מסורת חדשה לאיגוד השיווק הישראלי: ההשקה המנצחת - תוענק מדי רבעון
כנס השיווק הישראלי שייערך ביום שלישי, יציג מסורת חדשה של איגוד השיווק הישראלי: "פרס ההשקה המנצחת". ועדת החדשנות של האיגוד תבחר מדי רבעון את ההשקה המנצחת, 4 במספר במהלך כל שנה.
ועדת החדשנות בראשות רן גוראון המשנה למנכ"ל בזק, מונה 17 מנהלים בכירים מכל הענפים במשק, והבחירה בהשקה הזוכה תיעשה על סמך קריטריונים שנקבעו. החברה הזוכה תהיה רשאית לעשות שימוש בפרס ולהטביעו על גבי מוצריה.
במסגרת הכנס יערך הטקס השנתי בו מוענקים פרסים לאנשי השיווק המצטיינים של השנה החולפת וכן ההכרזה על איש/ת השיווק של השנה.
המתמודדים הם: דבורה שרר, מנהלת השיווק ודוברת המרכז הלאומי להשתלת איברים - אד"י, שרון חן קונופני, בעלים ומנכ"ל רשת לאקה מניקור אקספרס, אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב, אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה קולה, יוני פיינגולד, בעלים ומנכ"ל של קבוצת זאפה, משה מרי, מנכ"ל Nespresso ישראל, רינת אפרימה, סמנכ"ל השיווק בחוגלה קימברלי, דניאל בירנבאום, מנכ"ל חברת סודה סטרים, נמרוד מאי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של Get Taxi, טל בן פורת, סמנכ"ל השיווק בחברת רקיט בנקיזר וחני לוטן-תוריאל, מנהלת מחלקת מותג לייף בסופר-פארם.