תקציב הפרסום של רשת מגה ספורט יעבור משמעוני פינקלשטיין ברקי ל-LEAD
תקציב הפרסום של רשת הבגדים ואביזרי הספורט 'מגה ספורט' צפוי לעבור בקרוב ממשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי למשרד הפרסום LEAD - כך נודע לאייס. התקציב שמטופל בשמעוני פינקלשטיין ברקי ב-4 השנים האחרונות הגיע אליו לאחר שהמשרד סיים את עבודתו עם 'ספורט ורטהיימר' - הרשת המתחרה ב'מגה ספורט'. תקציב הפרסום הועבר לשמעוני לאחר שטופל בבאומן בר ריבנאי. לרשת מגה ספורט 38 סניפים ועוד 7 סניפי עודפים. בשנת 2007 נמכרה הרשת שהייתה בבעלות אליעזר פישמן למשפחת מוליוב, יבואנית מותגי ספורט. חברת MGS ספורט טריידינג הוקמה ב-1986 נמצאת בבעלותה של משפחת מוליוב. החברה התחילה את פעילותה במכירה סיטונאית של המותג "דיאדורה"' ובהמשך הרחיבה את פעילותה בתחום מותגי הספורט עם צירופם של "ארנה", "קונברס אולסטאר", "סקצ'רס", "היי טק" ואושן פאסיפיק" ו-"אדידס". פעילות הפרסום של רשת מגה ספורט עוסקת רובה ככולה במודעות מחירים בעיתונות היומית, בשבועונים ובמקומונים. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציבי מגה ספורט בשנים האחרונות הם לא דבר של מה בכך, בעיקר לא לאור מצבו של שוק הפרסום לאחרונה. ב-2010 עמד התקציב על כ-8 מיליון שקלים, ב-2011 על כ-6.4 מיליון שקלים וב-2012 על כ-7.3 מיליון שקלים. גורמים בשוק מסרו כי למרות המספרים הנאים בשנה האחרונה כדאיותו הכלכלית של התקציב ירדה באופן ניכר עבור שמעוני פינקלשטיין ברקי. הצדדים, משפחת מולייב ומשרד הפרסום נפרדו בהסכמה משותפת, לאחר שלא הצליחו למצוא מסלול מסחרי שייטיב עם שניהם. עוד נודע לאייס כי הפרידה בין הצדדים כבר הושלמה ובתקופה אחרונה עבדה רשת מגה ספורט באופן עצמאי. לאחרונה הוכנס LEAD לתמונת העניינים ולאחר מצגת שהציג המשרד בפני הרשת הוסכם כי התקציב יעבור לידיו. בניגוד לסברה זו על כדאיותו הכלכלית של תקציב הפרסום מסר לאייס גורם נוסף, כי במשפחת מולייב הוחלט לרענן את מערך הפרסום ומכאן ההחלטה לאתר משרד פרסום אחר שיטפל ברשת 'מגה ספורט'. החלטה זו הועברה לשמעוני פינקלשטיין ברקי וזה קיבל הזדמנות נוספת להשאיר את התקציב בידיו, ללא הצלחה. מ-LEAD, שמעוני פינקלשטיין ברקי ורשת 'מגה ספורט' סירבו להגיב לידיעה.
- 4.אהוד 13/01/2013 12:04הגב לתגובה זוהמשרד הכי נחשק, מוביל, מעניין בשנתיים האחרונות. שיחקו אותה שוב.
- 3.לקוח פוטנציאלי 13/01/2013 11:44הגב לתגובה זופרסום ליד הוא בית לא רע.
- 2.מודעת קוביות בשבעה ימים (ל"ת)תקציב פרסום עלאק 10/01/2013 17:09הגב לתגובה זו
- 1.אדלר 10/01/2013 15:57הגב לתגובה זומכוון שרמי יהודיחה לא עשה עד היום שום קמפיין שהשאיר איזהשהוא חותם קריאטיבי ומכוון שהוא לא מסוגל לגייס תקציבים בלעדיי, החלטתי לעזור ככל יכולתי. שאפו לי ! אדלר.

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.