חוצות: לביא מדיה תשווק את שטחי הפרסום באתר החרמון לחודשי החורף הקרובים
חברת שילוט החוצות לביא מדיה בבעלותו של גבי לביא תחל לשווק את הפרסום באתר החרמון לעונת החורף הקרובה, החל מחודש ינואר הקרוב ולמשך 3 חודשים.
חבילות הפרסום שהחברה מציעה כוללות פרסום על מתקני הגלישה השונים, רכבלים בכמות של כ-400 כיסאות ברחבי ההר, פרסום בכניסה לאתר ועל גגות המבנים, פרסום על העמודים שמחזיקים את הרכבלים ודיגלול בתוך השלג.
לאתר החרמון מגיעים מכל המדינה כמיליון אנשים בעונה וההר פתוח לגולשים כ 50 ימי גלישה בעונה שלמה. לדברי גבי לביא: "הפרסום באתר הינו מהמיוחדים שיש בתקופת החורף ומתוקשר באמצעים יחודיים על גבי מתקני ההר, הקהל "שבוי" כ-9 שעות בממוצע ברחבי ההר, והפרסום בו הוכח לאורך השנים כאפקטיבי במיוחד".
- 1.אלי 13/12/2012 14:18הגב לתגובה זופרסום פצצה , הייתי שם בשנה שעברה וזה נראה מדהים .

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7