AndromediA זכתה במכרז של משרד התיירות: תטפל בדיגיטל של ים המלח
סוכנות הפרסום הצעירה 'AndromediA' זכתה לאחרונה במכרז משרד התיירות ו'המועצה האזורית תמר' לטיפול בתקציב השיווק הדיגיטלי של ים המלח. המכרז כולל שירותי שיווק לניהול זירת המדיה המקוונת, לרבות רשתות חברתיות. יוסי רובינשטיין, מנכ"ל 'AndromediA': "אנחנו נלהבים מהעבודה עם משרד התיירות והמועצה האזורית תמר ושמחים על הבחירה. ים המלח הוא מותג ישראלי מרכזי וחשוב בזירה הבינ"ל המחייב שימוש בכלי מיתוג ושיווק בעלי פריסה רחבה וויראלית ולכן השימוש בפלטפורמות הדיגיטליות המאפשרות העברת מסרים באופן גלובאלי, הוא מאוד משמעותי". AndromediA הממוקמת בתל אביב מתמחה בפעילות 360 הכוללת גרילה דיגיטלית, פרסום אופליין וקריאייטיב. בין לקוחות המשרד נמנים קבוצת 'השדרה השביעית מקבוצת אריסון שיכון ובינוי', 'סלופארק', 'רשות הטבע והגנים', 'סטודיו קרמיקה', 'לוקסיטאן' ועוד.
- 19.בלה בלה 10/01/2013 07:33הגב לתגובה זוכי מה שקורה פה זה הדבר הכי פאתטי שראיתי בימי חיי הקצרים
- 18.כל הכבוד (ל"ת)09/01/2013 18:16הגב לתגובה זו
- 17.נעמה 09/01/2013 08:03הגב לתגובה זולא נסחפתם בכלל עם התגובות הסובייקטיביות! לפני הכתבה הזו אף אחד לא ידע שקיים המשרד הזה או הלקוח הזה. אז בואו ניקח דברים בפרופורציה ונמשיך הלאה. שיהיה לכם באמת בהצלחה.
- 16.אופיר 08/01/2013 14:24הגב לתגובה זוהבנתי שיש להם משרד פרסום אחר כבר. משרדי פרסום לא יודעים לעשות אונליין שצריך להעביר את זה למישהו אחר?
- 15.יחיאל 08/01/2013 13:07הגב לתגובה זומה יש למשרדים הגדולים שרכבו על השוק בעשרים שנה האחרונות לומר על כך?
- 14.סחטיין, נעקוב אחריכם. מסקרן (ל"ת)א-פוליטי 08/01/2013 13:02הגב לתגובה זו
- 13.שירי 08/01/2013 12:08הגב לתגובה זוהסתכלתי באתר שלכם - מרשים ביותר...
- 12.עכשיו מגיע שלב ההוכחה..... בהצלחה ! (ל"ת)טינקרבל 08/01/2013 12:00הגב לתגובה זו
- 11.אור 08/01/2013 11:54הגב לתגובה זוהאמת - תותחים, מגיע להם!!!
- 10.גולדי 08/01/2013 10:09הגב לתגובה זוהמקום הכי נמוך על פני כדור הארץ, יקבל את הפרסום ברמה הכי גבוהה על פני כדור הארץ..... שיחקתם אותה!!!
- 9.גולדי 08/01/2013 10:05הגב לתגובה זוכל הכבוד!!!
- 8.עדי 07/01/2013 21:17הגב לתגובה זוכל הכבוד לצוות אנדרומדיה - רעננות חדשנות ומקצועיות זו הרוח ...
- 7.שרית 07/01/2013 19:08הגב לתגובה זואתם ענקים. כל הכבוד. מלקוחה מרוצה
- 6.אפריליה 07/01/2013 18:58הגב לתגובה זוחבר'ה מדהימים שיצרו את קמפיין המופת של המותג האיטלקי 'אפריליה' במדיה החברתית שנחל הצלחה בינלאומית .
- 5.סחתיין עליכם! כל הכבוד! (ל"ת)גדי 07/01/2013 18:36הגב לתגובה זו
- 4.שאפו! ראיתי את הקמפיין שלהם ברשות הטבע - אחלה (ל"ת)אורנה 07/01/2013 18:36הגב לתגובה זו
- 3.מישהי שיודעת 07/01/2013 17:50הגב לתגובה זוחברה צעירה שבנויה מחבר'ה צעירים ומוכשרים!
- 2.זוהר 07/01/2013 17:23הגב לתגובה זוסוף סוף כלי רציני לייצג את ישראל ואת ים המלח כמו שצריך. יש הרבה חומרים לתקשר שם ואני מאחלת בהצלחה!
- 1.רוי 07/01/2013 17:19הגב לתגובה זואתה תותח

כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
העיתונאי אלמוג בוקר הפך לאחד הפרצופים המוכרים בחדשות 13 גם בזכות הסיקור הצמוד ביום שפרצה המלחמה. הפופולריות שלו גברה בהדרגה בתשעת החודשים מא המלחמה והוא ממנף את זה לשדרוג בשכר. אלמוג יעבור למתחרה - חדשות 12, שהיא סוג של מונופול בשוק - מונופול שמפחדים לגעת בו מכיוון שזו תקשורת וחדשות עם פרשנים ועיתונאים חזקים והחיצים יופנו כלפי הרגולטור שיעיז להגיד שמדובר במונופול או שינסה ליצור תחרות הוגנת. חדשות 12 שייכת לקשת שהיא עצמה גם סוג של מונופול, שמחזיקה גם באתר מאקו ואתר N12. קשת נהנית מהקריסה של רשת ובמיוחד חדשות 13, כשבשוק אומרים כבר מעל לשנה שקשת היא זו שמחזיקה את רשת. היא לא מקבלת חלק מהמפרסמים כדי שיעברו לרשת, כדי ליצור מצב שיש תחרות.
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.