באומן בר ריבנאי ושפ"א מציגים: כרטיס ביקור עם QR קוד שמנגן ג'ינגל אישי
שיתוף הפעולה בין משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ושפ"א, המרכזת את מכירת הפרסום בתחנות הרדיו האזוריות, מניב מהלך פרסום מקורי שמפיח חיים חדשים בכרטיסי הביקור המוכרים לכולנו.
הפעילות סביב כרטיסי הביקור ממשיכה את הקו של שפ"א תחת הרעיון "הכח של הסאונד", שהחל במהלך המייל בוסטרס. במסגרת המהלך באומן ושפ"א מציגים למעשה מוצר דיגיטלי פשוט וחכם, שמצליח לחבר את קהל היעד העיקרי של שפ"א - פרסומאים ואנשי שיווק - למסר המרכזי אותו מבקשת החברה לקדם.
במקום כרטיס הביקור המיושן, שפ"א ובאומן מציגים כרטיס ביקור סטנדרטי עם שינוי קל. על הכרטיס עצמו לא מופיע דבר מלבד קוד QR המפנה לג'ינגל מקורי שהופק במיוחד עבור בעל הכרטיס ומציג אותו בצורה קלילה וזכירה. למהלך נלווה אתר אינטרנט בו ניתן להשאיר פרטים ולקבל לכתובת המייל כרטיס ביקור מוכן להדפסה הכולל קריינות, מוזיקת רקע ואפקטים מיוחדים.
להפקת כרטיס ביקור באתר המהלך -
לרגל השקת הקמפיין, נשלחו עשרות ערכות של כרטיסי ביקור לאנשי השיווק והפרסום המובילים בתעשייה. הקמפיין החדש הינו המשך ישיר לקמפיין זוכה הפרסים
קרדיטים: משנה למנכ"ל ומנהל קריאטיב ראשי: יורם לוי, סמנכ"ל קריאטיב: נדב פרסמן, מנהל קריאיטיב: תומר גידרון, מנהל קריאייטיב דיגיטל: אדי גולדנברג, קופי: לירון כהן/ טל טירנגל, ארט: נתן פרייפלד, סמנכ"ל לקוחות: ניר פדרבוש, סופרווייזר: יוגב וייס/ נטלי זיו, תקציבאית: מיכל יבין, מנהלת פרויקטים דיגיטליים: גיתית ששון, טראפיק סטודיו סאצ'י: דנית עטיה משה, מעצבים: אודי דונייר/ הלנה רוזין, מתכנת: לאוניד אנגרוב, סאונד-מן: איתי סויסה
- 1.קשקוש, QR זה כל כך 2011.... (ל"ת)הבדלן 02/01/2013 13:12הגב לתגובה זו
- העולם עובר כיום לבאנרים מפיצי ריח (ל"ת)נכון 02/01/2013 17:25הגב לתגובה זו
- כרמלה מנשה 02/01/2013 14:31הגב לתגובה זוגם טוקבקים קנאים זה 2011
- הבדלן חוזר 02/01/2013 15:38מי היה בכלל נכנס לקרוא חדשות באינרטנט???