השיחה בדרך: גידי גוב מתקשר ללקוחות שגולשים בסלולר - ומה הוא מספר להם?
חבילת הסלולר החדשה שחברת התקשורת 'בזק' מציעה ללקוחותיה זכתה למהלך דיגיטלי חביב למדי מצד מחלקת הדיגיטל של אדלר חומסקי. אדלר מציגים וריאציה חדשה, מעניינת וכמעט מתבקשת למעברונים המופיעים בזמן גלישה בסלולר. במקום לשתול עמוד פרסום שמספר על ההצעה החדשה של בזק, הגולש מקבל שיחת טלפון מפתיעה מגידי גוב, הפרזנטור של החברה. על המסך נראית דמותו של גידי, כאילו היה שמור ברשימת אנשי הקשר של הגולש. בלחיצה על מקש אישור השיחה, מתחיל גידי לדבר בקולו ואומר: "שלום, זה אני, אפשר את אמא? לא, אז את אבא...." וכן הלאה כשהוא מציג את ההצעה הסלולרית של בזק. בסיום השיחה עולה עמוד המבצע ובו מספר נתונים על החבילה ואפשרות מעבר בלחיצה לשיחה עם נציג שירות. קרדיטים: מנהל דיגיטל - דן אבלגון, מנהל קריאייטיב דיגיטל - תומר ענבר, קופי - עידו מימון ויעל קורן, ארט - שרון סולימן, סופרוויזרית - מור פסו, תקציבאית - מירב בנית, מנהלת פרויקטים דיגיטל - מאיה פלמון, מפיק דיגיטל - עופר קליין, סטודיו ג'בקה, מדיהקום דיגיטל - עמית אוחיון ודנה דוד, לקוח בזק - רבקי סגל, תקציבאית פרסום.
- 3.היי 23/12/2012 11:31הגב לתגובה זובקייס זה נראה כאילו גידי גוב באמת מתקשר למשתמש (שזה מגניב) אבל בפועל זה פשוט באנר JPG פשוט שמופיע בין עמודים כפרסומת - כמו כל הבאנרים שמנסים לעבוד עליך שיש שגיאת מערכת בפיירט ביי. ה JPG מוביל לדף נחיתה שגם סוג של מזייף שיחת טלפון, לא באמת עובד 100 אחוז. קיצר מישהו לא עשה שעורי בית כשהציע את הרעיון והיה צריך להתפשר בביצוע.
- 2.חבר של בולבול משלמור 23/12/2012 11:19הגב לתגובה זולא מפליא בכלל: כל חברי הצוות שהרימו את הרעיון הם מהמוכשרים שיש בענף.
- 1.יוסי צרפתי 23/12/2012 10:53הגב לתגובה זושימוש מצוין במדיה

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7