חוצות: לביא מדיה תשווק את שטחי הפרסום באתר החרמון לחודשי החורף הקרובים

הפרסום ב-3 החודשים שיחלו בינואר כולל -400 כיסאות ברחבי ההר, פרסום בכניסה לאתר ועל גגות המבנים, על העמודים שמחזיקים את הרכבלים ועוד
כתבי אייס | (1)

חברת שילוט החוצות לביא מדיה בבעלותו של גבי לביא תחל לשווק את הפרסום באתר החרמון לעונת החורף הקרובה, החל מחודש ינואר הקרוב ולמשך 3 חודשים.

חבילות הפרסום שהחברה מציעה כוללות פרסום על מתקני הגלישה השונים, רכבלים בכמות של כ-400 כיסאות ברחבי ההר, פרסום בכניסה לאתר ועל גגות המבנים, פרסום על העמודים שמחזיקים את הרכבלים ודיגלול בתוך השלג.

לאתר החרמון מגיעים מכל המדינה כמיליון אנשים בעונה וההר פתוח לגולשים כ 50 ימי גלישה בעונה שלמה. לדברי גבי לביא: "הפרסום באתר הינו מהמיוחדים שיש בתקופת החורף ומתוקשר באמצעים יחודיים על גבי מתקני ההר, הקהל "שבוי" כ-9 שעות בממוצע ברחבי ההר, והפרסום בו הוכח לאורך השנים כאפקטיבי במיוחד".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלי 13/12/2012 14:18
    הגב לתגובה זו
    פרסום פצצה , הייתי שם בשנה שעברה וזה נראה מדהים .
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.