Extreme concept

Extreme concept של אייס יוצאת לדרך: בוחרים את הקמפיין האמיץ בשנת 2012

אייס משיק את תחרות Extreme concept ה-2 בחסות Imprego. בדומה לשנה שעברה, אנחנו מחפשים להכתיר את משרד הפרסום והלקוח שכיוונו גבוה, והיו מספיק אמיצים ללכת על משהו שונה. כל הפרטים מחכים לכם בפנים
משה בנימין | (3)

אתר אייס שמח להציג את תחרות Extreme Concept 2012 בחסות Imprego. פאנל שופטים ממגוון תחומים כמו טלוויזיה, רדיו, עיתונות, אופנה, מוסיקה ועוד יבחרו עבורנו מתוך הקמפיינים שהושקו במהלך 2012 את המהלך השיווקי-פרסומי שזז מהתבנית המוכרת למקומות חדשים ומפתיעים.

בדומה לשנה שעברה, אנחנו מחפשים להכתיר את משרד הפרסום והלקוח שכיוונו גבוה, שהיו מספיק אמיצים ללכת על משהו שונה וניסו לארגן מחדש את החוקים בדיאלוג מול הקהל באמצעי המדיה הקיימים.

כולנו מודעים לשנה הלא פשוטה שעברה על תעשיית הפרסום ושוק התקשורת בכלל. למרות זאת ואולי אפילו עקב כך נעשו השנה לא מעט מהלכי פרסום חדשניים ויצירתיים שאינם בהכרח תלויי השקעה מאסיבית במדיה.

כל מה שאתם, משרדי הפרסום צריכים לעשות זה לשלוח אלינו, כבר עכשיו, קמפיין שלכם (אפשר יותר מאחד) שהושק במהלך שנת 2011 ולדעתכם עומד בהגדרה הזו. זה יכול להיות קמפיין בכל סדר גודל ובכל מדיה, בפרט שיהיה ללקוח קיים - גם פרו בונו. העבירו אלינו בקובץ ההגשה פרטים על הלקוח, המהלך והסבר עליו בכמה משפטים. לינקים, קייס סטאדיס (קצרים), תמונות וכל דבר נוסף שאתם חושבים שיעזור לפאנל השופטים להבין את הרעיון ולמה הוא רעיון מנצח. העבודות שלכם יוצגו בפני פאנל השופטים שיעניק להן ציונים.

ואם כבר שופטים: להבדיל מרוב התחרויות בהן משתתפים משרדי הפרסום, ב-Extreme concept המודל שונה במקצת. פאנל השופטים הייחודי אינו מבוסס על תעשיית הפרסום אלא מאנשים יצירתיים במגוון תחומים, מקולנוע עד אופנה, טלוויזיה, צילום, מוסיקה ועוד.

התאריך האחרון להגשת עבודות הוא ה-8 בינואר. הזוכה יוכרז בסוף ינואר 2013.

Imprego, נותן החסות לתחרות השנה הוא שירות מובייל המאפשר לכל חברת פרסום או בית עסק המפרסם במובייל או בטאבלט ליצור דפי נחיתה מרהיבים. משחקים פשוטים, גירודי קופונים, צפיה בווידאו, מוצר היום, סקרים, כניסה לרשתות חברתיות וכמובן ניהול הנרשמים לאתר זמינים בנוסף לאפשריות רבות אחרות. Imprego מאפשר לכל אחד ללא ידע מוקדם ב HTML5 או בתכנות בכלל ליצור דפי מובייל דינמיים, מתבניות מוכנות מראש או על ידי ממשק ניהול פשוט.

משרדי פרסום שמעוניינים להשתתף ולא נעשתה אליהם פנייה מצד אייס מוזמנים ליצור עמנו קשר במייל [email protected]

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    להקים איגוד לענף הנצלן והחזירי הזה זה אמיץ (ל"ת)
    ביוש 26/12/2012 17:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ריצ'רד לב אמיץ 26/12/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    אולי גיתם עם האתיופים, מהלך מאוד אמיץ סופסופ שמו אתיופים בפרסומת או הוט עם הבורר מאוד מאוד אמיץ להשאר בקוביה, או בפלות או אולי בזק עם גידי גוב שיא האומץ
  • דמבו 27/12/2012 19:28
    הגב לתגובה זו
    אמיץ זה מפעל הפיס עם קמפיין ה"מאמי מה זה נבדל..", אמיץ זה AXE השוביניסטי ואפילו COST365 עם קמפיין הטיזר "רמי לוי", צריך להוציא את הראש מהתחת ולהבין שאמיץ זה לא קריאטיב "פיפי-קקי" אלה משהו אחר, יוצא דופן - אבל כקופי עם שבועיים ניסיון אתה כנראה עדיין עמוק במצב ה"אני אמן" ושוכח שבסוף מישהו צריך לממן את השטויות שאתה מבצע... תתבגר אולי תבין