TV

קמפיין 'פטרושקה' של ועדת המדרוג: "אנחנו בתחרות מול שאר אמצעי המדיה"

כך אומר גל תורג'מן, מנכ"ל הוועדה למדרוג שחשפה כי היא עומדת מאחורי קמפיין אולג פטרושקה. "רצינו להזכיר לכולם שאפשר לבנות מותג באינטרנט"
משה בנימין | (1)

לאחר 4 ימים בהם קמפיין פטרושקה שטף את כל אתרי האינטרנט המובילים בישראל, נחשף אמש (יום ד') כי למרות ההשערות השונות, מאחורי המהלך שהריץ את האוליגרך המיסתורי לכנסת, עומדת הוועדה למדרוג האינטרנט.

הוועדה בה חברים גופי מדיה ומשרדי פרסום ביקשה להזכיר למפרסמים כי "האינטרנט הוא המדיה האפקטיבית ביותר לבניית מותג", כך לדבריהם. את המשימה קיבל לידיו משרד הפרסום dsay אינטראקטיב. במהלך ממזרי ניצל המשרד לטובתו את הבחירות לכנסת ה-19 כדי להריץ את פטרושקה בבוקר בהיר אחד, וכך לייצר סביבו שיחה ערה שהוכיחה את עצמה גם ברמת החשיפות והמודעות.

קמפיין כחול לבן: מאחורי הקלעים של מהלך "אולג פטרושקה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    זה מה שהם עושים עם הכסף של הערוצים????? (ל"ת)
    רון 13/12/2012 18:56
    הגב לתגובה זו