טיזר
צילום: יח"צ

אז למי הולך תיק התיירות? קבלו את החברה שעומדת מאחורי קמפיין הטיזרים

הקמפיין שילוט החוצות והבאנרים של ענבר מרחב ניסן , ואזכר גם את ליברמן ויחימוביץ', שייך לאיסתא. המטרה: קידום האתר החדש של חברת התיירות
משה בנימין | (2)

קמפיין הטיזרים שעלה בימים האחרונים בשילוט חוצות, דיגיטל, והופץ גם ויראלית, לא שייך כפי ששוער מלכתחילה לאף מפלגה, ומאחוריו עומדת חברת התיירות איסתא שניצלה לטובתה את המירוץ לבחירות.

הקמפיין, בשווי של כ-600 אלף שקלים, עלה לאוויר לטובת השקת האתר החדש של החברה באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן. לאייס נודע כי חלקו השני של הקמפיין, חלק "התשובה" בו יפורסם האתר החדש של החברה, יעלה במוצ"ש.

מנכ"ל ענבר מרחב ניסן גיא קלנר, אמר לאייס: "קמפיין בזמן בחירות, זוהי תמיד הזדמנות לקראייטיב אחר. לשמחתנו איסתא שמחה לשתף פעולה עם המהלך, ואנו בטוחים מהתגובות שאנחנו מקבלים עד עכשיו, שהמהלך יוכתר כהצלחה גדולה".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    עבודה טובה (ל"ת)
    ענת 20/12/2012 17:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסף 20/12/2012 16:55
    הגב לתגובה זו
    עשו את זה לאל על בשנות ה 80