פטרושקה אפקט: מי המותג מאחורי הקמפיין המסחרי שפוזל לתיק התיירות?
מסתבר שקמפיין אולג פטרושקה היה רק הראשון בסדרה של טיזרים שעושים שימוש מתבקש בנושא העיקרי על סדר היום הציבורי - הבחירות לכנסת ה-19. בימים האחרונים עלה בשילוט חוצות ארצי קמפיין מודעות עם הכיתוב: "תיק התיירות שלנו". הקמפיין שלא לווה בקרדיט של משרד פרסום משתמש בנראות המינימליסטית של קמפיינים פוליטיים, כשמתחת למשפט נמתח הקו המדגיש - סימן ההיכר המובהק מהזירה הפוליטית.
על פניו, אפשר להניח שלא מדובר במפלגה שרצה לבחירות אלא בקמפיין מסחרי למותג כלשהו. הקישור לתיק התיירות לא משאיר הרבה מקום לספק וכנראה מדובר בקמפיין של חברת תיירות או רשת מלונות כלשהי.
- 10.יורופקאר (ל"ת)סטס מיסז' 21/12/2012 14:17הגב לתגובה זו
- 9.זהבה 20/12/2012 10:45הגב לתגובה זואין ספק שזו מר"צ. אחת שיודעת..
- 8.איסתא! (ל"ת)20/12/2012 06:13הגב לתגובה זו
- 7.לי יש הרגשה שזה ישרוטל (ל"ת)שירה 19/12/2012 17:17הגב לתגובה זו
- 6.אחנו שואלים 19/12/2012 14:51הגב לתגובה זוהכותרת שלכם צריכה להיות "אנחנו לא יודעים לומר לכם מי המותג מאחורי הקמפיין המסחרי שפוזל לתיק התיירות"
- 5.אני דווקא חושב מפלגת הירוקים (ל"ת)אלדד 19/12/2012 13:49הגב לתגובה זו
- 4.אבי 19/12/2012 12:55הגב לתגובה זובטח אל על
- 3.ברור שזה איסתא... (ל"ת)מבין 19/12/2012 12:33הגב לתגובה זו
- 2.בטח וודקה או משהו (סטס) (ל"ת)דן 19/12/2012 12:11הגב לתגובה זו
- 1.למישהו יש ספק שזו איסתא?! (ל"ת)מחמוד 19/12/2012 11:46הגב לתגובה זו

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7