השיחה בדרך: גידי גוב מתקשר ללקוחות שגולשים בסלולר - ומה הוא מספר להם?

מסתבר שיש חיים בפרסום בסלולר. מהלך חדש של מחלקת הדיגיטל באדלר חומסקי עבור בזק מציג דרך חביבה לקידום חבילת הסלולר שהחברה מציעה
משה בנימין | (3)

חבילת הסלולר החדשה שחברת התקשורת 'בזק' מציעה ללקוחותיה זכתה למהלך דיגיטלי חביב למדי מצד מחלקת הדיגיטל של אדלר חומסקי. אדלר מציגים וריאציה חדשה, מעניינת וכמעט מתבקשת למעברונים המופיעים בזמן גלישה בסלולר.

במקום לשתול עמוד פרסום שמספר על ההצעה החדשה של בזק, הגולש מקבל שיחת טלפון מפתיעה מגידי גוב, הפרזנטור של החברה. על המסך נראית דמותו של גידי, כאילו היה שמור ברשימת אנשי הקשר של הגולש. בלחיצה על מקש אישור השיחה, מתחיל גידי לדבר בקולו ואומר: "שלום, זה אני, אפשר את אמא? לא, אז את אבא...." וכן הלאה כשהוא מציג את ההצעה הסלולרית של בזק. בסיום השיחה עולה עמוד המבצע ובו מספר נתונים על החבילה ואפשרות מעבר בלחיצה לשיחה עם נציג שירות.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    היי 23/12/2012 11:31
    הגב לתגובה זו
    בקייס זה נראה כאילו גידי גוב באמת מתקשר למשתמש (שזה מגניב) אבל בפועל זה פשוט באנר JPG פשוט שמופיע בין עמודים כפרסומת - כמו כל הבאנרים שמנסים לעבוד עליך שיש שגיאת מערכת בפיירט ביי. ה JPG מוביל לדף נחיתה שגם סוג של מזייף שיחת טלפון, לא באמת עובד 100 אחוז. קיצר מישהו לא עשה שעורי בית כשהציע את הרעיון והיה צריך להתפשר בביצוע.
  • 2.
    חבר של בולבול משלמור 23/12/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    לא מפליא בכלל: כל חברי הצוות שהרימו את הרעיון הם מהמוכשרים שיש בענף.
  • 1.
    יוסי צרפתי 23/12/2012 10:53
    הגב לתגובה זו
    שימוש מצוין במדיה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.