השיחה בדרך: גידי גוב מתקשר ללקוחות שגולשים בסלולר - ומה הוא מספר להם?

מסתבר שיש חיים בפרסום בסלולר. מהלך חדש של מחלקת הדיגיטל באדלר חומסקי עבור בזק מציג דרך חביבה לקידום חבילת הסלולר שהחברה מציעה
משה בנימין | (3)

חבילת הסלולר החדשה שחברת התקשורת 'בזק' מציעה ללקוחותיה זכתה למהלך דיגיטלי חביב למדי מצד מחלקת הדיגיטל של אדלר חומסקי. אדלר מציגים וריאציה חדשה, מעניינת וכמעט מתבקשת למעברונים המופיעים בזמן גלישה בסלולר.

במקום לשתול עמוד פרסום שמספר על ההצעה החדשה של בזק, הגולש מקבל שיחת טלפון מפתיעה מגידי גוב, הפרזנטור של החברה. על המסך נראית דמותו של גידי, כאילו היה שמור ברשימת אנשי הקשר של הגולש. בלחיצה על מקש אישור השיחה, מתחיל גידי לדבר בקולו ואומר: "שלום, זה אני, אפשר את אמא? לא, אז את אבא...." וכן הלאה כשהוא מציג את ההצעה הסלולרית של בזק. בסיום השיחה עולה עמוד המבצע ובו מספר נתונים על החבילה ואפשרות מעבר בלחיצה לשיחה עם נציג שירות.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    היי 23/12/2012 11:31
    הגב לתגובה זו
    בקייס זה נראה כאילו גידי גוב באמת מתקשר למשתמש (שזה מגניב) אבל בפועל זה פשוט באנר JPG פשוט שמופיע בין עמודים כפרסומת - כמו כל הבאנרים שמנסים לעבוד עליך שיש שגיאת מערכת בפיירט ביי. ה JPG מוביל לדף נחיתה שגם סוג של מזייף שיחת טלפון, לא באמת עובד 100 אחוז. קיצר מישהו לא עשה שעורי בית כשהציע את הרעיון והיה צריך להתפשר בביצוע.
  • 2.
    חבר של בולבול משלמור 23/12/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    לא מפליא בכלל: כל חברי הצוות שהרימו את הרעיון הם מהמוכשרים שיש בענף.
  • 1.
    יוסי צרפתי 23/12/2012 10:53
    הגב לתגובה זו
    שימוש מצוין במדיה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.