תקציב הפרסום של רשת מגה ספורט יעבור משמעוני פינקלשטיין ברקי ל-LEAD
תקציב הפרסום של רשת הבגדים ואביזרי הספורט 'מגה ספורט' צפוי לעבור בקרוב ממשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי למשרד הפרסום LEAD - כך נודע לאייס.
התקציב שמטופל בשמעוני פינקלשטיין ברקי ב-4 השנים האחרונות הגיע אליו לאחר שהמשרד סיים את עבודתו עם 'ספורט ורטהיימר' - הרשת המתחרה ב'מגה ספורט'. תקציב הפרסום הועבר לשמעוני לאחר שטופל בבאומן בר ריבנאי.
לרשת מגה ספורט 38 סניפים ועוד 7 סניפי עודפים. בשנת 2007 נמכרה הרשת שהייתה בבעלות אליעזר פישמן למשפחת מוליוב, יבואנית מותגי ספורט. חברת MGS ספורט טריידינג הוקמה ב-1986 נמצאת בבעלותה של משפחת מוליוב. החברה התחילה את פעילותה במכירה סיטונאית של המותג "דיאדורה"' ובהמשך הרחיבה את פעילותה בתחום מותגי הספורט עם צירופם של "ארנה", "קונברס אולסטאר", "סקצ'רס", "היי טק" ואושן פאסיפיק" ו-"אדידס".
פעילות הפרסום של רשת מגה ספורט עוסקת רובה ככולה במודעות מחירים בעיתונות היומית, בשבועונים ובמקומונים. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציבי מגה ספורט בשנים האחרונות הם לא דבר של מה בכך, בעיקר לא לאור מצבו של שוק הפרסום לאחרונה. ב-2010 עמד התקציב על כ-8 מיליון שקלים, ב-2011 על כ-6.4 מיליון שקלים וב-2012 על כ-7.3 מיליון שקלים.
גורמים בשוק מסרו כי למרות המספרים הנאים בשנה האחרונה כדאיותו הכלכלית של התקציב ירדה באופן ניכר עבור שמעוני פינקלשטיין ברקי. הצדדים, משפחת מולייב ומשרד הפרסום נפרדו בהסכמה משותפת, לאחר שלא הצליחו למצוא מסלול מסחרי שייטיב עם שניהם. עוד נודע לאייס כי הפרידה בין הצדדים כבר הושלמה ובתקופה אחרונה עבדה רשת מגה ספורט באופן עצמאי. לאחרונה הוכנס LEAD לתמונת העניינים ולאחר מצגת שהציג המשרד בפני הרשת הוסכם כי התקציב יעבור לידיו.
בניגוד לסברה זו על כדאיותו הכלכלית של תקציב הפרסום מסר לאייס גורם נוסף, כי במשפחת מולייב הוחלט לרענן את מערך הפרסום ומכאן ההחלטה לאתר משרד פרסום אחר שיטפל ברשת 'מגה ספורט'. החלטה זו הועברה לשמעוני פינקלשטיין ברקי וזה קיבל הזדמנות נוספת להשאיר את התקציב בידיו, ללא הצלחה.
מ-LEAD, שמעוני פינקלשטיין ברקי ורשת 'מגה ספורט' סירבו להגיב לידיעה.
- 4.אהוד 13/01/2013 12:04הגב לתגובה זוהמשרד הכי נחשק, מוביל, מעניין בשנתיים האחרונות. שיחקו אותה שוב.
- 3.לקוח פוטנציאלי 13/01/2013 11:44הגב לתגובה זופרסום ליד הוא בית לא רע.
- 2.מודעת קוביות בשבעה ימים (ל"ת)תקציב פרסום עלאק 10/01/2013 17:09הגב לתגובה זו
- 1.אדלר 10/01/2013 15:57הגב לתגובה זומכוון שרמי יהודיחה לא עשה עד היום שום קמפיין שהשאיר איזהשהוא חותם קריאטיבי ומכוון שהוא לא מסוגל לגייס תקציבים בלעדיי, החלטתי לעזור ככל יכולתי. שאפו לי ! אדלר.