לאחר שנתיים בפובליסיס: תקציב הפרסום של רשת האופנה H&O יוצא למכרז
המאבק של פובליסיס ישראל לשרוד את תהפוכות ענף הפרסום ולצאת לדרך חדשה הופך לקשה יותר עם בחירתה של רשת האופנה H&O, מלקוחות המשרד המובילים, לצאת למכרז. לאייס נודע כי המכרז ייצא לדרכו באמצע ינואר הקרוב. התקציב שמטופל ביבי פובליסיס מאז פברואר 2011 הגיע אליו לאחר עשור של רשת H&O בבאומן בר ריבנאי. בזמנו יצאה החברה למכרז לאחר שאחד מבעלי הרשת, משה גאון ששימש בזמנו גם כשותף בבאומן ברר ריבנאי מכר את אחזקותיו ברשת H&O, וכך הכשיר את הקרקע ליציאה למכרז. המעבר לפובליסיס גלר נסיס נעשה בתקופת ניהולו של שי גורן, עוד בטרם רכישתה של פובליסיס העולמית את באומן בר ריבנאי, במה שהפך את שני המשרדים לחלק מקבוצת פובליסיס ישראל שבראשותה עומד יורם באומן. השנתיים האחרונות היו מושקעות מאוד מבחינת ההוצאה לפרסום ב-H&O. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2011 עמד תקציב הפרסום על 7.4 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ- 11 מיליון שקלים. ב-2012 התקציב אף גדל בשונה מהמגמה בשוק ועמד על כ-9.5 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-15 מיליון שקלים. יוזכר כי לפני 12 שנים, עוד בטרם החל העשור של H&O ובאומן בר ריבנאי טופל התקציב בידי פוגל אוגילבי. שמו של המשרד מוזכר שוב כמועמד לתקציב, אך לטובתו לא עומדת ההיסטוריה המשותפת עם H&O אלא היסטוריה משותפת, שוות ערך עם אמיר משה שמונה לתפקיד מנכ"ל H&O, ובעברו שימש כמשנה מנכ"ל במשביר לצרכן, בתקופה בה תקציב הפרסום שלה טופל על ידי פוגל אוגילבי. משה מחליף את המנכ"ל ניצן הדס ששימש בתפקידו ב-12 השנים האחרונות. לאייס נודע כי בשבועות האחרונים החלו מגעים ראשוניים של H&O לקראת שינויים צפויים במערך הפרסום. עם זאת, הודעה רשמית על מכרז טרם יצאה מכיוון חברת האופנה שעוד עוסקת בחילופי המשמרות. גורם בכיר בתעשייה אומר לאייס כי להנהלת H&O היה קשר הדוק לבעלי פובליסיס גלר נסיס הקודמים: משה נסיס ויאיר גלר. לדברי הבכיר "נסיס היה מאוד מעורב בתקציב, הוא ממש שימש כאחרון התקציבאים". לדבריו, "הפרידה החד צדדית מבאומן והמעבר לפובליסיס התברר בסוף כטעות עבור אנשי H&O שקיבלו את בכירי באומן בדלת האחורית כחלק מקבוצת פובליסיס ישראל המורחבת". מפובליסיס לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה. דוברת H&O מסרה: "בתחילת ינואר ייכנס לרשת מנכ"ל חדש שיבחן את כל פעילויות החברה ביניהן גם את פעילות הפרסום".
- 3.ארי פוטר? 24/12/2012 09:27הגב לתגובה זועצוב
- 2.RIP - RACE IN PUBLICIS (ל"ת)GAME OVER 23/12/2012 22:05הגב לתגובה זו
- 1.אחד שהיה שם 23/12/2012 20:42הגב לתגובה זוהלוואי וכל המנהלים של עולם הפרסום היו עשירית מהם, בלי פוזה בלי צביעות אומרים את האמת בפרצוף כמו שהיא. היום כולם מלקקי תחת של עצמם ושל הלקוחות !!!

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7