Extreme concept

Extreme concept של אייס יוצאת לדרך: בוחרים את הקמפיין האמיץ בשנת 2012

אייס משיק את תחרות Extreme concept ה-2 בחסות Imprego. בדומה לשנה שעברה, אנחנו מחפשים להכתיר את משרד הפרסום והלקוח שכיוונו גבוה, והיו מספיק אמיצים ללכת על משהו שונה. כל הפרטים מחכים לכם בפנים
משה בנימין | (3)

אתר אייס שמח להציג את תחרות Extreme Concept 2012 בחסות Imprego. פאנל שופטים ממגוון תחומים כמו טלוויזיה, רדיו, עיתונות, אופנה, מוסיקה ועוד יבחרו עבורנו מתוך הקמפיינים שהושקו במהלך 2012 את המהלך השיווקי-פרסומי שזז מהתבנית המוכרת למקומות חדשים ומפתיעים. בדומה לשנה שעברה, אנחנו מחפשים להכתיר את משרד הפרסום והלקוח שכיוונו גבוה, שהיו מספיק אמיצים ללכת על משהו שונה וניסו לארגן מחדש את החוקים בדיאלוג מול הקהל באמצעי המדיה הקיימים. כולנו מודעים לשנה הלא פשוטה שעברה על תעשיית הפרסום ושוק התקשורת בכלל. למרות זאת ואולי אפילו עקב כך נעשו השנה לא מעט מהלכי פרסום חדשניים ויצירתיים שאינם בהכרח תלויי השקעה מאסיבית במדיה. כל מה שאתם, משרדי הפרסום צריכים לעשות זה לשלוח אלינו, כבר עכשיו, קמפיין שלכם (אפשר יותר מאחד) שהושק במהלך שנת 2011 ולדעתכם עומד בהגדרה הזו. זה יכול להיות קמפיין בכל סדר גודל ובכל מדיה, בפרט שיהיה ללקוח קיים - גם פרו בונו. העבירו אלינו בקובץ ההגשה פרטים על הלקוח, המהלך והסבר עליו בכמה משפטים. לינקים, קייס סטאדיס (קצרים), תמונות וכל דבר נוסף שאתם חושבים שיעזור לפאנל השופטים להבין את הרעיון ולמה הוא רעיון מנצח. העבודות שלכם יוצגו בפני פאנל השופטים שיעניק להן ציונים. ואם כבר שופטים: להבדיל מרוב התחרויות בהן משתתפים משרדי הפרסום, ב-Extreme concept המודל שונה במקצת. פאנל השופטים הייחודי אינו מבוסס על תעשיית הפרסום אלא מאנשים יצירתיים במגוון תחומים, מקולנוע עד אופנה, טלוויזיה, צילום, מוסיקה ועוד. התאריך האחרון להגשת עבודות הוא ה-8 בינואר. הזוכה יוכרז בסוף ינואר 2013. Imprego, נותן החסות לתחרות השנה הוא שירות מובייל המאפשר לכל חברת פרסום או בית עסק המפרסם במובייל או בטאבלט ליצור דפי נחיתה מרהיבים. משחקים פשוטים, גירודי קופונים, צפיה בווידאו, מוצר היום, סקרים, כניסה לרשתות חברתיות וכמובן ניהול הנרשמים לאתר זמינים בנוסף לאפשריות רבות אחרות. Imprego מאפשר לכל אחד ללא ידע מוקדם ב HTML5 או בתכנות בכלל ליצור דפי מובייל דינמיים, מתבניות מוכנות מראש או על ידי ממשק ניהול פשוט. משרדי פרסום שמעוניינים להשתתף ולא נעשתה אליהם פנייה מצד אייס מוזמנים ליצור עמנו קשר במייל [email protected]

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    להקים איגוד לענף הנצלן והחזירי הזה זה אמיץ (ל"ת)
    ביוש 26/12/2012 17:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ריצ'רד לב אמיץ 26/12/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    אולי גיתם עם האתיופים, מהלך מאוד אמיץ סופסופ שמו אתיופים בפרסומת או הוט עם הבורר מאוד מאוד אמיץ להשאר בקוביה, או בפלות או אולי בזק עם גידי גוב שיא האומץ
  • דמבו 27/12/2012 19:28
    הגב לתגובה זו
    אמיץ זה מפעל הפיס עם קמפיין ה"מאמי מה זה נבדל..", אמיץ זה AXE השוביניסטי ואפילו COST365 עם קמפיין הטיזר "רמי לוי", צריך להוציא את הראש מהתחת ולהבין שאמיץ זה לא קריאטיב "פיפי-קקי" אלה משהו אחר, יוצא דופן - אבל כקופי עם שבועיים ניסיון אתה כנראה עדיין עמוק במצב ה"אני אמן" ושוכח שבסוף מישהו צריך לממן את השטויות שאתה מבצע... תתבגר אולי תבין
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים. 




"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.