'העבודה' מערבת את הציבור בקמפיין: משיקה אפליקציה לעיצוב והפקת מודעות
מפלגת העבודה יצאה היום בקמפיין 'מיקור חוץ' פוליטי. המפלגה השיקה מהלך ניו מדיה שמבקש לערב את תומכיה באופן פעיל. במסגרת הקמפיין הושקה אפליקציה חדשנית שתאפשר לגולשים לעצב את מסריהם כחלק מקמפיין מפלגת העבודה- "ביבי טוב לעשירים, שלי טובה בשבילך".
המצביעים הפוטנציאליים יוכלו להיות מעורבים בעיצוב המסר הפרסומי, על ידי כתיבה וציור על שלטי מרפסת, חולצות, סטיקרים, קאבר בפייסבוק וצלונים לרכב. בנוסף, מאפשר הקמפיין גיוס תרומות קטנות למפלגה של 50 עד 500 שקל.
ערן גפן ראש מערך הפרסום של המפלגה: "זוהי הפעם הראשונה בישראל שקמפיין בחירות מאפשר ייצור המוני בהדפסה דיגיטלית באמצעות הרשתות החברתיות. במקום להשתמש בכלים קלאסיים, החלטנו לבצע "דמוקרטיזציה של הקמפיין" ברוח הסולידריות והשיתוף אשר יאפשרו לכל אחד מהקהלים להתחבר ולהצטרף למסרי הקמפיין. על ידי כך, בכוונתנו לייצר אקטיביזציה ולרתום מתנדבים וכוחות חדשים המזדהים עם המסרים הבסיסיים של המפלגה".
- 1.קמפיין ילדותי (ל"ת)חארטה 16/12/2012 11:15הגב לתגובה זו

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7