סניף מקדונלד'ס מקדונלדס אוכל מהיר
צילום: Getty images Israel
פרסום ראשון

מגדילים (ב-5 שנים): מקדונלד'ס מחדשת את חוזה הפרסום עם יהושע TBWA

מקדונלד'ס מתנהלת באופן ייחודי לענף הפרסום, ומתרגמת את הבעת האמון שלה ביהושע TBWA לחוזה מחודש. רמי יהושע: "גאים להיות חלק מהמהפכה"
משה בנימין | (6)

באופן שאינו שכיח בשוק הפרסום המקומי החליטה רשת מקדונלד'ס לחדש את חוזה הפרסום שלה עם יהושע TBWA ל-5 שנים נוספות. זאת לאחר 7 שנים של פעילות משותפת בין הצדדים - כך נודע לאייס.

בעצם חידוש חוזה הפרסום בין הצדדים אין בשורה עבור הענף, אך החוזה ארוך הטווח ל-5 שנים נוספות, וכפי שנודע לאייס, ללא מכרז מקדים או גישוש בקרב משרדים אחרים, מוסיף נקודות זכות רבות למקדונלדס ומעיד רבות על משרד הפרסום. עבור יהושע TBWA או כל משרד אחר שהיה במקומו, מדובר בתעודת ביטוח שמעבר לפן הכספי מעניקה למשרד שקט תעשייתי שנדיר למצוא בתקופת האחרונה, חסרת היציבות.

מקדונלד'ס ישראל החלה את פעילותה בישראל ב-1993 עם הקמת סניף הדגל בקניון איילון, היום, מונה הרשת כ-160 מסעדות בפריסה ארצית רחבה ומחזור פעילותה עומד על כחצי מילארד שקל בשנה. בשנה האחרונה השלימה מקדונלד'ס ישראל את מהפכת הבריאות אותה היא מובילה קרוב לעשור, במסגרת אותה רפורמה הופחת אחוז השומן בבשר מ17% ל9% בלבד, הופחתו הקלוריות ברטבים והחלף שמן הטיגון בשמן קנולה הידוע בערכיו הבריאותיים.

כאמור, משרד הפרסום יהושע TBWA מלווה את רשת מקדונלדס ב-7 השנים האחרונות והיה שותף למהלך מיתוג הרשת כרשת מזון בריא. בין השאר חתום יהושע TBWA על קמפיינים בולטים כסרט 'הנשיא', סרט 'הדוגמניות' השקת ה'ביג אמריקה' בישראל וקמפיינים לתקשור מבצע הקיץ השנתי במקדונלדס.

רמי יהושע מסר בתגובה: "אנו מודים לד"ר עמרי פדן ולצוות השיווק שנתן בנו אמון מחדש וגאים להיות חלק מהמהפכה שחברה זו מובילה בישראל".

יוזכר כי תקציב הפרסום של מקדונלד'ס הוא מהמובילים בישראל. על פי יפעת בקרת פרסום עמד התקציב בשנת 2010 על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-15 מיליון שקלים. ב-2012 רשם התקציב עלייה חדש וצמח לכדי 18 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-27 מיליון שקלים. תקציב זה הוא אחד מהגורמים שעזרו ליהושע TBWA להמריא לצמרת משרדי הפרסום בישראל ולקבוע בשנים האחרונות יתד בין 5 המשרדים המובילים.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    זכייה בלקוח קיים 18/12/2012 11:07
    הגב לתגובה זו
    כנראה שמצבו של יהושע קשה אם הוא טורח לספר לנו שזכה לאמונו המחודש...
  • כנראה דאתה לא יודע מזה להביא לקוח..אפס (ל"ת)
    עובד מסור 19/12/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
  • המצב של אמאשך קשה אם היא ילדה אותך (ל"ת)
    עמוס רולידר 18/12/2012 11:17
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    pix37 18/12/2012 04:40
    הגב לתגובה זו
    לא חבל סתם להעתיק את הקומוניקט. אולי הכתב יואיל להוסיף גם תוכן כלשהו משלו ?
  • 2.
    הכתבה הזאת אמיתית? (ל"ת)
    אייל 17/12/2012 17:54
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גדעון 17/12/2012 17:54
    הגב לתגובה זו
    משרד לויאלי מקצועי ואנושי - ברור לגמרי למה