יובל הבל
צילום: יח"צ

על המדף: מנהל הקריאיטייב יואב הבל מסיים את דרכו במקאן אריקסון

לאחר 4 שנים במקאן אריקסון. הבל שעבד בין השאר על תקציבי yes וגולדסטאר פורש מהמשרד. "אני לוקח פסק זמן כדי לנסות דברים חדשים"
משה בנימין | (17)

4 שנים לאחר שהחל את דרכו בענף הפרסום והצטרף למקאן אריקסון, הודיע מנהל הקריאייטיב יואב הבל על פרישתו מהמשרד.

הבל הצטרף למקאן בתקופה בה שימש יניב מלינרסקי (כיום עוסק בהקמת משרד פרסום בבעלותו) כסמנכ"ל הקריאייטיב. הבל שהצטרף למשרד מיד עם תום לימודיו ב'הבצפר' החל את דרכו כקופי במשרד ומשם התקדם לתפקיד מנהל קריאייטיב. בין השאר הוא טיפל בתקציב הפרסום של yes כולל הסרטים המוצלחים בכיכובם של ג'יימס גנדלופיני וסטיב בושמי מה'סופרנוס'. כמו כן עמד הבל מאחורי קמפיין 'עודד מחנה' לגולדסטר.

הפרישה של הבל (30) נועדה לפנות לו זמן כדי לעבוד על פרויקטים אישיים שלו. לאייס הוא אומר: "אני לוקח פסק זמן כדי לנסות דברים אחרים. אמשיך לעסוק בפרילנס אך המטרה היא להתמקד בכתיבה, לטלוויזיה ולאינטרנט". הבל הוסיף עוד: "אני חייב להודות למקאן שנתנו לי את ההזדמנות וכלים להצליח".

יוזכר כי בשנה האחרונה עבר המשרד הגדול בישראל רפורמה מורגשת ברמה הפרסונלית. ניר רפואה, סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל סיים את דרכו ועבר לתפקיד ניהולי במקאן מזרח אירופה, שחר פילר, אחד מסנכ"לי הקריאייטיב של הקבוצה עזב לדרורי שלומי ובמחלקת הלקוחות השינוי היה בולט מכל עם סיום דרכן של יפעת וידר-ארד, חנית מרינוב והגר ברזילי. למשרד הצטרפו במקביל שגית צור-להב ששימשה כמנכ"ל מקאן רומניה, עודד קרמר, לשעבר באדלר חומסקי, בן מוסקל, לשעבר בשופרסל ועוד.

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    תישאר! תישאר! (ל"ת)
    תישאר! תישאר! 31/01/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    הבל אל תלך! (ל"ת)
    אל תלך! 31/01/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    אחלה איש קריאייטיב (ל"ת)
    31/01/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אפרים 31/01/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    פישר בן 30 שהיה עוד קופי בתעשיות מקאן... מי הוא ולמה זה אמור לעניין אותנו?
  • 13.
    מותק של בחור ומוכשר כמו שד (ל"ת)
    פרילאנס 31/01/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    מותק של בחור ומוכשר בטירוף (ל"ת)
    יצא לי להכיר 31/01/2013 14:04
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אחד שמכיר 31/01/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים המעצבנים ביותר שקיימים במסדרונות. לובה לא ממש תתגעגע...
  • 10.
    אין על הבל בכל הענף! תותח עם כשרון שאין לתאר! (ל"ת)
    אוסי 31/01/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שלגיה csi 31/01/2013 00:32
    הגב לתגובה זו
    אחד הטובים שיצא לי לעבוד איתו. בהצלחה בנאדם.
  • 8.
    אחד התותחים. שמחה שזכיתי לעבוד איתו! (ל"ת)
    30/01/2013 22:31
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מכירה מקרוב 30/01/2013 20:12
    הגב לתגובה זו
    יצירתי, שנון ומצחיק בטירוף! שיהיה בכיף עם כל מה שתעשה
  • 6.
    מכירה מקרוב 30/01/2013 20:08
    הגב לתגובה זו
    יצירתי בטירוף, שנון ומצחיק! שיהיה בכיף עם כל מה שתעשה
  • 5.
    ג'יימס 30/01/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
    הטירוף שלך יחסר פה
  • 4.
    כל אנשי מקאן על המדף? (ל"ת)
    רמי 30/01/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פלאנרית 30/01/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה בהמשך הדרך
  • 2.
    אחד שיודע 30/01/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    אחד התותחים שיצא לי להכיר. רעיונאי בחסד ובניגוד לכל התופסי תחת, לא עף על עצמו.
  • 1.
    30/01/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה מלך!!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״