אז למי הולך תיק התיירות? קבלו את החברה שעומדת מאחורי קמפיין הטיזרים

הקמפיין שילוט החוצות והבאנרים של ענבר מרחב ניסן , ואזכר גם את ליברמן ויחימוביץ', שייך לאיסתא. המטרה: קידום האתר החדש של חברת התיירות
משה בנימין | (2)

קמפיין הטיזרים שעלה בימים האחרונים בשילוט חוצות, דיגיטל, והופץ גם ויראלית, לא שייך כפי ששוער מלכתחילה לאף מפלגה, ומאחוריו עומדת חברת התיירות איסתא שניצלה לטובתה את המירוץ לבחירות.

הקמפיין, בשווי של כ-600 אלף שקלים, עלה לאוויר לטובת השקת האתר החדש של החברה באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן. לאייס נודע כי חלקו השני של הקמפיין, חלק "התשובה" בו יפורסם האתר החדש של החברה, יעלה במוצ"ש.

מנכ"ל ענבר מרחב ניסן גיא קלנר, אמר לאייס: "קמפיין בזמן בחירות, זוהי תמיד הזדמנות לקראייטיב אחר. לשמחתנו איסתא שמחה לשתף פעולה עם המהלך, ואנו בטוחים מהתגובות שאנחנו מקבלים עד עכשיו, שהמהלך יוכתר כהצלחה גדולה".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    עבודה טובה (ל"ת)
    ענת 20/12/2012 17:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסף 20/12/2012 16:55
    הגב לתגובה זו
    עשו את זה לאל על בשנות ה 80
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.