על המדף: מנהל הקריאיטייב יואב הבל מסיים את דרכו במקאן אריקסון
4 שנים לאחר שהחל את דרכו בענף הפרסום והצטרף למקאן אריקסון, הודיע מנהל הקריאייטיב יואב הבל על פרישתו מהמשרד.
הבל הצטרף למקאן בתקופה בה שימש יניב מלינרסקי (כיום עוסק בהקמת משרד פרסום בבעלותו) כסמנכ"ל הקריאייטיב. הבל שהצטרף למשרד מיד עם תום לימודיו ב'הבצפר' החל את דרכו כקופי במשרד ומשם התקדם לתפקיד מנהל קריאייטיב. בין השאר הוא טיפל בתקציב הפרסום של yes כולל הסרטים המוצלחים בכיכובם של ג'יימס גנדלופיני וסטיב בושמי מה'סופרנוס'. כמו כן עמד הבל מאחורי קמפיין 'עודד מחנה' לגולדסטר.
הפרישה של הבל (30) נועדה לפנות לו זמן כדי לעבוד על פרויקטים אישיים שלו. לאייס הוא אומר: "אני לוקח פסק זמן כדי לנסות דברים אחרים. אמשיך לעסוק בפרילנס אך המטרה היא להתמקד בכתיבה, לטלוויזיה ולאינטרנט". הבל הוסיף עוד: "אני חייב להודות למקאן שנתנו לי את ההזדמנות וכלים להצליח".
יוזכר כי בשנה האחרונה עבר המשרד הגדול בישראל רפורמה מורגשת ברמה הפרסונלית. ניר רפואה, סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל סיים את דרכו ועבר לתפקיד ניהולי במקאן מזרח אירופה, שחר פילר, אחד מסנכ"לי הקריאייטיב של הקבוצה עזב לדרורי שלומי ובמחלקת הלקוחות השינוי היה בולט מכל עם סיום דרכן של יפעת וידר-ארד, חנית מרינוב והגר ברזילי. למשרד הצטרפו במקביל שגית צור-להב ששימשה כמנכ"ל מקאן רומניה, עודד קרמר, לשעבר באדלר חומסקי, בן מוסקל, לשעבר בשופרסל ועוד.
- 17.תישאר! תישאר! (ל"ת)תישאר! תישאר! 31/01/2013 17:40הגב לתגובה זו
- 16.הבל אל תלך! (ל"ת)אל תלך! 31/01/2013 17:13הגב לתגובה זו
- 15.אחלה איש קריאייטיב (ל"ת)31/01/2013 17:01הגב לתגובה זו
- 14.אפרים 31/01/2013 16:13הגב לתגובה זופישר בן 30 שהיה עוד קופי בתעשיות מקאן... מי הוא ולמה זה אמור לעניין אותנו?
- 13.מותק של בחור ומוכשר כמו שד (ל"ת)פרילאנס 31/01/2013 14:20הגב לתגובה זו
- 12.מותק של בחור ומוכשר בטירוף (ל"ת)יצא לי להכיר 31/01/2013 14:04הגב לתגובה זו
- 11.אחד שמכיר 31/01/2013 13:06הגב לתגובה זואחד האנשים המעצבנים ביותר שקיימים במסדרונות. לובה לא ממש תתגעגע...
- 10.אין על הבל בכל הענף! תותח עם כשרון שאין לתאר! (ל"ת)אוסי 31/01/2013 09:11הגב לתגובה זו
- 9.שלגיה csi 31/01/2013 00:32הגב לתגובה זואחד הטובים שיצא לי לעבוד איתו. בהצלחה בנאדם.
- 8.אחד התותחים. שמחה שזכיתי לעבוד איתו! (ל"ת)30/01/2013 22:31הגב לתגובה זו
- 7.מכירה מקרוב 30/01/2013 20:12הגב לתגובה זויצירתי, שנון ומצחיק בטירוף! שיהיה בכיף עם כל מה שתעשה
- 6.מכירה מקרוב 30/01/2013 20:08הגב לתגובה זויצירתי בטירוף, שנון ומצחיק! שיהיה בכיף עם כל מה שתעשה
- 5.ג'יימס 30/01/2013 19:39הגב לתגובה זוהטירוף שלך יחסר פה
- 4.כל אנשי מקאן על המדף? (ל"ת)רמי 30/01/2013 19:11הגב לתגובה זו
- 3.פלאנרית 30/01/2013 18:00הגב לתגובה זובהצלחה בהמשך הדרך
- 2.אחד שיודע 30/01/2013 17:21הגב לתגובה זואחד התותחים שיצא לי להכיר. רעיונאי בחסד ובניגוד לכל התופסי תחת, לא עף על עצמו.
- 1.30/01/2013 16:01הגב לתגובה זובהצלחה מלך!!

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
