נמשכים השינויים בהנהלת מקאן: סמנכ"ל הלקוחות הגר ברזילי פורשת מתפקידה

לאחר 5 שנים בתפקיד, גל פרישות הבכירים במקאן ממשיך עם סיום תפקידה של ברזילי. במסגרת השינויים מקאן אריקסון יעבור לעבודה ב-4 קבוצות לקוחות
משה בנימין | (25)

הרפורמה בהנהלת מקאן, על רקע כניסתו של ריצ'י הנטר לתפקיד מנכ"ל המשרד, ממשיכה היום (יום ג'), עם פרישתה של סמנכ"ל הלקוחות הגר ברזילי.

ברזילי מסיימת את תפקידה לאחר 5 שנים במשרד. בתפקידה האחרון עמדה בראש אשכול לקוחות, אחד מ-5 שפעלו במקאן. במסגרת הרה-ארגון במודל העבודה של מקאן ובמקביל לפרישתה של ברזילי יעבור המשרד לעבודה במתכונת של 4 קבוצות לקוחות. בין היתר ניהלה קבוצת הלקוחות של ברזילי מותגים מובילים כגון 'כלל' ו'לאומי קארד'. מותגים אלו ועוד שטופלו בצוותה של יפוזרו בין 4 קבוצות הלקוחות.

ריצ'י הנטר, מנכ"ל מקאן אריקסון: "ברצוני להודות להגר ברזילי, על מסירותה ופועלה הרב במהלך כהונתה במקאן. הגר היא מנהלת מצויינת ופרסומאית בנשמתה, ואני מאחל לה בהצלחה באתגרים חדשים בהמשך דרכה בעולם השיווק והפרסום. במסגרת השינויים, בחרנו לארגן מחדש את מערך הלקוחות של מקאן לארבע קבוצות חזקות ומובילות ולהמשיך לפעול בדרך בה לקוחותינו ימשיכו לקבל טיפול מסור ומצויין עם איכות תוצר גבוהה, כפי שהענקנו עד כה ונמשיך להעניק".

מינויו של הנטר לתפקיד מנכ"ל מקאן אריקסון יצר רצף של שינויים בקרב ההנהלה הבכירה של משרד הפרסום. מראשוני הפורשים היה שחר פילר (כיום בדרורי שלומי), סמנכ"ל הקריאייטיב המשותף במשרד שהוחלף על ידי עודד קרמר. קרמר עבד בעבר עם הנטר בתקופתו באדלר, בעת שהנטר שימש כמנכ"ל שופרסל.

בנוסף סיימו את תפקידן במשרד יפעת וידר ערד וחנית מרינוב ששימשו כסמנכ"לי לקוחות. במקביל הצטרף למשרד בן מוסקל, לשעבר בשופרסל - מינוי נוסף שמצביע על כך שהנטר, שנחשב למנכ"ל מעורב מאוד, מקיף עצמו באנשים שעבדו איתו בעבר. פרישות נוספות שניתן לציין הן של טל פרלמוטר ממנהלי הקריאייטיב הבולטים במקאן, וניר רפואה סמנכ"ל הקריאייטיב במקאן דיגיטל שהוחלף מאוחר יותר על ידי עמי אלוש. פרלמוטר מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב בשמעוני פינקלשטיין ברקי ואילו רפואה זכה לקידום משמעותי כשמונה לתפקיד ראש תחום החדשנות של רשת מקאן העולמית, באזור מזרח אירופה.

תגובות לכתבה(25):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 20.
    מקאן, גם שלמור אמרו לי זה לא יקרה (ל"ת)
    כרטיס צהוב 06/01/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    אופיר 03/01/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    הכל הולך לאיבוד!
  • 18.
    אחד שהיה שם 26/12/2012 20:50
    הגב לתגובה זו
    חברים יקרים, הייתה תקופה נהדרת במקאן ואיכשהו הכל הולך לאיבוד! מיטב האנשים הסתובבו שם והדבר הורגש ברמת התוצרים ובצורת החשיבה. המהלכים היו באמת פורמי דרך וכל מהלך היה להוציא מיץ החוצה (מהלך יוצר שיחה) והכל היה מוכוון לזה! היום נראה שבעיקר הולכים לאיבוד וחבל!
  • 17.
    ורק עדי א שורדת מעניין?! חחח (ל"ת)
    מהברנז'ה 26/12/2012 19:11
    הגב לתגובה זו
  • כנראה שלא קשה להבין למה עדי שורדת... (ל"ת)
    ההיא מקומה 3 27/12/2012 17:17
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    די נו 26/12/2012 18:49
    הגב לתגובה זו
    רק לו. השאלה היא בכלל אחרת, למה לוקח לו כל כך הרבה זמן לעשות את זה? תמהר ריצ'י בארון של בק יש הרבה שלדים שצריכים ללכת. קדימה, לרענן גם בשאר המחלקות הכושלות
  • הבוס 27/12/2012 12:07
    הגב לתגובה זו
    ואל תקשיב למי שאתה אומר שאתה סתם פלנר בינוני עם כישרון חנופה יוצא דופן
  • 15.
    ידעוני 26/12/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    ריצ'י (ריץ') כמעט השלים את הכוורת "המנצחת" שלו. אחרי שכמעט פיטר (ולא התפטר) והעזיב (ולא עזב או פרש מרצון) את כל מי ומה שלא חפץ ביקרו, והביא את האנשים שלו, המשרד הזה מאבד הרבה מהערך והמוניטין שלו. הלקוחות שלו שוקעים, וכנראה שהוא גם ביחד אתם.
  • אוכל קבוע אצל לובה 26/12/2012 13:46
    הגב לתגובה זו
    כל המוחות שהיו במקאן כבר לא...ריצי' יושב על משבצת "הקוסם" אבל בנתיים נראה שהכל מתפורר והקסמים לא עובדים משהו.זה בסדר, כנראה שכל גוף מוביל צריך לפנות מקום לאחרים.תהילת עולם חולפת...יעשו טוב הלקוחות אם יקחו את התקציבים שלהם ויעבירו למשרד שיש בו קצת יותר...
  • 14.
    אין עליה! נכס לחברה. כל חברה! (ל"ת)
    מיס מוס 26/12/2012 11:32
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    עינת 26/12/2012 10:41
    הגב לתגובה זו
    נתגעגע אליך מאוד!!
  • 12.
    פרילאנס 26/12/2012 09:52
    הגב לתגובה זו
    אחת שמנהלת את הלקוח ולא הלקוח אותה !!!! הלקוחות הכי קשים של מקאן היו בקבוצה שלה והיא ניהלה אותה ביד רמה !
  • ככה יעשה לאישה שמנהלת את לקוחות (ל"ת)
    הלקוחות מנפנפים אותה 06/01/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    רונן ר 26/12/2012 00:40
    הגב לתגובה זו
    מנהלת ואשת מקצוע מהדרגה הגבוהה ביותר, בנוסף על הכל היא אדם מדהים. היא תצליח בכל מה שהיא תעשה.
  • 10.
    מי אלו בדיוק ארבע הקבוצות במקאן? (ל"ת)
    יואב 25/12/2012 22:26
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    בקר אויר 25/12/2012 16:07
    הגב לתגובה זו
    מעניין שכל כניסה של מנכ"ל חדש לאחד ממשרדי הפרסום מלווה בפיטורים של בכירי המשרד,אחת לחודש אנו מתבשרים על "עזיבה מרצון" של בכיר זה או אחר ושינויים ארגוניים מרחיקי לכת במשר.מסתבר שזו הדרך הכי קלה והכי מהירה למנכ"ל החדש להראות לבעלי המשרד עשייה כלשהי אבל משום מה זה עומד ביחס הפוך לשימור לקוחות קיימים ולקליטת לקוחות חדשים.ריצ'י הנטר מצטייר עד כה ככשלון סדרתי,הוא כבר למעלה מחצי שנה במקאן והמשרד מאבד לקוחות ואנשים טובים ולא צומח במאום.ריצ'י,להזכירכם נזרק גם משופרסל לאחר שהבינו שהוא "לא משהו" בלשון המעטה.מק'אן צריך פרסומאי ותיק ומנוסה בעל שיעור קומה כדי שיוציא אותו מהבוץ אליו הכניסה אותו איריס בק.בוץ שריצ'י ממשיך לדשדש ולהתחפר בו.אילן תתעורר!!!
  • 8.
    חחחחחח (ל"ת)
    חחחחחח 25/12/2012 16:01
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מוני 25/12/2012 15:54
    הגב לתגובה זו
    ארגון הזוי שיודע לערוף ראשים במקום לטפח עובדים מוכשרים.
  • 6.
    מכירה היטב 25/12/2012 15:17
    הגב לתגובה זו
    הגר היא אשת פרסום מעולה, מקצוענית אמיתית, מנוסה מאד. עוף נדיר בתחום.
  • יופי של תגובה (ל"ת)
    הגר 25/12/2012 15:40
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אוי, איזה קטע, אני בדיוק מחפשת עבודה (ל"ת)
    חן 25/12/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    טייס 25/12/2012 15:14
    הגב לתגובה זו
    We're going down
  • 3.
    רוני 25/12/2012 14:49
    הגב לתגובה זו
    בכמה אנשים היא התעללה בדרך..... כמה מנהלי קריאייטיב.....
  • 2.
    שחקנית הפוטבול ירדה מהמגרש (ל"ת)
    מוטי 25/12/2012 14:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בתמונה זה נראה כאילו יש לה משהו להגיד... (ל"ת)
    עמוס 25/12/2012 14:44
    הגב לתגובה זו