פרסום ראשון

לאחר שנה בה עבדו באופן עצמאי: תקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר יוצא למכרז

במהלך 2011 טופל התקציב על ידי יורו ישראל לאחר שעבר עליו ממקאן בוטיק. פגישות התקיימו עם מקאן, הביילינים, פובליסיס, לעומק התודעה ועוד
משה בנימין | (2)

תקציב הפרסום של מרכז הקניות 'דיזנגוף סנטר' יוצא למכרז לאחר שבשנה החולפת עבד באופן עצמאי - כך נודע לאייס.

במהלך 2011 טופל התקציב על ידי משרד הפרסום יורו ישראל. לפני כן היה זה מקאן בוטיק, מקבוצת מקאן אריקסון בנוסף למקאן דיגיטל שטיפלו בתקציב. ב-2012 בחר הקניון לפעול באופן עצמאי ולאחרונה החליט לאתר משרד פרסום שיעבוד עימו ב-2013.

בימים אלו מקיימת הנהלת הקניון פגישות בנושא התקציב מול מספר משרדים. ביניהם: מקאן אריקסון והביילינים שעבדו עם הקניון בעבר. פובליסיס, לעומק התודעה ועוד, אך לא ברור עדיין האם אלו המשרדים שיתמודדו בפועל על המכרז. תקציב הפרסום של הקניון בו פועלות כ-300 חנויות צפוי לעמוד על 1.5-2 מיליון שקלים.

בקניון מבקרים בין 30 ל-40 אלף איש מדי יום, וכמיליון בממוצע בכל חודש. משרדי הפרסום נדרשו להציג בפני הקניון תכנית אסטרטגיה, קריאייטיב ומדיה שתמתג את דיזינגוף סנטר כ"מעוז התל אביביות".

מדינגוף סנטר לא נמסרה תגובה לידיעה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יעל ר. 03/02/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    יפה על החשיבה לקחת את משרד הפרסום לעומק התודעה, ללא ספק המתאימים ביותר לרוח הצעירה שמחפשים שם
  • 1.
    שלא יעבדו עם מקאן ובטח לא עם הבוטיק! (ל"ת)
    דנה 02/02/2013 21:00
    הגב לתגובה זו