על המדף: מנהל הקריאיטייב יואב הבל מסיים את דרכו במקאן אריקסון
4 שנים לאחר שהחל את דרכו בענף הפרסום והצטרף למקאן אריקסון, הודיע מנהל הקריאייטיב יואב הבל על פרישתו מהמשרד.
הבל הצטרף למקאן בתקופה בה שימש יניב מלינרסקי (כיום עוסק בהקמת משרד פרסום בבעלותו) כסמנכ"ל הקריאייטיב. הבל שהצטרף למשרד מיד עם תום לימודיו ב'הבצפר' החל את דרכו כקופי במשרד ומשם התקדם לתפקיד מנהל קריאייטיב. בין השאר הוא טיפל בתקציב הפרסום של yes כולל הסרטים המוצלחים בכיכובם של ג'יימס גנדלופיני וסטיב בושמי מה'סופרנוס'. כמו כן עמד הבל מאחורי קמפיין 'עודד מחנה' לגולדסטר.
הפרישה של הבל (30) נועדה לפנות לו זמן כדי לעבוד על פרויקטים אישיים שלו. לאייס הוא אומר: "אני לוקח פסק זמן כדי לנסות דברים אחרים. אמשיך לעסוק בפרילנס אך המטרה היא להתמקד בכתיבה, לטלוויזיה ולאינטרנט". הבל הוסיף עוד: "אני חייב להודות למקאן שנתנו לי את ההזדמנות וכלים להצליח".
יוזכר כי בשנה האחרונה עבר המשרד הגדול בישראל רפורמה מורגשת ברמה הפרסונלית. ניר רפואה, סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל סיים את דרכו ועבר לתפקיד ניהולי במקאן מזרח אירופה, שחר פילר, אחד מסנכ"לי הקריאייטיב של הקבוצה עזב לדרורי שלומי ובמחלקת הלקוחות השינוי היה בולט מכל עם סיום דרכן של יפעת וידר-ארד, חנית מרינוב והגר ברזילי. למשרד הצטרפו במקביל שגית צור-להב ששימשה כמנכ"ל מקאן רומניה, עודד קרמר, לשעבר באדלר חומסקי, בן מוסקל, לשעבר בשופרסל ועוד.
- 17.תישאר! תישאר! (ל"ת)תישאר! תישאר! 31/01/2013 17:40הגב לתגובה זו
- 16.הבל אל תלך! (ל"ת)אל תלך! 31/01/2013 17:13הגב לתגובה זו
- 15.אחלה איש קריאייטיב (ל"ת)31/01/2013 17:01הגב לתגובה זו
- 14.אפרים 31/01/2013 16:13הגב לתגובה זופישר בן 30 שהיה עוד קופי בתעשיות מקאן... מי הוא ולמה זה אמור לעניין אותנו?
- 13.מותק של בחור ומוכשר כמו שד (ל"ת)פרילאנס 31/01/2013 14:20הגב לתגובה זו
- 12.מותק של בחור ומוכשר בטירוף (ל"ת)יצא לי להכיר 31/01/2013 14:04הגב לתגובה זו
- 11.אחד שמכיר 31/01/2013 13:06הגב לתגובה זואחד האנשים המעצבנים ביותר שקיימים במסדרונות. לובה לא ממש תתגעגע...
- 10.אין על הבל בכל הענף! תותח עם כשרון שאין לתאר! (ל"ת)אוסי 31/01/2013 09:11הגב לתגובה זו
- 9.שלגיה csi 31/01/2013 00:32הגב לתגובה זואחד הטובים שיצא לי לעבוד איתו. בהצלחה בנאדם.
- 8.אחד התותחים. שמחה שזכיתי לעבוד איתו! (ל"ת)30/01/2013 22:31הגב לתגובה זו
- 7.מכירה מקרוב 30/01/2013 20:12הגב לתגובה זויצירתי, שנון ומצחיק בטירוף! שיהיה בכיף עם כל מה שתעשה
- 6.מכירה מקרוב 30/01/2013 20:08הגב לתגובה זויצירתי בטירוף, שנון ומצחיק! שיהיה בכיף עם כל מה שתעשה
- 5.ג'יימס 30/01/2013 19:39הגב לתגובה זוהטירוף שלך יחסר פה
- 4.כל אנשי מקאן על המדף? (ל"ת)רמי 30/01/2013 19:11הגב לתגובה זו
- 3.פלאנרית 30/01/2013 18:00הגב לתגובה זובהצלחה בהמשך הדרך
- 2.אחד שיודע 30/01/2013 17:21הגב לתגובה זואחד התותחים שיצא לי להכיר. רעיונאי בחסד ובניגוד לכל התופסי תחת, לא עף על עצמו.
- 1.30/01/2013 16:01הגב לתגובה זובהצלחה מלך!!

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
