Stairway to Heaven: חברה מציעה ארון קבורה עם רמקולים וחיבור ל-Spotify
המוצר הבא יכול לקחת בקלות את המקום הראשון במצעד הפיתוחים הכי מיותרים שיש ליקום להציע. מצד שני, יש בו לא מעט קסם ביזארי שיכול לקלוע לטעמם של קהלים מסוימים. הרעיון המרכזי עונה לשאלה שלא בטוח ששאלתם את עצמכם - מה אם יכולתם לקחת אתכם לעולם הבא את אוסף המוסיקה שלכם, או לרדת מתחת לאדמה לצלילי הנעימה האהובה עליכם? זה מה שמציעה חברה שבדית בשם
מוזר ככל שזה נשמע, תמורת 35 אלף דולר, החברה מציעה ארון קבורה ובתוכו נגן מוסיקה חכם המקושר לשירות המוסיקה Spotify. באפשרותכם לשמור את הפלייליסט פרטי או לשתף אותו עם אחרים. בחירה באופציה השנייה מעניקה לחברים שלכם את היכולת לצרף לפלייליסט שלכם שירים חדשניים וכך לשמור אתכם מעודכנים, לנצח. הטכנולוגייה המתקדמת נעזרת בשירות אינטרנט אלחוטי (4G) לצד מעבד אינטל 2.4 GHz ומסך LCD בגודל 7 אינצ'ים המציג את השירים המושמעים.
סרטון התדמית של ארון הקבורה
ארון הקבורה השבדי הוא דוגמה אחת מני רבות לרעיונות הדיגיטליים שמצלחים למצוא פתח דרכו הם נכנסים ומשפיעים על כל אספקט בחיינו, וכעת גם לאחר מותנו. מצד שני, זו דוגמא קלאסית לאינספור הדרכים היצירתיות שנועדו לעשות כסף קל. זה לא שאתם יכולים להתלונן או לבקש החזר כספי אם תגלו שהשירות לא עובד.
במידה ואכן, ארונות הקבורה של PAUSE יהפכו למוצר שייחטף מהמדפים ניתן להניח ש-Stairway to Heaven של זפלין, או Knockin' on heaven's door של דילן, יהפכו לכמה מהשירים המועדפים על חובב המוסיקה הממוצע. אנחנו, אם יכולנו לבחור, היינו מבקשים מהנותרים אחרינו לספק לנו מנה שבועית של שירים ושערים. רק המתח לבדו, לפני שנדע מה התוצאה בדרבי של פתח תקווה יכול להרוג אותנו שוב.
טעימה קטנה למי שחושב על זה ברצינות

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7