אירוע הסיום של קורס הקופי ב'הבצפר' - בסימן 7 שנים לערוץ HOT בידור ישראלי

הסטודנטים שפעלו בהנחיית רוני אפלבוים ועופר גולן ובשיתוף באומן בר ריבנאי, יציגו עבודות אינטגרייטד הכוללות מהלך שלם של קמפיין במס' מדיות
משה בנימין | (1)

תערוכת הסיום של תלמידי מסלול הקופי ב'הבצפר' תיערך בחודש הקרוב בסימן "7 שנים לערוץ HOT בידור ישראלי".

הסטודנטים בהנחיית רוני אפלבוים, עופר גולן מ"הבצפר" ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יציגו תערוכה הכוללת מהלך שלם של קמפיין. הבוגרים יתייחסו כל אחד לבחירתו בערכי התרבות בכלל ושל הערוץ בפרט. הקריאייטיב שיוצג באירוע יעסוק בערכים כמו: אסקפיזם, FUN, אורבני, גאווה ישראלית, תרבות, גיבורי תרבות, מהו בידור? תרבות ועוד.

בפרויקט יציגו בוגרי המסלול את הקמפיין האינטגרטיבי בשלוש מדיות שונות. ורד בטש, מנכ"לית 'הבצפר': "מזה מספר מחזורים אנו משלבים בתכנית הלימודים סדנא שלמה בהנחיית משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויורם לוי בראש, שבה מלמדים את הסטודנטים לחשוב אינטיגרייטד, מבוסס רעיון שעובר כחוט השני הן באינטראקציה עם קהל הצרכנים והן בין המדיות עצמן. בכל פרויקט אנו משלבים דיון עם זווית חברתית, ערוץ הבידור עונה כמו כפפה למשימה, הן ברמת התוכן והן בסוגיה של מהי באמת תרבות ישראלית, לא במקרה הוחלט להציג את התערוכה את בבית היוצר, של אקו"ם".

רינת קליין, מנכ"לית ערוץ הבידור: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם הפרוייקט המרתק הזה, וסקרנים לראות את עבודותיהם של תלמידי הקורס ופרשנותם הקריאטיבית לתכני ערוץ הבידור".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    החרדי ההוא 24/01/2013 00:41
    הגב לתגובה זו
    מתוקים שכמותכם. וגם סיוון.