חוצות: לביא מדיה תשווק את שטחי הפרסום באתר החרמון לחודשי החורף הקרובים
הפרסום ב-3 החודשים שיחלו בינואר כולל -400 כיסאות ברחבי ההר, פרסום בכניסה לאתר ועל גגות המבנים, על העמודים שמחזיקים את הרכבלים ועוד
חברת שילוט החוצות לביא מדיה בבעלותו של גבי לביא תחל לשווק את הפרסום באתר החרמון לעונת החורף הקרובה, החל מחודש ינואר הקרוב ולמשך 3 חודשים.
חבילות הפרסום שהחברה מציעה כוללות פרסום על מתקני הגלישה השונים, רכבלים בכמות של כ-400 כיסאות ברחבי ההר, פרסום בכניסה לאתר ועל גגות המבנים, פרסום על העמודים שמחזיקים את הרכבלים ודיגלול בתוך השלג.
לאתר החרמון מגיעים מכל המדינה כמיליון אנשים בעונה וההר פתוח לגולשים כ 50 ימי גלישה בעונה שלמה. לדברי גבי לביא: "הפרסום באתר הינו מהמיוחדים שיש בתקופת החורף ומתוקשר באמצעים יחודיים על גבי מתקני ההר, הקהל "שבוי" כ-9 שעות בממוצע ברחבי ההר, והפרסום בו הוכח לאורך השנים כאפקטיבי במיוחד".
- 1.אלי 13/12/2012 14:18הגב לתגובה זופרסום פצצה , הייתי שם בשנה שעברה וזה נראה מדהים .