חוצות: לביא מדיה תשווק את שטחי הפרסום באתר החרמון לחודשי החורף הקרובים

הפרסום ב-3 החודשים שיחלו בינואר כולל -400 כיסאות ברחבי ההר, פרסום בכניסה לאתר ועל גגות המבנים, על העמודים שמחזיקים את הרכבלים ועוד
כתבי אייס | (1)

חברת שילוט החוצות לביא מדיה בבעלותו של גבי לביא תחל לשווק את הפרסום באתר החרמון לעונת החורף הקרובה, החל מחודש ינואר הקרוב ולמשך 3 חודשים.

חבילות הפרסום שהחברה מציעה כוללות פרסום על מתקני הגלישה השונים, רכבלים בכמות של כ-400 כיסאות ברחבי ההר, פרסום בכניסה לאתר ועל גגות המבנים, פרסום על העמודים שמחזיקים את הרכבלים ודיגלול בתוך השלג.

לאתר החרמון מגיעים מכל המדינה כמיליון אנשים בעונה וההר פתוח לגולשים כ 50 ימי גלישה בעונה שלמה. לדברי גבי לביא: "הפרסום באתר הינו מהמיוחדים שיש בתקופת החורף ומתוקשר באמצעים יחודיים על גבי מתקני ההר, הקהל "שבוי" כ-9 שעות בממוצע ברחבי ההר, והפרסום בו הוכח לאורך השנים כאפקטיבי במיוחד".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלי 13/12/2012 14:18
    הגב לתגובה זו
    פרסום פצצה , הייתי שם בשנה שעברה וזה נראה מדהים .