TV

"עדיף מקמפיין ל'בעדני מצבות'": הצצה ראשונה לפרסומת צביקה הדר למאוחדת

הערב, צביקה הדר יסגור מעגל מול כל המדינה. מה שהחל בדום לב ואשפוז, והיה לשיחת היום במדינה, הפך לקמפיין עבור קופת החולים ש'הצילה אותו'
משה בנימין | (17)

צביקה הדר יציג הערב, בשעה 20:00 מול כל עם ישראל, את הגרסה האישית שלו למשפט "מעז יצא מתוק". איש הבידור, מהמפורסמים והאהודים בישראל שלקה לפני מספר חודשים בדום לב, יעמוד במרכז קמפיין פרסום עבור קופת החולים ש'הצילה אותו' - מאוחדת. הפרסומת שתעלה לשידור הערב תפתח קמפיין למאוחדת, בכיכובו של הדר, אשר ישמש למעשה כנקודת הפתיחה עבור מהלך אסטרטגי רחב היקף. קופת החולים תשיק מוקד בריאות חדשני, במסגרתו יועצי הבריאות של הקופה יבנו תוכנית אימונים אישית, וכן תפריט תזונתי מותאם לפי העדפות הלקוח. הדר יסמל את האזרח מן השורה שאינו מקפיד, כמו רובנו על אורח חיים בריא, והפרסומות עתידות ללוות אותו במהפך אותו יערוך בשגרת חייו. מה הקשר בין בריאות לחיים שלי? יהב דרייזין, סמנכ"ל האסטרטגיה של ענבר מרחב ניסן, משרד הפרסום שעומד מאחורי הקמפיין אמר לאייס: "הערב משיקה מאוחדת קמפיין חדש שהוא תחילתו של מהלך אסטרטגי ענק שמגדיר מחדש את תפקידה של קופת חולים בחיי הלקוח. בתקופה שכמיהה לחיים בריאים היא חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו, מאוחדת תהיה הראשונה שתציג תפיסת בריאות חדשה של שילוב אידיאלי בין שירותי רפואה מתקדמים לבין שירותי בריאות מונעת". על הבחירה בהדר אומר דרייזין: "את השפה החדשה יוביל צביקה הדר שהוא גם לקוח ותיק של מאוחדת שחיי חיים "לא בריאים", כמו רובנו, והגיע לרגע מכונן בחייו בו היה עליו לעשות שינוי ולהתחיל לחיות נכון. שלב ההשקה ילווה את צביקה בדיוק בנקודה זו של מעבר המלווה בשינוי הרגלי תזונה ופעילות גופנית, מעבר קשה שבמהלכו לקופת החולים תפקיד משמעותי ותומך אשר נותן לו את הכלים והעידוד על מנת שיצליח בתהליך".

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    יוקו 24/12/2012 18:38
    הגב לתגובה זו
    חלש ביותר. הפקה חובבנית. אפילו רואים את ה"מאפרת" נקרעת מצחוק מי הפיק את זה????
  • 16.
    נטלי 24/12/2012 12:29
    הגב לתגובה זו
    שירות מגעיל!!
  • 15.
    גילי 24/12/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    מאיפה השיגו כסף לטאלנט הכי יקר בארץ? עוד מישהו בדרך לקלבוש?
  • 14.
    יוסף 24/12/2012 09:23
    הגב לתגובה זו
    עצוב
  • 13.
    יעקב מ. 23/12/2012 22:54
    הגב לתגובה זו
    חשיבה מצוינת גם על לקוחות בריאים של הקופה, כל הקופות האחרות צריכות ללכת בעקבותיכם
  • 12.
    שיראל 23/12/2012 22:23
    הגב לתגובה זו
    ח-ר-א של קופה
  • 11.
    דודיק 23/12/2012 19:47
    הגב לתגובה זו
    בארץ בכלל ובעולם בפרט. לשלוח מהר לכל התחרויות.
  • 10.
    עדי 23/12/2012 18:30
    הגב לתגובה זו
    גם קידום הקמפיין הזה וגם קידום איזה טיזרים של שילוט שעשו. זה קצת יותר מדי יח"צ באייס למשרד פרסום הזה. תרגיעו בבקשה.
  • 9.
    קופי שחיה בזבל 23/12/2012 17:32
    הגב לתגובה זו
    שוב צביקה הדר הטחון. והדבקתם איזו אסרטגיה עלק. בשביל זה לקחת משרד פרסום?
  • 8.
    אצ"ג 23/12/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    בחירה מצוינת. ליהוק מושלם!
  • 7.
    שיחקו אותה עם הליהוק! (ל"ת)
    מיטלמן 23/12/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    שוב?? 23/12/2012 16:30
    הגב לתגובה זו
    אולי תנסו כבר להמציא משהו לא תמותו מזה
  • 5.
    פרסומת גדולה (ל"ת)
    אייל 23/12/2012 15:57
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לא הבנתי. זו פרסומת למלפפונים? (ל"ת)
    אלברט 23/12/2012 14:48
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יהב 23/12/2012 13:40
    הגב לתגובה זו
    לא נסחפו בכלל...הקופה הראשונה שמחנכת לאורח חיים בריא...
  • 2.
    מרקו 23/12/2012 13:26
    הגב לתגובה זו
    ככה משיקים אסטרטגיה חדשה ונועזת??
  • 1.
    23/12/2012 13:15
    הגב לתגובה זו
    מהלך גאוני
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.