המארב של מקאן דיגיטל: מגייס 'ארטים' עם מודעות דרושים ששתל במאגר תמונות
בפרסום, כל הדברים הטובים מתחילים ברגע שמצליחים להגיע לקהל היעד באופן מדויק, כשמצליחים לתת לו את התחושה שה'פלישה' ל-ד' אמותיו היא טבעית ואפילו מקובלת. מהלך הגיוס האחרון של מקאן דיגיטל הוא אחד מהרגעים האלו.
המשרד שתר אחר מעצב דיגיטל/ארט דיירקטור יצא במהלך גיוס מקורי וממזרי, במסגרתו מודעות הדרושים למשרה נשתלו בעמודי התוצאות של מאגרי התמונות המובילים בהם אותם ארט דיירקטורים מבלים חלק גדול מזמנם. על פניו זה נראה כמו פעולת מארב מוצלחת של איש מדיה שידע בדיוק היכן לחכות ל'קורבנותיו', אבל זה יותר מזה.
מודעות הדרושים שנראות כמו עוד תמונת מאגר טיפוסית הוצמדו למילות החיפוש הפופולריות כגון: "איש עסקים", "ריצה", "מחשב" ועוד. בנוסף, המודעות הופיעו ל'ארטים' הגולשים רק מהעמוד ה-5 ומעלה. במקאן יצאו מנקודת הנחה שרק מעצבים שלא מתפשרים על התוצאות שמופיעות בעמודים הראשונים, הפופולריים, הם כח האדם שמתאים למשרד.
במודעה עצמה נרשם: "עדיין מחפש אחר "איש עסקים"? אנחנו מחפשים אותך! מקאן דיגיטל מחפשים ארט דיירקטור שלא מוכן להתפשר". זאת, בצירוף המייל של סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל של המשרד עמי אלוש. בעמוד הפעילות באתר Ads of the world נכתב כי "מאות ארט דיירקטורים נחשפו למודעות הדרושים, ומתוכם גויס אחד. הוא תותח".
מאחורי המהלך עומדים אלדד וינברגר - מנכ"ל מקאן דיגיטל, ארנון רותם - קופי, עידן גלבוע וג'ו ברודסקי - ארט, ניב קנטור - מפיק דיגיטל, ועמי אלוש שהחליף את ניר רפואה בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב ומציג יכולות מבטיחות באחד ממהלכיו הראשונים תחת כובע זה.
- 5.נחמה 04/01/2013 08:38הגב לתגובה זוהוא העוגן, גלגל ההצלה, אי של שפיות והנכס הכי אסטרטגי של מקאן בשנים האחרונות. אין דברים כאלו
- 4.גוסט שמוסט 03/01/2013 18:54הגב לתגובה זומהלך פשוט מבריק!
- 3.גיא 03/01/2013 16:40הגב לתגובה זוהתגובות פה באייס הפכו להיות לא ראויות להעלאה. ולא, אני לא ממקאן.
- 2.בכיף 03/01/2013 16:32הגב לתגובה זואבל עושים מהלכי גיוס במאגרי תמונות. סחטיין מקאן
- 1.גוסט באסטר 03/01/2013 16:04הגב לתגובה זו"מאגרי התמונות המובילים בישראל???" מאות ארטים??? כמה שקרים - אין מאות ארטים בכל תעשיית הפסרות בישראל ואין באמת מאגרים ישראלים רעיון מגניב אבל נמאס כבר מהגוסטים האלה הביצים של אדלר הפוק של דלתא חלאס כבר...