יוצאים לדרך: 'בולטון' יטפל בתקציב הפרסום של 'יהדות התורה' במגזר החרדי
משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' בבעלותו של אברהם בריסק נבחר לטפל בתקציב הפרסום של מפלגת יהדות התורה לקראת הבחירות לכנסת ה-19 - כך נודע לאייס.
כזכור, על התקציב התמודדו בשלב הגמר של המכרז, אותו ניהלה המפלגה 3 משרדים: 'בולטון פוטנציאל', 'בראשית' בבעלותו של מוטי קוטיינר ו'תוצאות אפקטיביות'. לפני כשבוע הציגו המשרדים פרזנטציות בפני המפלגה וכעת כאמור התקבלה ההחלטה באופן סופי, למרות שבמגזר החרדי ידעו לספר עוד לפני חודשיים כי 'בולטון' הוא המשרד המועדף על ידי המפלגה. 'בולטון' יטפל בחלק הארי של תקציב הפרסום של המפלגה - זה המיועד לפעילות מול הקהל במגזר החרדי. מוטי קוטיינר, אף הוא לא יצא בידיים ריקות. קוטיינר, לשעבר ב'טריו' וכיום בעליו של משרד הפרסום 'בראשית' יטפל בתקציב הפרסום של המפלגה במגזר הכללי.
למעשה בחרה המפלגה לעבוד עם 2 המשרדים שליוו אותה ב-2 מערכות הבחירות הקודומות. ב-2006 היה זה בולטון שליווה את המפלגה והביא אותה להישג שיא מבחינתה, עם 6 מנדטים. ב-2009 ליווה את המפלגה קוטיינר מטעם 'טריו' - לשעבר המשרד המגזרי של אדלר חומסקי. שותפות זו הניבה 5 מנדטים. בסביבת המשרדים מצפים ל7-8 מנדטים במערכת הבחירות הנוכחית.
בולטון שמוביל את דירוג משרדי הפרסום במגזר החרדי (על פי יפעת בקרת פרסום) מעסיק קרוב ל-40 עובדים, ובין לקוחותיו נמנים החברות המובילות במשק, כגון: שטראוס, מכבי, סלקום, כלל, שופרסל, מטרנה, מרכנתיל ועוד.