יובל הבל
צילום: יח"צ

על המדף: מנהל הקריאיטייב יואב הבל מסיים את דרכו במקאן אריקסון

לאחר 4 שנים במקאן אריקסון. הבל שעבד בין השאר על תקציבי yes וגולדסטאר פורש מהמשרד. "אני לוקח פסק זמן כדי לנסות דברים חדשים"
משה בנימין | (17)

4 שנים לאחר שהחל את דרכו בענף הפרסום והצטרף למקאן אריקסון, הודיע מנהל הקריאייטיב יואב הבל על פרישתו מהמשרד.

הבל הצטרף למקאן בתקופה בה שימש יניב מלינרסקי (כיום עוסק בהקמת משרד פרסום בבעלותו) כסמנכ"ל הקריאייטיב. הבל שהצטרף למשרד מיד עם תום לימודיו ב'הבצפר' החל את דרכו כקופי במשרד ומשם התקדם לתפקיד מנהל קריאייטיב. בין השאר הוא טיפל בתקציב הפרסום של yes כולל הסרטים המוצלחים בכיכובם של ג'יימס גנדלופיני וסטיב בושמי מה'סופרנוס'. כמו כן עמד הבל מאחורי קמפיין 'עודד מחנה' לגולדסטר.

הפרישה של הבל (30) נועדה לפנות לו זמן כדי לעבוד על פרויקטים אישיים שלו. לאייס הוא אומר: "אני לוקח פסק זמן כדי לנסות דברים אחרים. אמשיך לעסוק בפרילנס אך המטרה היא להתמקד בכתיבה, לטלוויזיה ולאינטרנט". הבל הוסיף עוד: "אני חייב להודות למקאן שנתנו לי את ההזדמנות וכלים להצליח".

יוזכר כי בשנה האחרונה עבר המשרד הגדול בישראל רפורמה מורגשת ברמה הפרסונלית. ניר רפואה, סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל סיים את דרכו ועבר לתפקיד ניהולי במקאן מזרח אירופה, שחר פילר, אחד מסנכ"לי הקריאייטיב של הקבוצה עזב לדרורי שלומי ובמחלקת הלקוחות השינוי היה בולט מכל עם סיום דרכן של יפעת וידר-ארד, חנית מרינוב והגר ברזילי. למשרד הצטרפו במקביל שגית צור-להב ששימשה כמנכ"ל מקאן רומניה, עודד קרמר, לשעבר באדלר חומסקי, בן מוסקל, לשעבר בשופרסל ועוד.

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    תישאר! תישאר! (ל"ת)
    תישאר! תישאר! 31/01/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    הבל אל תלך! (ל"ת)
    אל תלך! 31/01/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    אחלה איש קריאייטיב (ל"ת)
    31/01/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אפרים 31/01/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    פישר בן 30 שהיה עוד קופי בתעשיות מקאן... מי הוא ולמה זה אמור לעניין אותנו?
  • 13.
    מותק של בחור ומוכשר כמו שד (ל"ת)
    פרילאנס 31/01/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    מותק של בחור ומוכשר בטירוף (ל"ת)
    יצא לי להכיר 31/01/2013 14:04
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אחד שמכיר 31/01/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים המעצבנים ביותר שקיימים במסדרונות. לובה לא ממש תתגעגע...
  • 10.
    אין על הבל בכל הענף! תותח עם כשרון שאין לתאר! (ל"ת)
    אוסי 31/01/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שלגיה csi 31/01/2013 00:32
    הגב לתגובה זו
    אחד הטובים שיצא לי לעבוד איתו. בהצלחה בנאדם.
  • 8.
    אחד התותחים. שמחה שזכיתי לעבוד איתו! (ל"ת)
    30/01/2013 22:31
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מכירה מקרוב 30/01/2013 20:12
    הגב לתגובה זו
    יצירתי, שנון ומצחיק בטירוף! שיהיה בכיף עם כל מה שתעשה
  • 6.
    מכירה מקרוב 30/01/2013 20:08
    הגב לתגובה זו
    יצירתי בטירוף, שנון ומצחיק! שיהיה בכיף עם כל מה שתעשה
  • 5.
    ג'יימס 30/01/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
    הטירוף שלך יחסר פה
  • 4.
    כל אנשי מקאן על המדף? (ל"ת)
    רמי 30/01/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פלאנרית 30/01/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה בהמשך הדרך
  • 2.
    אחד שיודע 30/01/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    אחד התותחים שיצא לי להכיר. רעיונאי בחסד ובניגוד לכל התופסי תחת, לא עף על עצמו.
  • 1.
    30/01/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה מלך!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.