לאחר 4 שנים בדיגיטל: נקסט אין יטפל גם בתקציב האופליין של מכללת אורנים
משרד האינטראקטיב 'נקסט אין' שטיפל עד עתה בתקציב הדיגיטל של מכללת אורנים מצליח לרשום הישג (שמסמן מגמה) ויחל לטפל בתקציב האופליין של המכללה - כך נודע לאייס.
ב-4 השנים האחרונות 'נקסט אין' טיפלו בתקציב לצד משרד הפרסום 'ירקוני'. כעת כאמור זכה המשרד בחלק האופליין לאחר מכרז שנערך לאחרונה. מזה שנים שתחום הלימודים הוא טריטוריה שנשלטת על ידי משרדי הדיגיטל. המוסדות האקדמיים שיעדם העיקרי הוא רישום תלמידים ואיוש כסאות מקבלים את מבוקשם במשרדי הדיגיטל שעובדים באופן מדיד, בפרסום מבוסס תוצאות, כזה שבסוף היום נספר בכמות ה'לידים' שהצליח המהלך הפרסומי לייצר.
המקרה של 'נקסט אין' ממשרדי האינטראקטיב הוותיקים והמצליחים בישראל, מצביע על אחת המגמות ש-2013 טומנת בחובה - כניסתם של משרדי אינטראקטיב לתוך גזרת האופליין. המשרדים שעד כה קיבלו חופש פעולה ותקציבים רק בתחומי האונליין, נושאים עיניים לפעילות בשדה המסורתי יותר, ובצד הלקוחות שעד כה חתרו להפרדה בין התחומים החלו להבין שטשטוש הגבולות עובד ל-2 הכיוונים: אם עד היום נתנו למשרדים גדולים לטפל גם בדיגיטל, מעתה והלאה יקבלו משרדי האינטראקטיב הזדמנות שווה לקחת את האחריות על תחום האופליין, ושהרעיון הטוב יותר ינצח.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של מכללת אורנים עמד ב-2011 על 1.27 מיליון דולר, במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים. ב-2012 קטן התקציב ועמד על כ-800 אלף דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-1.3 מיליון שקלים. בין לקוחות 'נקסט אין' הבולטים נמנים 'סופר פארם', 'בנק דיסקונט', 'אקסלנס נשואה', 'באג', 'פרימור' ועוד.
- 6.14/01/2013 11:35הגב לתגובה זוזה באיזור טבעון המקום נכי יפה בארץ !!! צא ממדינה תל אביב יא פלצן !!! קורים דברים גם לא באיזור חיוג 03 פלצנים תל אביביים תישארו בשנקין לא רוצים אתכם כאן !
- אנשי אורנים, לא רוצים אתכם כאן !!! (ל"ת)14/01/2013 13:54הגב לתגובה זו
- 5.מקסידום 14/01/2013 09:38הגב לתגובה זותקציב של 100 שקל לחברה נכחדת... אייס מתבזים עם האייטמים המגוכחים האלה
- 4.סיון 14/01/2013 08:01הגב לתגובה זובדיחה
- 3.נקסט בדרך לשם...... (ל"ת)מכיר 13/01/2013 23:06הגב לתגובה זו
- 2.איזו טעות... (ל"ת)13/01/2013 18:20הגב לתגובה זו
- 1.אמא של רונן 13/01/2013 17:54הגב לתגובה זובום!