ארי מלמוד
צילום: יח"צ

האם פובליסיס פיטרו את קוקה קולה באינטראקטיב? נפרדים לאחר שהמשרד לא זכה לשיפור בתנאים המסחריים

ארי מלמוד עושה שריר ופובליסיס תפסיק לטפל בתקציב האינטראקטיב של קוקה קולה. אובדן תקציבי ספרייט ופאנטה הוביל את הצדדים לנתק מסחרי
משה בנימין | (16)

תקציב האינטראקטיב של קוקה קולה מסיים את דרכו במשרד הפרסום פובליסיס ישראל. בשוק מועלת הסברה כי לאחר אובדן תקציב ספרייט ופאנטה, בפובליסיס העמידו את קוקה קולה בפני אולטימטום מסחרי שפקע עם תום שנת 2012 ובמשרד הפרסום הודיעו לחברה המרכזית למשקאות קלים על סיום ההתקשרות. על פניו, למרות שמדובר בשריר שלכאורה פובליסיס מפגינה כלפי קוקה קולה, נדמה שלמשרד הפרסום לא נותרה ברירה אחרת. במהלך השנים האחרונות תקציבי ספרייט ופאנטה שטופלו במשרד הצליחו לחפות על המשאבים האדירים שטיפול באינטראקטיב של קוקה קולה גבה מהמשרד. עם אובדן תקציבי הפרסום של המותגים שהתברכו בפעילות טלוויזיונית נותר פובליסיס עם קוקה קולה בלבד והמספרים כבר פעלו לרעתם. לאייס נודע כי לפני כחודשיים הגיעו בפובליסיס למסקנה סופית כי פעילות האינטראקטיב של קוקה קולה בתנאים הקיימים היא לא סיטואציה עסקית שהמשרד חפץ בה. במילים פחות עדינות, מנכ"ל המשרד ארי מלמוד, שם את האמוציות והכבוד לקוקה קולה בצד, והודיע לחברה המרכזית כי לאחר שהמשרד חווה התייעלות משמעותית, על קוקה קולה להבין ששיפור התנאים הוא הכרחי, ובמידה והצדדים לא יגיעו לעמק השווה, פובליסיס תעדיף לוותר על הפעילות. גורם בשוק אמר לאייס כי בחודשים האחרונים, בקוקה קולה ניהלו לא מעט מפגשים עם ספקים חלופיים. ייתכן שבחברה המרכזית החלו להכין את הקרקע לקראת הפרידה הצפויה מפובליסיס. יוזכר כי השמות הדומיננטיים שטיפלו בעבר בקוקה קולה במסגרת אידיאולוג'יק שהוטמעה לתוך פובליסיס כבר לא שם. ינון לנדנברג שאחראי לכמה מהמהלכים המוצלחים של החברה לא טיפל בה מאז הקיץ האחרון, ולאחרונה פרש מהמשרד, ודורון טל שהיה הכתובת של קוקה קולה באידיאולוג'יק וטיפל בה בשנה האחרונה פרש אף הוא. כזכור, אחד מהסדקים הראשונים במערכת היחסים בין קוקה קולה לאידיאולוג'יק היה במהלך השנה האחרונה כאשר קמפיין של דיאט קולה שהיה אמור להיות מטופל באידיאולוג'יק החליף ידיים ולבסוף טופל במשרד האינטראקטיב Q דיגיטל של דני צ'חנובר. זאת לאחר 13 שנים מבלי שאף משרד הצליח לדחוק את אידיאולוג'יק מתקציב הפרסום בדיגיטל של קוקה קולה ומותגיה. בפובליסיס סירבו להגיב, מקוקה קולה לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    שלום לך 21/01/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    ועושה מהלכים חכמים להבריא את החברה הכושלת שהוא קיבל. דברים טובים לוקחים זמן ואני בטוח שבתווך הארוך פאבליסיס זכו במנהל גדול!
  • 9.
    Mr Gordon 02/01/2013 18:07
    הגב לתגובה זו
    המותג הזה לא התאים לאודי A6 שפובליסיס שכרה עבור ארי ולכן הוא החליט שצריך להתנתק מהחברה המרכזית
  • 8.
    אחד שיודע לשאול 02/01/2013 16:06
    הגב לתגובה זו
    אולי בכלל נסטי?
  • 7.
    אחד שברח בזמן 02/01/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    גם בחוגלה הוא היה כשלון והעובדים שלו שנאו אותו - עכשיו הגיע הזמן שבמקום קוקה-קולה הוא ישלם את המחיר ויילך הבייתה - הבן אדם עלה ל 10 אנשים בעבודה שלהם כדי שהוא והחברים שהוא גייס כמו הבהמה הזאת עדי ימשיכו לקבל משכורות עתק וישפצו את הגג במקום לעזור לעוד מסכן שתקוע בתעשייה הרעה הזאת לשמור על המקום עבודה שלו. תתבייש לך ארי מלמוד. תתבייש!
  • z 07/01/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    יותר קרוב ל 30
  • אוי נו באמת. (ל"ת)
    מד וומן 02/01/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
  • (ל"ת)
    די להשמיץ!!!! 02/01/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ליאור 02/01/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    כישלון חרוץ הבן אדם. מחק חברה שלמה.
  • 5.
    אחד שבטוח לא יודע 02/01/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    והצרפתי גם ישלם !!!פובליסיס בדרך לקריסה תתחילו לספור את הימים ....
  • 4.
    ספק 01/01/2013 23:13
    הגב לתגובה זו
    הם משוכנעים שהשמש זורחת להם מ(אתם יודעים איפה). אנשים שלא מתביישים לתת לספקים שלהם תחושה שהם צריכים לקום בבוקר ולהגיד תודה על הזכות שנפלה בחלקם לעבוד איתם. הם מורידים את הספקים לברכיים וחלקם הגדול מרוויח פרוטות רק בשביל לשים את הלוגו הנכון בדף הלקוחות. הלוואי שיהיו עוד אמיצים שיתחילו ללמד את מי שצריך - לשלם, ויותר מזה - לתת יחס מכובד.
  • יוני די לבכות (ל"ת)
    אחד שיודע 02/01/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גנדן 01/01/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    זה החוק
  • 2.
    תימור 01/01/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    וזה בכלל לא קשור לכך שדורון וינון כבר לא שם
  • 1.
    דוקטור שין 01/01/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
    ניסיתם לשים שן בכוס קולה כל הלילה? בבוקר אין שן תחשוב על זה משה
  • דניאל 02/01/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    שמתי כבר כמה פעמים שיניים בקולה לאורך לילה שלם ולא קרה כלום יא דמגוג חרטטן
  • גל 03/01/2013 13:42
    כמה שיניים יש לך?
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.