מטומי מדיה של שילוח רוכשת את מדיהוויז: הופכת לשחקן מרכזי בארה"ב
מטומי מדיה (Matomy Media Group) חברת הפרסום הבינלאומית שאילן שילוח הוא בעל המניות העיקרי בה רוכשת את מדיהוויז (MediaWhiz), סוכנות דיגיטל אמריקאית, ותחזיק בה בבעלות מלאה. הרכישה הנוכחית מגיעה לאחר כניסתה של
ההכנסות השנתיות של מדיהוויז, המעסיקה כ-100 עובדים, הן כ-75 מיליון דולר. בעקבות רכישה זו צפוי מחזור הפעילות השנתי של קבוצת מטומי לגדול לכדי 230 מיליון דולר (לא כולל האחזקה ב"אדפריו"). המיזוג של מטומי עם מדיהוויז מעביר את פוקוס הפעילות של החברה לארה"ב. 50% מפעילות מטומי הבינלאומית תרוכז כעת בצפון אמריקה (לעומת 25% שהיתה קודם לרכישה), 35% באירופה ו-15% בדרום אמריקה.
החיבור בין מטומי שמעסיקה כ-350 עובדים בישראל ובעולם, למדיהוויז ישדרג את יכולותיה של מטומי ועתיד להפוך אותה לאחת הקבוצות הגלובליות המובילות בעולם בתחום הפרפורמנס באינטרנט, כאשר היא מדורגת שלישית בגודלה באירופה, 5 בארה"ב וכן, מחזיקה בפעילות בדרום אמריקה. בין הסיבות שהובילו את מטומי לרכישת מדיהוויז היא נקודות המגע עם קהלים חדשים. בעוד שתחומי ההתמחות של מטומי נוגעים לעולם הגיימינג, לרבות בפייסבוק, מובייל ועוד, מדיהוויז מתמקדת בקטגוריות האקדמיה-חינוך ופיננסים.
עופר דרוקר, מנכ"ל מטומי מדיה: "התרשמנו מנוכחותה המרשימה של מדיהוויז בקרב מפרסמים וסוכנויות ומההכרה החיובית לה היא זוכה בענף. אני בטוח כי רכישה זו תניב עבור ללקוחותינו ערך רב על-ידי חשיפתם לקהלים רחבים יותר, לערוצי מדיה אטרקטיביים, לטכנולוגיות מעקב מתקדמות ומעל לכל לתוצאות אפקטיביות בקמפייני הפרסום".
מטומי מתמחה ביצירת תוצאות שיווקיות בכל מגוון הפלטפורמות הדיגיטליות, בהן שיווק שותפים, פרסום דיספליי, סלולר, חיפוש ומטבע וירטואלי. לקבוצה 500 לקוחות המפרסמים באמצעות 7,000 בעלי אתרים ופלטפורמות פרסום ב-85 מדינות. בעלי המניות העיקריים של מטומי מדיה הם אילן שילוח, יו"ר החברה (29%), ויולה פרייבט אקוויטי (22%), עופר דרוקר, מנכ"ל החברה (9%) וניר טרלובסקי (8%).
מדיהוויז דורגה במקום ה 2 בסקר שביעות רצון לקוחות מ "רשתות שותפים" (Affiliates) של מגזין mThink/Revenue Performance ומגזין Advertising Age דירג אותה במקום ה-11 לשנת 2012 בתחום שיווק מבוסס חיפוש ובמקום ה-21 בקרב כלל סוכנויות המדיה הדיגיטלית בארה"ב. מטה מדיהוויז בניו-יורק ולחברה סניף נוסף בפלורידה. למנכ"ל החברה מונה הקאן לינדסקוג, שלעבר מנכ"ל חברת הפרפורמנס הגלובלית Neverblue.
יוזכר כי לפני כשנה וחצי שקלה מטומי לצאת להנפקה בורסאית בארה"ב. 2012 בה נרשמו מספר הנפקות בולטות מתחום האינטרנט שלא התפתחו יפה, ובראשן פייסבוק הן חלק מהסיבות שמטומי השהתה נכון לעכשיו את מסלול ההנפקה. במטומי הרווחית שלא זקוקה למשקיע או הנפקה כדי לזכות ל'חמצן', ממתינים לחלון הזדמנויות מתאים יותר עבור הנפקה שכזו.
במטומי חושבים לטווח ארוך ומעוניינים לבנות חברת מדיה דיגיטל גלובלית. לצורך זאת נדרשת לחברה נוכחות חזקה בשוק האמריקאי שמדי שנה מציג גידול בכל הקשור לפרסום בדיגיטל. המיזוג עם מדיהוויז הוא לא המלה האחרונה של מטומי בכל הנוגע למדיניות הרכש. בניסיון להשביח את הנכס ושוויו שוקלת החברה רכישות נוספות בשנים הקרובות.
- 2.ידיעה יחצנית. כמה בדיוק מרוויחים (ל"ת)עודד 08/01/2013 16:17הגב לתגובה זו
- גיל 09/01/2013 11:35הגב לתגובה זותבין לבד...
- 1.אין על אילן ,עופר.שגיא ..נבחרת מנצחת. (ל"ת)החברים ממקאן... 08/01/2013 13:26הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.