באומן בר ריבנאי ושפ"א מציגים: כרטיס ביקור עם QR קוד שמנגן ג'ינגל אישי
שיתוף הפעולה בין משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ושפ"א, המרכזת את מכירת הפרסום בתחנות הרדיו האזוריות, מניב מהלך פרסום מקורי שמפיח חיים חדשים בכרטיסי הביקור המוכרים לכולנו.
הפעילות סביב כרטיסי הביקור ממשיכה את הקו של שפ"א תחת הרעיון "הכח של הסאונד", שהחל במהלך המייל בוסטרס. במסגרת המהלך באומן ושפ"א מציגים למעשה מוצר דיגיטלי פשוט וחכם, שמצליח לחבר את קהל היעד העיקרי של שפ"א - פרסומאים ואנשי שיווק - למסר המרכזי אותו מבקשת החברה לקדם.
במקום כרטיס הביקור המיושן, שפ"א ובאומן מציגים כרטיס ביקור סטנדרטי עם שינוי קל. על הכרטיס עצמו לא מופיע דבר מלבד קוד QR המפנה לג'ינגל מקורי שהופק במיוחד עבור בעל הכרטיס ומציג אותו בצורה קלילה וזכירה. למהלך נלווה אתר אינטרנט בו ניתן להשאיר פרטים ולקבל לכתובת המייל כרטיס ביקור מוכן להדפסה הכולל קריינות, מוזיקת רקע ואפקטים מיוחדים.
להפקת כרטיס ביקור באתר המהלך -
- 1.קשקוש, QR זה כל כך 2011.... (ל"ת)הבדלן 02/01/2013 13:12הגב לתגובה זו
- העולם עובר כיום לבאנרים מפיצי ריח (ל"ת)נכון 02/01/2013 17:25הגב לתגובה זו
- כרמלה מנשה 02/01/2013 14:31הגב לתגובה זוגם טוקבקים קנאים זה 2011
- הבדלן חוזר 02/01/2013 15:38מי היה בכלל נכנס לקרוא חדשות באינרטנט???

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.