פרסום ראשון

תקציב הפרסום של רשת 'אלוני' לעיצוב הבית יטופל בפרסום AVRAHAM

פרסום 'אברהם' ממשיך במומנטום החיובי ב-2013 ולאחר 'מחלבות הגולן', 'זר פור יו' ו'החברה להגנת הטבע' מצרף לרשימת לקוחותיו את רשת 'אלוני'
משה בנימין |

תנופת הצמיחה של פרסום 'אברהם' מקבלת חיזוק נוסף בדמות תקציב הפרסום של רשת 'אלוני' המתמחה בריצוף וקרמיקה, עיצוב הבית ומוצרי גמר הבניה - כך נודע לאייס.

במכרז על תקציב הפרסום התמודד מול 'אברהם' גם משרד הפרסום LEAD בבעלותו המשותפת של רמי יהודיחה וקבוצת אדלר חומסקי. תקציב הפרסום של 'אלוני' צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים. הרשת מפעילה 7 אולמות תצוגה ברחבי ישראל ומתמודדת בשוק מול רשת 'נגב' שעלתה לפני כחודש עם קמפיין טלוויזיה בולט בהשקעה במדיה.

מתחילת שנת 2013 צירף פרסום 'אברהם' לשורותיו 4 תקציבים חדשים כולל זה של רשת 'אלוני'. הנוספים הם: רשת משלוחי הפרחים 'זר פור יו', תקציב 'חברה להגנת הטבע' ותקציב 'מחלבות הר הגולן'.

שנת 2012 הייתה אחת משנותיו המוצלחות של פרסום 'אברהם' - בניגוד למגמת הקיטון של עוגת ענף הפרסום. המשרד, בבעלותם של יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל רשם גידול של 35% במחזורי הפעילות, מ-29.9 ל-40.5 מיליון שקלים, והתבסס ברשימת 20 המשרדים המובילים בישראל, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה