מטומי מדיה של שילוח רוכשת את מדיהוויז: הופכת לשחקן מרכזי בארה"ב
מטומי מדיה (Matomy Media Group) חברת הפרסום הבינלאומית שאילן שילוח הוא בעל המניות העיקרי בה רוכשת את מדיהוויז (MediaWhiz), סוכנות דיגיטל אמריקאית, ותחזיק בה בבעלות מלאה. הרכישה הנוכחית מגיעה לאחר כניסתה של
ההכנסות השנתיות של מדיהוויז, המעסיקה כ-100 עובדים, הן כ-75 מיליון דולר. בעקבות רכישה זו צפוי מחזור הפעילות השנתי של קבוצת מטומי לגדול לכדי 230 מיליון דולר (לא כולל האחזקה ב"אדפריו"). המיזוג של מטומי עם מדיהוויז מעביר את פוקוס הפעילות של החברה לארה"ב. 50% מפעילות מטומי הבינלאומית תרוכז כעת בצפון אמריקה (לעומת 25% שהיתה קודם לרכישה), 35% באירופה ו-15% בדרום אמריקה.
החיבור בין מטומי שמעסיקה כ-350 עובדים בישראל ובעולם, למדיהוויז ישדרג את יכולותיה של מטומי ועתיד להפוך אותה לאחת הקבוצות הגלובליות המובילות בעולם בתחום הפרפורמנס באינטרנט, כאשר היא מדורגת שלישית בגודלה באירופה, 5 בארה"ב וכן, מחזיקה בפעילות בדרום אמריקה. בין הסיבות שהובילו את מטומי לרכישת מדיהוויז היא נקודות המגע עם קהלים חדשים. בעוד שתחומי ההתמחות של מטומי נוגעים לעולם הגיימינג, לרבות בפייסבוק, מובייל ועוד, מדיהוויז מתמקדת בקטגוריות האקדמיה-חינוך ופיננסים.
עופר דרוקר, מנכ"ל מטומי מדיה: "התרשמנו מנוכחותה המרשימה של מדיהוויז בקרב מפרסמים וסוכנויות ומההכרה החיובית לה היא זוכה בענף. אני בטוח כי רכישה זו תניב עבור ללקוחותינו ערך רב על-ידי חשיפתם לקהלים רחבים יותר, לערוצי מדיה אטרקטיביים, לטכנולוגיות מעקב מתקדמות ומעל לכל לתוצאות אפקטיביות בקמפייני הפרסום".
מטומי מתמחה ביצירת תוצאות שיווקיות בכל מגוון הפלטפורמות הדיגיטליות, בהן שיווק שותפים, פרסום דיספליי, סלולר, חיפוש ומטבע וירטואלי. לקבוצה 500 לקוחות המפרסמים באמצעות 7,000 בעלי אתרים ופלטפורמות פרסום ב-85 מדינות. בעלי המניות העיקריים של מטומי מדיה הם אילן שילוח, יו"ר החברה (29%), ויולה פרייבט אקוויטי (22%), עופר דרוקר, מנכ"ל החברה (9%) וניר טרלובסקי (8%).
מדיהוויז דורגה במקום ה 2 בסקר שביעות רצון לקוחות מ "רשתות שותפים" (Affiliates) של מגזין mThink/Revenue Performance ומגזין Advertising Age דירג אותה במקום ה-11 לשנת 2012 בתחום שיווק מבוסס חיפוש ובמקום ה-21 בקרב כלל סוכנויות המדיה הדיגיטלית בארה"ב. מטה מדיהוויז בניו-יורק ולחברה סניף נוסף בפלורידה. למנכ"ל החברה מונה הקאן לינדסקוג, שלעבר מנכ"ל חברת הפרפורמנס הגלובלית Neverblue.
יוזכר כי לפני כשנה וחצי שקלה מטומי לצאת להנפקה בורסאית בארה"ב. 2012 בה נרשמו מספר הנפקות בולטות מתחום האינטרנט שלא התפתחו יפה, ובראשן פייסבוק הן חלק מהסיבות שמטומי השהתה נכון לעכשיו את מסלול ההנפקה. במטומי הרווחית שלא זקוקה למשקיע או הנפקה כדי לזכות ל'חמצן', ממתינים לחלון הזדמנויות מתאים יותר עבור הנפקה שכזו.
במטומי חושבים לטווח ארוך ומעוניינים לבנות חברת מדיה דיגיטל גלובלית. לצורך זאת נדרשת לחברה נוכחות חזקה בשוק האמריקאי שמדי שנה מציג גידול בכל הקשור לפרסום בדיגיטל. המיזוג עם מדיהוויז הוא לא המלה האחרונה של מטומי בכל הנוגע למדיניות הרכש. בניסיון להשביח את הנכס ושוויו שוקלת החברה רכישות נוספות בשנים הקרובות.
- 2.ידיעה יחצנית. כמה בדיוק מרוויחים (ל"ת)עודד 08/01/2013 16:17הגב לתגובה זו
- גיל 09/01/2013 11:35הגב לתגובה זותבין לבד...
- 1.אין על אילן ,עופר.שגיא ..נבחרת מנצחת. (ל"ת)החברים ממקאן... 08/01/2013 13:26הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
