המכללה האקדמית צפת
צילום: יח"צ

משרד הפרסום לם-מרגלית זכה בתקציב הפרסום של 'המכללה האקדמית צפת'

לם-מרגלית יחליף את משרד הפרסום ירקוני שליווה את מכללת צפת ב-3 השנים האחרונות. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים
משה בנימין |

משרד הפרסום 'לם-מרגלית' הוא הזוכה במכרז על תקציב הפרסום של המכללה האקדמית צפת. המשרד החדש יחליף את פרסום ירקוני שליווה את המכללה ב-3 השנים האחרונות.

תהליך המכרז נערך ולווה ע"י יניב רובינשטיין מחברת Optimize Solutions, ונמשך מספר שבועות. במהלכם הציגו נציגי המשרדים בפני ועדת המכרזים של המכללה האקדמית צפת, את הצעתם לקמפיין קריאטיבי ופרסומי. בתום התהליך נבחר משרד הפרסום לם-מרגלית, כשלרשותו כ-1.8 מיליון שקלים, המהווים את ההיקף הכספי של מערך הפרסום במכללה.

שמואל הר נוי, מנכ"ל המכללה האקדמית צפת "החברות שהתמודדו במכרז היו ברמה גבוהה מאוד והציבו רף איכותי בתחום. הבחירה בלם-מרגלית תזניק את המכללה בתהליך הפרסום והשיווק".

לדברי יאנה מלניק, מנהלת השיווק של המכללה האקדמית צפת "אנו רואים במשרד החדש פרטנר ראוי ומקצועי להמשיך להוביל יחד אתנו תהליכים אסטרטגיים למיתוג המכללה האקדמית צפת וגיוס סטודנטים מכל רחבי הארץ. בהזדמנות זו, אודה לצוות משרד ירקוני שליוו אותנו נאמנה במשך שלוש השנים האחרונות".

בימים אלה נמצאת המכללה האקדמית צפת בתהליך התפתחות אקדמית ופיסית. במכללה הושקעו עשרות מיליוני שקלים ברכישת מבנים חדשים ובשדרוגם של ישנים. לפני כשנה יצאה המכללה לעצמאות אקדמית ונפתחו בה תשעה חוגים עצמאיים חדשים המוצעים לציבור הרחב בשכר לימוד אוניברסיטאי: בית הספר למשפטים; עבודה סוציאלית; סיעוד; מדעי ההתנהגות; ספרות, אמנות ומוסיקה; פיזיותרפיה; מערכות מידע קהילתיות; ב.א. רב תחומי; מדעי המעבדה הרפואית. החוג העשירי למיסטיקה ורוחניות, עתיד להיפתח בשנת הלימודים הקרובה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה