על המדף: מנהל הקריאיטייב יואב הבל מסיים את דרכו במקאן אריקסון
4 שנים לאחר שהחל את דרכו בענף הפרסום והצטרף למקאן אריקסון, הודיע מנהל הקריאייטיב יואב הבל על פרישתו מהמשרד.
הבל הצטרף למקאן בתקופה בה שימש יניב מלינרסקי (כיום עוסק בהקמת משרד פרסום בבעלותו) כסמנכ"ל הקריאייטיב. הבל שהצטרף למשרד מיד עם תום לימודיו ב'הבצפר' החל את דרכו כקופי במשרד ומשם התקדם לתפקיד מנהל קריאייטיב. בין השאר הוא טיפל בתקציב הפרסום של yes כולל הסרטים המוצלחים בכיכובם של ג'יימס גנדלופיני וסטיב בושמי מה'סופרנוס'. כמו כן עמד הבל מאחורי קמפיין 'עודד מחנה' לגולדסטר.
הפרישה של הבל (30) נועדה לפנות לו זמן כדי לעבוד על פרויקטים אישיים שלו. לאייס הוא אומר: "אני לוקח פסק זמן כדי לנסות דברים אחרים. אמשיך לעסוק בפרילנס אך המטרה היא להתמקד בכתיבה, לטלוויזיה ולאינטרנט". הבל הוסיף עוד: "אני חייב להודות למקאן שנתנו לי את ההזדמנות וכלים להצליח".
יוזכר כי בשנה האחרונה עבר המשרד הגדול בישראל רפורמה מורגשת ברמה הפרסונלית. ניר רפואה, סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל סיים את דרכו ועבר לתפקיד ניהולי במקאן מזרח אירופה, שחר פילר, אחד מסנכ"לי הקריאייטיב של הקבוצה עזב לדרורי שלומי ובמחלקת הלקוחות השינוי היה בולט מכל עם סיום דרכן של יפעת וידר-ארד, חנית מרינוב והגר ברזילי. למשרד הצטרפו במקביל שגית צור-להב ששימשה כמנכ"ל מקאן רומניה, עודד קרמר, לשעבר באדלר חומסקי, בן מוסקל, לשעבר בשופרסל ועוד.
- 17.תישאר! תישאר! (ל"ת)תישאר! תישאר! 31/01/2013 17:40הגב לתגובה זו
- 16.הבל אל תלך! (ל"ת)אל תלך! 31/01/2013 17:13הגב לתגובה זו
- 15.אחלה איש קריאייטיב (ל"ת)31/01/2013 17:01הגב לתגובה זו
- 14.אפרים 31/01/2013 16:13הגב לתגובה זופישר בן 30 שהיה עוד קופי בתעשיות מקאן... מי הוא ולמה זה אמור לעניין אותנו?
- 13.מותק של בחור ומוכשר כמו שד (ל"ת)פרילאנס 31/01/2013 14:20הגב לתגובה זו
- 12.מותק של בחור ומוכשר בטירוף (ל"ת)יצא לי להכיר 31/01/2013 14:04הגב לתגובה זו
- 11.אחד שמכיר 31/01/2013 13:06הגב לתגובה זואחד האנשים המעצבנים ביותר שקיימים במסדרונות. לובה לא ממש תתגעגע...
- 10.אין על הבל בכל הענף! תותח עם כשרון שאין לתאר! (ל"ת)אוסי 31/01/2013 09:11הגב לתגובה זו
- 9.שלגיה csi 31/01/2013 00:32הגב לתגובה זואחד הטובים שיצא לי לעבוד איתו. בהצלחה בנאדם.
- 8.אחד התותחים. שמחה שזכיתי לעבוד איתו! (ל"ת)30/01/2013 22:31הגב לתגובה זו
- 7.מכירה מקרוב 30/01/2013 20:12הגב לתגובה זויצירתי, שנון ומצחיק בטירוף! שיהיה בכיף עם כל מה שתעשה
- 6.מכירה מקרוב 30/01/2013 20:08הגב לתגובה זויצירתי בטירוף, שנון ומצחיק! שיהיה בכיף עם כל מה שתעשה
- 5.ג'יימס 30/01/2013 19:39הגב לתגובה זוהטירוף שלך יחסר פה
- 4.כל אנשי מקאן על המדף? (ל"ת)רמי 30/01/2013 19:11הגב לתגובה זו
- 3.פלאנרית 30/01/2013 18:00הגב לתגובה זובהצלחה בהמשך הדרך
- 2.אחד שיודע 30/01/2013 17:21הגב לתגובה זואחד התותחים שיצא לי להכיר. רעיונאי בחסד ובניגוד לכל התופסי תחת, לא עף על עצמו.
- 1.30/01/2013 16:01הגב לתגובה זובהצלחה מלך!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
