלות: לאחר ביטול הקקטוס - אנשי הקריאייטיב יערכו מפגש חירום
ביטול תחרות הקריאייטיב של ענף הפרסום "קקטוס הזהב" ב-2013 הוא גלולה מרה שאנשי קריאייטיב רבים לא מוכנים לבלוע בשתיקה. עם פרסום ההחלטה על ביטול התחרות השנתית החלה להתגבש בפייסבוק יוזמה עצמאית, בראשותו של ערן גפן שקרא לחבריו בענף להפגש ולעשות מעשה.
כעת, משהסתיימו הבחירות ורבים מאנשי הקריאייטיב הבכירים התפנו לנושא. יוזמת הפייסבוק הופכת למפגש שייערך במוצ"ש הקרוב בשעה 19:00 בבית גרביטי קריאייטיב האוס. המפגש, כפי שמארגניו מעידים הוא לא רק פועל יוצא של ביטול תחרות הקקטוס אלא מגיע בעקבות המשבר של השנה האחרונה בענף הפרסום.
נכון לעכשיו כ-280 חברים כבר אישרו את הגעתם למפגש. במידה ואפילו מחציתם יגיעו למפגש, יהיה ניתן להכתירו כהצלחה, וכעדות מבשרת טובות למידת החשיבות שמייחסים אנשי הפרסום לנושא. הכינוס שמוגדר כ"מפגש חירום יוצא דופן" בא לאחד כוחות ומוחות להצלת הענף.
במפגש ישתתפו מרבית אנשי הקריאייטיב וביניהם בכירי הענף, כגון יורם לוי, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב והמשנה למנכ"ל בבאומן בר ריבנאי, ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן, צור גולן, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי ואלדד ויברגר, מנכ"ל מקאן דיגיטל.
להשתתפות במפגש ורישום דרך הפייסבוק -
בהזמנה שפירסם גפן בפייסבוק כתב: "השנים האחרונות שחקו את הקסם שאהבנו בענף הרעיונות. ביטול הקקטוס הוא קריאת השכמה אחרונה לכל מי שאוהב יצירתיות, רגע לפני שמנהלים תאבי עמלות גומרים את הענף לגמרי, זה הזמן למפגש של אנשי קריאייטיב לפצח את הבריף שחשוב לכולנו: איך מצילים את תעשיית הרעיונות. כצעד ראשון החלטנו להיפגש".
שלוש המטרות של המפגש כפי שהוגדרו על ידי מארגניו הן: לאתר את הבעיות המהותיות בענף; להציע פתרונות אותם יכולים להוביל אנשי הקריאייטיב; להציע חלופה לטקס הקקטוס שבוטל.
המפגש עצמו יתנהל בצורה מבוזרת של קבוצות חשיבה בחדרים, בהנחיית אנשי קריאייטיב וותיקים, כאשר המשתתפים ינועו מחדר לחדר וכל אחד יכול לפתוח קבוצה. הנושאים שידונו הם: יורם לוי - מדוע ביטלנו את הקקטוס; צור גולן - דרושה מהפכה; אלדד וינברגר - עוולות הענף: אנחנו אשמים וחובת ההוכחה עלינו; עופר גולן - הקריאייטיב הישן מת. יחי המלך החדש; ניב חורש - לעשות אהבה עם הלקוחות ומיכאל גורי - למה שצעירים יבואו לעבוד בענף?
- 16.יונתן 04/02/2013 12:26הגב לתגובה זואתם חבורה של אגומניייייאקים נרקיסיסטים ,על מה בדיוק אתם רוצים לקבל פרסים ? על דביר ,על העם בוחר (שוב ) קפה עלית ,על מאמא עוף ????!! היצירתיות מכם והלאה ...
- 15.ערן 04/02/2013 11:39הגב לתגובה זומה הקשר בין גפן לבין קריאייטיב חוץ מזה שהוא ה-BFF של גדעון ובא משלמור, משרד שבמשך שנים עשה את הקריאייטיב הגרוע בארץ
- 14.בדיחארטה (ל"ת)סולי 03/02/2013 17:09הגב לתגובה זו
- 13.ליאת 03/02/2013 16:08הגב לתגובה זולראשונה מזה הרבה זמן אני מרגישה אופטימיות באוויר
- 12.גידי 03/02/2013 13:45הגב לתגובה זוכל אלו שבחוץ צמאים לפרילאנס מצאו נושא שעד אתמול בעטו בו - הקקטוס. אז מה המטרה? החזרת הקקטוס? ניגוח משרדים? יחצ עצמי? לא ברור הבריף.
- 11.לשעבר 03/02/2013 13:41הגב לתגובה זו260 מתוך 270 שאישרו השתתפות הם "לשעברים" שמחפשים "קרש" לחזור להיות רלוונטים....
- 10.איכס 03/02/2013 13:36הגב לתגובה זווכן. המפגש נדרש וראוי. רק כדי לעקור מהשורש את כל אותם עשבים שוטים שחושבים שלטנף בעילום שם זאת חוכמה גדולה. אתם פני הענף המסריח הזה. אנשים ציניים, קטני אמונה שבטוחים שאי אפשר לשנות כלום ומעדיפים להשתרך כל חיייהם מאחור
- 9.חטא ועין 03/02/2013 13:25הגב לתגובה זופרט להתבשמות ההמונית של אנשי ה'קריאטיב' בנאדים של עצמם, כמובן.
- 8.ג.ג 03/02/2013 13:11הגב לתגובה זוגפן,יד ימינו של גדעון עד לפני שנתיים, שיחד איתו הצהירו תחת כל קקטוס רענן "קקטוס? פרסים של הארץ? פחח... את מי זה מעניין פנינו לקאן" - חרד פתאום לגורל התחרות, ויחד איתו לפני כמה 3 שנים לא השתתפו בקקטוס בשל "קשיים כלכליים". נו, הייתי אומר שמישהו כאן צריך יח"צ. אבל בואו נפסיק עם הציניות הזאת, טוב.
- 7.מס' 6. יגאל שלח אותך? (ל"ת)03/02/2013 13:04הגב לתגובה זו
- 6.כלום 03/02/2013 12:59הגב לתגובה זוהמפגש הזה הוא הזייה. שטויות במיץ עגבניות. רוח וצלצולים. סתם בזבוז זמן בלי אג'נדה ברורה או מטרות מוגדרות. חארטה
- 5.יגאל בראון הוזמן למפגש? (ל"ת)03/02/2013 12:58הגב לתגובה זו
- 4.ידברו על האינטראקטיב? (ל"ת)03/02/2013 12:50הגב לתגובה זו
- 3.03/02/2013 12:50הגב לתגובה זואו ששוב אתם מתכנסים בתוך הבועה של עצמכם ובטוחים שהפרסום מתחיל ונגמר בהחלטות שלכם?
- 2.סחטיין. לא רק מדברים (ל"ת)נעמי 03/02/2013 12:48הגב לתגובה זו
- 1.03/02/2013 12:48הגב לתגובה זוזה כמו לשחק כדורגל בשכונה ולחלום שאתה מראדונה. אין לזה שום ערך