'העבודה' מערבת את הציבור בקמפיין: משיקה אפליקציה לעיצוב והפקת מודעות

בנוסף, מאפשר הקמפיין גיוס תרומות קטנות למפלגה של 50 עד 500 שקל. ערן גפן, ראש מערך הפרסום במפלגה: "החלטנו לבצע דמוקרטיזציה של הקמפיין"
משה בנימין | (1)

מפלגת העבודה יצאה היום בקמפיין 'מיקור חוץ' פוליטי. המפלגה השיקה מהלך ניו מדיה שמבקש לערב את תומכיה באופן פעיל. במסגרת הקמפיין הושקה אפליקציה חדשנית שתאפשר לגולשים לעצב את מסריהם כחלק מקמפיין מפלגת העבודה- "ביבי טוב לעשירים, שלי טובה בשבילך".

המצביעים הפוטנציאליים יוכלו להיות מעורבים בעיצוב המסר הפרסומי, על ידי כתיבה וציור על שלטי מרפסת, חולצות, סטיקרים, קאבר בפייסבוק וצלונים לרכב. בנוסף, מאפשר הקמפיין גיוס תרומות קטנות למפלגה של 50 עד 500 שקל.

ערן גפן ראש מערך הפרסום של המפלגה: "זוהי הפעם הראשונה בישראל שקמפיין בחירות מאפשר ייצור המוני בהדפסה דיגיטלית באמצעות הרשתות החברתיות. במקום להשתמש בכלים קלאסיים, החלטנו לבצע "דמוקרטיזציה של הקמפיין" ברוח הסולידריות והשיתוף אשר יאפשרו לכל אחד מהקהלים להתחבר ולהצטרף למסרי הקמפיין. על ידי כך, בכוונתנו לייצר אקטיביזציה ולרתום מתנדבים וכוחות חדשים המזדהים עם המסרים הבסיסיים של המפלגה".

לאפליקציה

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קמפיין ילדותי (ל"ת)
    חארטה 16/12/2012 11:15
    הגב לתגובה זו