דובצקי זקס אוברוצקי: אורי עמיר ודניאל זקס מצטרפים להנהלת משרד הפרסום
הנהלת משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי מצרפת לשורותיה פנים חדשות במחלקות ניהול הלקוחות ובגזרת הקריאייטיב. אורי עמיר ימונה לסמנכ"ל לקוחות ודניאל זקס ימונה למנהל הקריאייטיב.
עמיר (38), ישמש כסמנכ"ל הלקוחות ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי, בין היתר, על גיוס לקוחות, סקירת המגמות החדשות בענף תוך הטמעתן בחברה, איתור תחומי פעילות חדשים בארץ ובחו"ל וליווי אישי של לקוחות חדשים. בעברו שימש עמיר כמנהל הקד"מ ושיתופי הפעולה בקבוצת מעריב ובחברת סודה סטרים וכמו כן שימש כסמנכ"ל לקוחות במספר משרדי קד"מ מובילים.
זקס (30), בנו של יהודה זקס, מממייסדי המשרד ישמש כמנהל הקריאייטיב ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי, בין היתר, על ניהול ההון האנושי במחלקת הקריאייטיב והתווית השפה האומנותית והחשיבתית עבור הקמפיינים המתנהלים בו. הקריירה של זקס חוצה משרדים מובילים כגון מקאן אריקסון, גיתם, שמעוני פינקלשטיין ובאומן בר ריבנאי. על הקמפיינים בהם לקח חלק נמנים: סופר-פארם, שוקולד פרה, L.G, שופרסל, סלקום, האגודה למלחמה בסרטן ועוד.
לדברי זקס: "כשהצטרפתי למשרד היה לי חשוב שיתאפשר לי להציג את האני מאמין שלי באופן יצירתי וביד חופשית ככל שניתן. הדבר הינו קריטי להצלחה בתפקיד. מדובר באתגר המשלב בין שימור מיקומו של המשרד בענף ויחד עם זאת להזניק אותו ולהגיע לאופקים קריאטיביים חדשים".
דובצקי זקס אוברוצקי הוקם בשנת 1985 על ידי יהודה זקס ויהודה דובצקי. דובצקי, מעצב גרפי הוא היד המכוונת בכל הנוגע לאסתטיקה ונראות הקמפיינים במשרד. זקס, במאי קולנוע ובעל תואר בכלכלה, אחראי על התוויית האסטרטגיה בניהול הקמפיינים ואורי אוברוצקי שהחל את עבודתו בענף הפרסום לפני כ-20 שנה אחראי להתנהלות השיווקית של המשרד, ומשמש גם כמרצה בחוג לתקשורת ומנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה.
על לקוחות המשרד כיום נמנים: קבוצת UMI ישראל, איסוזו, שברולט, ביואיק, קאדילק, המכללה האקדמית נתניה, פאוור קארד, רשת המסעדות ג'פניקה, קבוצת חשבים וגם מותג אופנת הילדים הבין לאומי EPK.
- 2.זקס 18/12/2012 22:28הגב לתגובה זובאומן, מקאן, וגיתם לא הסכימו, בבקשה תעשה אותי מנהל קראיטיב. אבא פליז!
- 1.בהההההה 18/12/2012 17:00הגב לתגובה זותוך זמן קצר עולים על השטיק...
- שון 19/12/2012 14:57הגב לתגובה זותפסיק לזיין בשכל.