הבחירה של ה-LIFE: חני לוטן-תוריאל מ'סופר-פארם' היא אשת השיווק של דצמבר
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, בחרה בחני לוטן-תוריאל לאשת השיווק של חודש דצמבר, בזכות צמיחה של 25% בשנת 2012 במכירות המותג הפרטי LIFE בסופר-פארם והגעה למכירות של 400 מיליון שקלים ומכירות של 30 מיליון מוצרי LIFE.
מהוועדה נמסר כי שנת 2012 הייתה שנה מאוד ייחודית בחיי המותג הפרטי LIFE, כאשר לפני שנה הציבה ההנהלה יעד שאפתני במיוחד - צמיחה של 25% במכירות לייף ב-2012. לוטן-תוריאל, שמנהלת את LIFE ב-11 השנים האחרונות, עמדה יחד עם צוותה בגאווה ביעד כל זאת "תוך שמירה על ערכי המותג ו'גבולות הגזרה' שלו: פעילות בתחומי בריאות ויופי", לדברי הוועדה. המכירות זינקו בעקבות שורה של פעילויות ובהן השקת של מאות מוצרים חדשים ומהדורות מוגבלות, תוך דגש על חדשנות מוצרית ועיצובית וכן תמחור אטרקטיבי. LIFE נכנס לתחומים חדשים כמו הומיאופתיה, השיק סכין גילוח רב פעמי סיסטם שמתחרה בג'ילט פוז'ן, העמיק את פעילותו בתחום מזון הבריאות וכן חתם על הסכם עם חברת רוביו הפינית לשיווק מוצרים הנושאים את דמויות הציפורים הזועמות.
לוטן-תוריאל הייתה בעבר היתה סופרוויזרית בשלמור אבנון עמיחי, ותקציבאית בפוגל לוין. היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בתקשורת.
- 3.שוש 27/12/2012 14:41הגב לתגובה זוחני היא אחת המדהימות!!! עקביות, צניעות ומקצועיות
- 2.מר קטינג 27/12/2012 13:03הגב לתגובה זואיזה חדשנות,לא נשמע כדבר הזה במקוותינו. לעשות פרייבט לייבל (וואוו) ולתמחר אותו בזול (מפתיע).וועדת השיווק לא מפסיקה להפתיע.
- 1.יריב 26/12/2012 17:04הגב לתגובה זוחני- כל הכבוד!
- נכון. כל הכבוד! (ל"ת)שרון 27/12/2012 08:58הגב לתגובה זו