מי הפוליטיקאי הכי חד בקלמר? 'קידום' עלתה בקמפיין 'בחירות' בשילוט חוצות
ימים ספורים לפני הבחירות לכנסת ה-19, עולה חברת ההכנה למבחן הפסיכומטרי 'קידום - לך תצטיין' בקמפיין שמחבר בין הקו הפרסומי שלה לדמויות המובילות בפוליטיקה הישראלית: יאיר לפיד, שלי יחימוביץ', ראש הממשלה בנימין נתניהו, והכוכב העולה מ'הבית היהודי' נפתלי בנט. במסגרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, מופיעים על גבי שלטי חוצות ובתחנות האוטובוסים בתל אביב מודעות שבהן מופיעים ארבעת המועמדים ממפלגת 'יש עתיד', 'העבודה', 'הליכוד ביתנו' ו'הבית היהודי' כשהם נושאים על ראשם תסרוקות בצורת עיפרון.
יאיר לפיד
בנימין נתניהו
שלי יחימוביץ'
נפתלי בנט
בנוסף, העלתה קידום בעמוד הפייסבוק שלה, הכולל 20,000 חברים, אפליקצייה המאפשרת לבחור את "המנהיג הכי חד בכנסת". במקביל לאפליקציה ולקמפיין הפרסומי, פנתה הקבוצה לראשי המפלגות השונות, ובוקשה מהם לנסח חיבור - בנוסח זהה לחיבור המופיע במבחן הפסיכומטרי - שבו הם מסבירים מדוע הם "העפרון הכי מחודד בקלמר". ב'קידום' החליטו למצות את מלוא הפוטנציאל של המהלך עם הפקת מרצ'נדייז תואם לקמפיין - עפרונות המעוטרים בראשיהם של ראשי המפלגות.
- 8.אמילי 23/02/2014 17:28הגב לתגובה זוזו פשות חוצפה
- 7.אורי 25/01/2013 17:32הגב לתגובה זואני חושב שזה חוצפה להשתמש בתמונות של פוליטיקאים.
- 6.זה רע. והאם הפוליטיקאים אישרו? (ל"ת)סנורקה 24/01/2013 12:32הגב לתגובה זו
- 5.אא 21/01/2013 23:31הגב לתגובה זופשוט חלטורה.
- 4.גרפיקאי עלוב (ל"ת)פחחחח 21/01/2013 16:27הגב לתגובה זו
- 3.רן 17/01/2013 17:46הגב לתגובה זוחשבתי שעברו הימים של דאחקות חסרות משמעות בפרסום. מה המודעה הזאת רוצה לומר? איזה ערך היא מביאה לקידום חוץ מקצת תשומת לב? הרי זה לא יביא להם לקוח אחד חדש. מסכן הלקוח שמבזבז כל כך הרבה כסף על כלום
- 2.איזה עיצוב נוראי (ל"ת)מזועזעת 17/01/2013 13:09הגב לתגובה זו
- 1.יוחאי 17/01/2013 11:17הגב לתגובה זואבל הרעיון חביב מאד
- רועי 18/04/2013 02:29הגב לתגובה זולא צריך לחשוב שהושקעו שעות עבודה רבות סה"כ בטח השקיעו כמה דקות, תרא גם האתר שלי לא הכי יפה http://www.gmt.co.il/
- אמילי 23/02/2014 17:27זה פשות חוצפה.