דובצקי זקס אוברוצקי: אורי עמיר ודניאל זקס מצטרפים להנהלת משרד הפרסום
הנהלת משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי מצרפת לשורותיה פנים חדשות במחלקות ניהול הלקוחות ובגזרת הקריאייטיב. אורי עמיר ימונה לסמנכ"ל לקוחות ודניאל זקס ימונה למנהל הקריאייטיב.
עמיר (38), ישמש כסמנכ"ל הלקוחות ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי, בין היתר, על גיוס לקוחות, סקירת המגמות החדשות בענף תוך הטמעתן בחברה, איתור תחומי פעילות חדשים בארץ ובחו"ל וליווי אישי של לקוחות חדשים. בעברו שימש עמיר כמנהל הקד"מ ושיתופי הפעולה בקבוצת מעריב ובחברת סודה סטרים וכמו כן שימש כסמנכ"ל לקוחות במספר משרדי קד"מ מובילים.
זקס (30), בנו של יהודה זקס, מממייסדי המשרד ישמש כמנהל הקריאייטיב ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי, בין היתר, על ניהול ההון האנושי במחלקת הקריאייטיב והתווית השפה האומנותית והחשיבתית עבור הקמפיינים המתנהלים בו. הקריירה של זקס חוצה משרדים מובילים כגון מקאן אריקסון, גיתם, שמעוני פינקלשטיין ובאומן בר ריבנאי. על הקמפיינים בהם לקח חלק נמנים: סופר-פארם, שוקולד פרה, L.G, שופרסל, סלקום, האגודה למלחמה בסרטן ועוד.
לדברי זקס: "כשהצטרפתי למשרד היה לי חשוב שיתאפשר לי להציג את האני מאמין שלי באופן יצירתי וביד חופשית ככל שניתן. הדבר הינו קריטי להצלחה בתפקיד. מדובר באתגר המשלב בין שימור מיקומו של המשרד בענף ויחד עם זאת להזניק אותו ולהגיע לאופקים קריאטיביים חדשים".
דובצקי זקס אוברוצקי הוקם בשנת 1985 על ידי יהודה זקס ויהודה דובצקי. דובצקי, מעצב גרפי הוא היד המכוונת בכל הנוגע לאסתטיקה ונראות הקמפיינים במשרד. זקס, במאי קולנוע ובעל תואר בכלכלה, אחראי על התוויית האסטרטגיה בניהול הקמפיינים ואורי אוברוצקי שהחל את עבודתו בענף הפרסום לפני כ-20 שנה אחראי להתנהלות השיווקית של המשרד, ומשמש גם כמרצה בחוג לתקשורת ומנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה.
על לקוחות המשרד כיום נמנים: קבוצת UMI ישראל, איסוזו, שברולט, ביואיק, קאדילק, המכללה האקדמית נתניה, פאוור קארד, רשת המסעדות ג'פניקה, קבוצת חשבים וגם מותג אופנת הילדים הבין לאומי EPK.
- 2.זקס 18/12/2012 22:28הגב לתגובה זובאומן, מקאן, וגיתם לא הסכימו, בבקשה תעשה אותי מנהל קראיטיב. אבא פליז!
- 1.בהההההה 18/12/2012 17:00הגב לתגובה זותוך זמן קצר עולים על השטיק...
- שון 19/12/2012 14:57הגב לתגובה זותפסיק לזיין בשכל.
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.
דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7