הבחירה של ה-LIFE: חני לוטן-תוריאל מ'סופר-פארם' היא אשת השיווק של דצמבר
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, בחרה בחני לוטן-תוריאל לאשת השיווק של חודש דצמבר, בזכות צמיחה של 25% בשנת 2012 במכירות המותג הפרטי LIFE בסופר-פארם והגעה למכירות של 400 מיליון שקלים ומכירות של 30 מיליון מוצרי LIFE. מהוועדה נמסר כי שנת 2012 הייתה שנה מאוד ייחודית בחיי המותג הפרטי LIFE, כאשר לפני שנה הציבה ההנהלה יעד שאפתני במיוחד - צמיחה של 25% במכירות לייף ב-2012. לוטן-תוריאל, שמנהלת את LIFE ב-11 השנים האחרונות, עמדה יחד עם צוותה בגאווה ביעד כל זאת "תוך שמירה על ערכי המותג ו'גבולות הגזרה' שלו: פעילות בתחומי בריאות ויופי", לדברי הוועדה. המכירות זינקו בעקבות שורה של פעילויות ובהן השקת של מאות מוצרים חדשים ומהדורות מוגבלות, תוך דגש על חדשנות מוצרית ועיצובית וכן תמחור אטרקטיבי. LIFE נכנס לתחומים חדשים כמו הומיאופתיה, השיק סכין גילוח רב פעמי סיסטם שמתחרה בג'ילט פוז'ן, העמיק את פעילותו בתחום מזון הבריאות וכן חתם על הסכם עם חברת רוביו הפינית לשיווק מוצרים הנושאים את דמויות הציפורים הזועמות. לוטן-תוריאל הייתה בעבר היתה סופרוויזרית בשלמור אבנון עמיחי, ותקציבאית בפוגל לוין. היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בתקשורת.
- 3.שוש 27/12/2012 14:41הגב לתגובה זוחני היא אחת המדהימות!!! עקביות, צניעות ומקצועיות
- 2.מר קטינג 27/12/2012 13:03הגב לתגובה זואיזה חדשנות,לא נשמע כדבר הזה במקוותינו. לעשות פרייבט לייבל (וואוו) ולתמחר אותו בזול (מפתיע).וועדת השיווק לא מפסיקה להפתיע.
- 1.יריב 26/12/2012 17:04הגב לתגובה זוחני- כל הכבוד!
- נכון. כל הכבוד! (ל"ת)שרון 27/12/2012 08:58הגב לתגובה זו

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7