
צילום: יח"צ
אז למי הולך תיק התיירות? קבלו את החברה שעומדת מאחורי קמפיין הטיזרים
הקמפיין שילוט החוצות והבאנרים של ענבר מרחב ניסן , ואזכר גם את ליברמן ויחימוביץ', שייך לאיסתא. המטרה: קידום האתר החדש של חברת התיירות
הקמפיין, בשווי של כ-600 אלף שקלים, עלה לאוויר לטובת השקת האתר החדש של החברה באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן. לאייס נודע כי חלקו השני של הקמפיין, חלק "התשובה" בו יפורסם האתר החדש של החברה, יעלה במוצ"ש.
מנכ"ל ענבר מרחב ניסן גיא קלנר, אמר לאייס: "קמפיין בזמן בחירות, זוהי תמיד הזדמנות לקראייטיב אחר. לשמחתנו איסתא שמחה לשתף פעולה עם המהלך, ואנו בטוחים מהתגובות שאנחנו מקבלים עד עכשיו, שהמהלך יוכתר כהצלחה גדולה".
- 2.עבודה טובה (ל"ת)ענת 20/12/2012 17:06הגב לתגובה זו
- 1.יוסף 20/12/2012 16:55הגב לתגובה זועשו את זה לאל על בשנות ה 80