מטומי מדיה של שילוח רוכשת את מדיהוויז: הופכת לשחקן מרכזי בארה"ב
מטומי מדיה (Matomy Media Group) חברת הפרסום הבינלאומית שאילן שילוח הוא בעל המניות העיקרי בה רוכשת את מדיהוויז (MediaWhiz), סוכנות דיגיטל אמריקאית, ותחזיק בה בבעלות מלאה. הרכישה הנוכחית מגיעה לאחר כניסתה של
ההכנסות השנתיות של מדיהוויז, המעסיקה כ-100 עובדים, הן כ-75 מיליון דולר. בעקבות רכישה זו צפוי מחזור הפעילות השנתי של קבוצת מטומי לגדול לכדי 230 מיליון דולר (לא כולל האחזקה ב"אדפריו"). המיזוג של מטומי עם מדיהוויז מעביר את פוקוס הפעילות של החברה לארה"ב. 50% מפעילות מטומי הבינלאומית תרוכז כעת בצפון אמריקה (לעומת 25% שהיתה קודם לרכישה), 35% באירופה ו-15% בדרום אמריקה.
החיבור בין מטומי שמעסיקה כ-350 עובדים בישראל ובעולם, למדיהוויז ישדרג את יכולותיה של מטומי ועתיד להפוך אותה לאחת הקבוצות הגלובליות המובילות בעולם בתחום הפרפורמנס באינטרנט, כאשר היא מדורגת שלישית בגודלה באירופה, 5 בארה"ב וכן, מחזיקה בפעילות בדרום אמריקה. בין הסיבות שהובילו את מטומי לרכישת מדיהוויז היא נקודות המגע עם קהלים חדשים. בעוד שתחומי ההתמחות של מטומי נוגעים לעולם הגיימינג, לרבות בפייסבוק, מובייל ועוד, מדיהוויז מתמקדת בקטגוריות האקדמיה-חינוך ופיננסים.
עופר דרוקר, מנכ"ל מטומי מדיה: "התרשמנו מנוכחותה המרשימה של מדיהוויז בקרב מפרסמים וסוכנויות ומההכרה החיובית לה היא זוכה בענף. אני בטוח כי רכישה זו תניב עבור ללקוחותינו ערך רב על-ידי חשיפתם לקהלים רחבים יותר, לערוצי מדיה אטרקטיביים, לטכנולוגיות מעקב מתקדמות ומעל לכל לתוצאות אפקטיביות בקמפייני הפרסום".
מטומי מתמחה ביצירת תוצאות שיווקיות בכל מגוון הפלטפורמות הדיגיטליות, בהן שיווק שותפים, פרסום דיספליי, סלולר, חיפוש ומטבע וירטואלי. לקבוצה 500 לקוחות המפרסמים באמצעות 7,000 בעלי אתרים ופלטפורמות פרסום ב-85 מדינות. בעלי המניות העיקריים של מטומי מדיה הם אילן שילוח, יו"ר החברה (29%), ויולה פרייבט אקוויטי (22%), עופר דרוקר, מנכ"ל החברה (9%) וניר טרלובסקי (8%).
מדיהוויז דורגה במקום ה 2 בסקר שביעות רצון לקוחות מ "רשתות שותפים" (Affiliates) של מגזין mThink/Revenue Performance ומגזין Advertising Age דירג אותה במקום ה-11 לשנת 2012 בתחום שיווק מבוסס חיפוש ובמקום ה-21 בקרב כלל סוכנויות המדיה הדיגיטלית בארה"ב. מטה מדיהוויז בניו-יורק ולחברה סניף נוסף בפלורידה. למנכ"ל החברה מונה הקאן לינדסקוג, שלעבר מנכ"ל חברת הפרפורמנס הגלובלית Neverblue.
יוזכר כי לפני כשנה וחצי שקלה מטומי לצאת להנפקה בורסאית בארה"ב. 2012 בה נרשמו מספר הנפקות בולטות מתחום האינטרנט שלא התפתחו יפה, ובראשן פייסבוק הן חלק מהסיבות שמטומי השהתה נכון לעכשיו את מסלול ההנפקה. במטומי הרווחית שלא זקוקה למשקיע או הנפקה כדי לזכות ל'חמצן', ממתינים לחלון הזדמנויות מתאים יותר עבור הנפקה שכזו.
במטומי חושבים לטווח ארוך ומעוניינים לבנות חברת מדיה דיגיטל גלובלית. לצורך זאת נדרשת לחברה נוכחות חזקה בשוק האמריקאי שמדי שנה מציג גידול בכל הקשור לפרסום בדיגיטל. המיזוג עם מדיהוויז הוא לא המלה האחרונה של מטומי בכל הנוגע למדיניות הרכש. בניסיון להשביח את הנכס ושוויו שוקלת החברה רכישות נוספות בשנים הקרובות.
- 2.ידיעה יחצנית. כמה בדיוק מרוויחים (ל"ת)עודד 08/01/2013 16:17הגב לתגובה זו
- גיל 09/01/2013 11:35הגב לתגובה זותבין לבד...
- 1.אין על אילן ,עופר.שגיא ..נבחרת מנצחת. (ל"ת)החברים ממקאן... 08/01/2013 13:26הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
