השיחה בדרך: גידי גוב מתקשר ללקוחות שגולשים בסלולר - ומה הוא מספר להם?
חבילת הסלולר החדשה שחברת התקשורת 'בזק' מציעה ללקוחותיה זכתה למהלך דיגיטלי חביב למדי מצד מחלקת הדיגיטל של אדלר חומסקי. אדלר מציגים וריאציה חדשה, מעניינת וכמעט מתבקשת למעברונים המופיעים בזמן גלישה בסלולר.
במקום לשתול עמוד פרסום שמספר על ההצעה החדשה של בזק, הגולש מקבל שיחת טלפון מפתיעה מגידי גוב, הפרזנטור של החברה. על המסך נראית דמותו של גידי, כאילו היה שמור ברשימת אנשי הקשר של הגולש. בלחיצה על מקש אישור השיחה, מתחיל גידי לדבר בקולו ואומר: "שלום, זה אני, אפשר את אמא? לא, אז את אבא...." וכן הלאה כשהוא מציג את ההצעה הסלולרית של בזק. בסיום השיחה עולה עמוד המבצע ובו מספר נתונים על החבילה ואפשרות מעבר בלחיצה לשיחה עם נציג שירות.
קרדיטים: מנהל דיגיטל - דן אבלגון, מנהל קריאייטיב דיגיטל - תומר ענבר, קופי - עידו מימון ויעל קורן, ארט - שרון סולימן, סופרוויזרית - מור פסו, תקציבאית - מירב בנית, מנהלת פרויקטים דיגיטל - מאיה פלמון, מפיק דיגיטל - עופר קליין, סטודיו ג'בקה, מדיהקום דיגיטל - עמית אוחיון ודנה דוד, לקוח בזק - רבקי סגל, תקציבאית פרסום.
- 3.היי 23/12/2012 11:31הגב לתגובה זובקייס זה נראה כאילו גידי גוב באמת מתקשר למשתמש (שזה מגניב) אבל בפועל זה פשוט באנר JPG פשוט שמופיע בין עמודים כפרסומת - כמו כל הבאנרים שמנסים לעבוד עליך שיש שגיאת מערכת בפיירט ביי. ה JPG מוביל לדף נחיתה שגם סוג של מזייף שיחת טלפון, לא באמת עובד 100 אחוז. קיצר מישהו לא עשה שעורי בית כשהציע את הרעיון והיה צריך להתפשר בביצוע.
- 2.חבר של בולבול משלמור 23/12/2012 11:19הגב לתגובה זולא מפליא בכלל: כל חברי הצוות שהרימו את הרעיון הם מהמוכשרים שיש בענף.
- 1.יוסי צרפתי 23/12/2012 10:53הגב לתגובה זושימוש מצוין במדיה