תקציב הפרסום של רשת 'אלוני' לעיצוב הבית יטופל בפרסום AVRAHAM
תנופת הצמיחה של פרסום 'אברהם' מקבלת חיזוק נוסף בדמות תקציב הפרסום של רשת 'אלוני' המתמחה בריצוף וקרמיקה, עיצוב הבית ומוצרי גמר הבניה - כך נודע לאייס.
במכרז על תקציב הפרסום התמודד מול 'אברהם' גם משרד הפרסום LEAD בבעלותו המשותפת של רמי יהודיחה וקבוצת אדלר חומסקי. תקציב הפרסום של 'אלוני' צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים. הרשת מפעילה 7 אולמות תצוגה ברחבי ישראל ומתמודדת בשוק מול רשת 'נגב' שעלתה לפני כחודש עם קמפיין טלוויזיה בולט בהשקעה במדיה.
מתחילת שנת 2013 צירף פרסום 'אברהם' לשורותיו 4 תקציבים חדשים כולל זה של רשת 'אלוני'. הנוספים הם: רשת משלוחי הפרחים 'זר פור יו', תקציב 'חברה להגנת הטבע' ותקציב 'מחלבות הר הגולן'.
שנת 2012 הייתה אחת משנותיו המוצלחות של פרסום 'אברהם' - בניגוד למגמת הקיטון של עוגת ענף הפרסום. המשרד, בבעלותם של יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל רשם גידול של 35% במחזורי הפעילות, מ-29.9 ל-40.5 מיליון שקלים, והתבסס ברשימת 20 המשרדים המובילים בישראל, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.