TV

הקמפיין הייחודי של פובליסיס: עוצרים הכל ב-12:12 - ונותנים במה לסוכרת נעורים

ביוזמת פובליסיס, אתרי אינטרנט, תחנות רדיו, רשתות שיווק ועוד יקדישו את השעה 12:12 עבור ילדי סוכרת הנעורים שנאלצים להידקר 12 פעמים מדי יום
כתבי אייס | (4)

משרד הפרסום פובליסיס ישראל יעשה היום (יום ד') שימוש ייחודי בתאריך ה-12.12.12 החד פעמי, עבור מחלת סוכרת הנעורים.

מעבר לתאריך, הספרה 12 מוכרת מאוד לילדי סוכרת הנעורים שנאלצים לדקור את עצמם 12 פעמים מדי יום כחלק משגרת הטיפול הקבועה שנועדה למדוד את רמת הסוכר בגופם. בפובליסיס ידעו שהפתרון הקריאיטיבי לקידום המודעות למחלה מוצב לנגד עיניהם ורתמו לשם כך את גופי המדיה המובילים בישראל.

בקמפיין שיעלה פעם אחת בלבד, אך עתיד לייצר שיחה ערה סביבו, שטחי המדיה של האתרים המובילים בישראל יוקדשו כולם בשעה 12:12 לנושא סוכרת הנעורים. הקמפיין יעלה ב-Ynet ,Mako ,Walla, מעריב, דה מרקר, תפוז, One, ערוץ 5, גלובס ו-Bizportal. כמו כן במסכי ה-CTV המוקרנים לאורך כבישי הארץ, בפלזמות של הסינמה סיטי, בכריזה של סניפי הסופר פארם ובסניפי הרשת H&O ובעמודי הפייסבוק של וואלה, ynet ועוד.

אסי עזר בקמפיין למען חולי סוכרת הנעורים

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    111 16/12/2012 10:46
    הגב לתגובה זו
    אם אפשר לעורר מודעות - אז למה לא ?!
  • 3.
    אם אפשר לעורר מדוע - אז למה לא?! (ל"ת)
    אני דווקא בעד 16/12/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אויש נו 12/12/2012 14:02
    הגב לתגובה זו
    מקווה שהשיגו את צילומי המסך שרצו בשביל הפיקציה הזו - בטח ייצרו אותם בעצמם כדי לחסוך זמן - פשוט שטות מוחלטת
  • 1.
    נמאס מהגימיקים האלו (ל"ת)
    הג'וקר 12/12/2012 11:53
    הגב לתגובה זו