"עדיף מקמפיין ל'בעדני מצבות'": הצצה ראשונה לפרסומת צביקה הדר למאוחדת
צביקה הדר יציג הערב, בשעה 20:00 מול כל עם ישראל, את הגרסה האישית שלו למשפט "מעז יצא מתוק". איש הבידור, מהמפורסמים והאהודים בישראל שלקה לפני מספר חודשים בדום לב, יעמוד במרכז קמפיין פרסום עבור קופת החולים ש'הצילה אותו' - מאוחדת.
הפרסומת שתעלה לשידור הערב תפתח קמפיין למאוחדת, בכיכובו של הדר, אשר ישמש למעשה כנקודת הפתיחה עבור מהלך אסטרטגי רחב היקף. קופת החולים תשיק מוקד בריאות חדשני, במסגרתו יועצי הבריאות של הקופה יבנו תוכנית אימונים אישית, וכן תפריט תזונתי מותאם לפי העדפות הלקוח. הדר יסמל את האזרח מן השורה שאינו מקפיד, כמו רובנו על אורח חיים בריא, והפרסומות עתידות ללוות אותו במהפך אותו יערוך בשגרת חייו.
מה הקשר בין בריאות לחיים שלי?
יהב דרייזין, סמנכ"ל האסטרטגיה של ענבר מרחב ניסן, משרד הפרסום שעומד מאחורי הקמפיין אמר לאייס: "הערב משיקה מאוחדת קמפיין חדש שהוא תחילתו של מהלך אסטרטגי ענק שמגדיר מחדש את תפקידה של קופת חולים בחיי הלקוח. בתקופה שכמיהה לחיים בריאים היא חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו, מאוחדת תהיה הראשונה שתציג תפיסת בריאות חדשה של שילוב אידיאלי בין שירותי רפואה מתקדמים לבין שירותי בריאות מונעת".
על הבחירה בהדר אומר דרייזין: "את השפה החדשה יוביל צביקה הדר שהוא גם לקוח ותיק של מאוחדת שחיי חיים "לא בריאים", כמו רובנו, והגיע לרגע מכונן בחייו בו היה עליו לעשות שינוי ולהתחיל לחיות נכון. שלב ההשקה ילווה את צביקה בדיוק בנקודה זו של מעבר המלווה בשינוי הרגלי תזונה ופעילות גופנית, מעבר קשה שבמהלכו לקופת החולים תפקיד משמעותי ותומך אשר נותן לו את הכלים והעידוד על מנת שיצליח בתהליך".
- 17.יוקו 24/12/2012 18:38הגב לתגובה זוחלש ביותר. הפקה חובבנית. אפילו רואים את ה"מאפרת" נקרעת מצחוק מי הפיק את זה????
- 16.נטלי 24/12/2012 12:29הגב לתגובה זושירות מגעיל!!
- 15.גילי 24/12/2012 10:42הגב לתגובה זומאיפה השיגו כסף לטאלנט הכי יקר בארץ? עוד מישהו בדרך לקלבוש?
- 14.יוסף 24/12/2012 09:23הגב לתגובה זועצוב
- 13.יעקב מ. 23/12/2012 22:54הגב לתגובה זוחשיבה מצוינת גם על לקוחות בריאים של הקופה, כל הקופות האחרות צריכות ללכת בעקבותיכם
- 12.שיראל 23/12/2012 22:23הגב לתגובה זוח-ר-א של קופה
- 11.דודיק 23/12/2012 19:47הגב לתגובה זובארץ בכלל ובעולם בפרט. לשלוח מהר לכל התחרויות.
- 10.עדי 23/12/2012 18:30הגב לתגובה זוגם קידום הקמפיין הזה וגם קידום איזה טיזרים של שילוט שעשו. זה קצת יותר מדי יח"צ באייס למשרד פרסום הזה. תרגיעו בבקשה.
- 9.קופי שחיה בזבל 23/12/2012 17:32הגב לתגובה זושוב צביקה הדר הטחון. והדבקתם איזו אסרטגיה עלק. בשביל זה לקחת משרד פרסום?
- 8.אצ"ג 23/12/2012 17:09הגב לתגובה זובחירה מצוינת. ליהוק מושלם!
- 7.שיחקו אותה עם הליהוק! (ל"ת)מיטלמן 23/12/2012 17:08הגב לתגובה זו
- 6.שוב?? 23/12/2012 16:30הגב לתגובה זואולי תנסו כבר להמציא משהו לא תמותו מזה
- 5.פרסומת גדולה (ל"ת)אייל 23/12/2012 15:57הגב לתגובה זו
- 4.לא הבנתי. זו פרסומת למלפפונים? (ל"ת)אלברט 23/12/2012 14:48הגב לתגובה זו
- 3.יהב 23/12/2012 13:40הגב לתגובה זולא נסחפו בכלל...הקופה הראשונה שמחנכת לאורח חיים בריא...
- 2.מרקו 23/12/2012 13:26הגב לתגובה זוככה משיקים אסטרטגיה חדשה ונועזת??
- 1.23/12/2012 13:15הגב לתגובה זומהלך גאוני