תחנת רדיו מקרופון מיקרופון
צילום: צילום: אלכסנדר כץ

שפ"מ מציעה 'ביטוח קמפיין': חבילת פרסום שלא יורדת עד להשגת היעדים

המהלך כולל חבילה בעלות של 350 א' שקל עם התחייבות לשדר עד להשגת היעדים שנקבעו במשותף עם שפ"מ: שיחות טלפון למוקד, מכירות, זכירות ועוד
משה בנימין |

חברת שפ"מ המרכזת את מכירות הפרסום של תחנות קול ישראל יוצאת בהצעה שיווקית שמוגדרת על ידה כ"ביטוח לתוצאות הקמפיין". החברה מציעה קמפיין שכולל חבילת תשדירים בעלות של 350,000 שקלים והתחייבות להמשיך ולשדר את הקמפיין עד להשגת יעדיו.

יעדי הקמפייין של המפרסמים ייקבעו מראש במשותף עם שפ"מ בהתאם להגדרת הלקוח והעדפותיו: שיחות טלפון למוקד החברה, כניסות לאתר האינטרנט של החברה, מכירות או זכירות. למעשה, כל פרמטר מדיד שיש לחברה המפרסמת נתונים לגביו טרום הקמפיין, ישוקלל על ידי שפ"מ יחד עם המפרסם ויאפשר את בחינת התוצאות המצופות מן הקמפיין כבסיס להמשך הפעילות השיווקית. נכון לעכשיו, ההצעה השיווקית של שפ"מ נוגעת רק לחבילת תשדירים בעלות של 350 אלף שקלים ומעלה. רונן ברקה, מנכ"ל שפ"מ: "בחרנו להיות קשובים למפרסמים ולתת פתרון אמיתי העונה לכל המורכבות בה נתקלים המפרסמים בתקופות של אי וודאות. רק מדיה שמאמינה בעצמה יכולה להציע למפרסמים פתרון כזה. הנחת היסוד שלנו בשפ"מ, המבוססת על ניתוח מאות קמפיינים בחתכים שונים, היא כי הפרסום ברדיו עובד ומניב את התוצאות הרצויות. בזכות חבילת הביטוח שאנו מציעים יוכלו המפרסמים לשנות את התפיסה האסטרטגית ולהשקיע את כספם בקמפיין פרסומי שיאפשר להם לעמוד ביעדים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה