לאומי קארד ומקאן ברחוב: מחברים בין הארנק הדיגיטלי לגוגל Street view
במקביל לסרטון הפרסומת בסגנון הגאנגם סטייל, שהעלתה לאחרונה עבור הארנק הדיגיטלי +, השיקה לאומי קארד באמצעות מקאן דיגיטל פעילות מבוססת גוגל Street view.
הפעילות שנועדה לקדם את הארנק הדיגיטלי (+) של לאומי קארד מאפשרת לגולשים להזין כתובת מדויקת בארץ ולקבל את תמונת הרחוב על המסך באופן מיידי (במידה והיא צולמה ומופיעה בארכיון המפות של גוגל). לצד הרחוב מופיעות על המסך לשוניות שמאפשרות בחירה בין 3 הטבות: פינוקים, סרט ואוכל. יש לציין שהמערכת עובדת בצורה חלקה, התמונות מוזנות בדרך מהירה וידידותית, ולגולש בנוסף, מתאפשר לבחור בין הצעות שונות בתוך הקטגוריות, כולן בסביבת האזור שנבחר.
למעבר לאתר -
- 1.רפואה עזב 23/12/2012 10:17הגב לתגובה זומכל הבחינות. מקאן להתעורר בדיגיטל

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7