TV

פרסומת סודהסטרים שנפסלה לשידור בסופרבול: פפסי וקוקה-קולה על הכוונת

הפרסומת נפסלה על ידי CBS ושודרה באינטרנט וברשתות אחרות. במשחק תשודר גרסה ערוכה של הפרסומת הקודמת שנפסלה - 'אפקט הסודהסטרים'
משה בנימין |

נפסלת, מצונזרת, כן בסופרבול לא בסופרבול. בסודהסטרים יודעים מה שמפרסמים בסופרבול הבינו כבר לפני שנים. זה שלא מוכנים לשדר אותך במהלך המשחק זה טוב כמעט כמו להיות משודר, ואפילו יותר אם זה מצליח לחסוך לך 3.7 מיליון דולר על ספוט של 30 שניות שידור. האמת היא שסודהסטרים זכתה לסירוב הראשון באי הבריטי, שם לא הסכימו לשדר את פרסומת ה'סודהסטרים אפקט'. לאחר מכן הפיקה החברה גרסה עדכנית ומצונזרת וזו עלתה לשידור. גרסה זו היא גם זו שתופיע במהלך משחק הסופרבול ב-3 לפברואר.

הפרסומת החדשה תחת השם Game Changer פותחה במיוחד עבור הסופרבול, על ידי אלכס בוגוסקי, מהשמות המיתולוגיים בתעשיית הפרסום האמריקאית, ונפסלה לשידור ע"י CBS. עם זאת היא היא תשודר באינטרנט וברשתות טלוויזיה אחרות, כולל בארה"ב. בפרסומת עצמה משתמש בוגוסקי במוטיב הנהגים של פפסי/קוקה-קולה בו נעשה שימוש רב לאורך השנים על ידי החברות עצמן. הצופה האמריקאי הממוצע לא יתקשה לקלוט את הקריצה היותר ממרומזת של בוגוסקי.

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים: בארה"ב מיוצרים מדיי יום כ-500 מיליון בקבוקים ופחיות, חות מ-50% עוברים תהליך של מחזור, ובכך גורמים נזק עצום לסביבה שלנו. הפרסומת שלנו מעמתת את תעשיית המשקאות והמודל העסקי המיושן שלה ע"י כך שהיא מציגה דרך חכמה יותר ליהנות ממשקאות קלים. יבוא יום שבו נביט לאחור על בקבוקי פלסטיק כפי שאנו מסתכלים כיום על הסיגריות כדבר מסוכן, ולא כדבר מקובל בחיי היום-יום".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה