הקמפיין הייחודי של פובליסיס: עוצרים הכל ב-12:12 - ונותנים במה לסוכרת נעורים
משרד הפרסום פובליסיס ישראל יעשה היום (יום ד') שימוש ייחודי בתאריך ה-12.12.12 החד פעמי, עבור מחלת סוכרת הנעורים.
מעבר לתאריך, הספרה 12 מוכרת מאוד לילדי סוכרת הנעורים שנאלצים לדקור את עצמם 12 פעמים מדי יום כחלק משגרת הטיפול הקבועה שנועדה למדוד את רמת הסוכר בגופם. בפובליסיס ידעו שהפתרון הקריאיטיבי לקידום המודעות למחלה מוצב לנגד עיניהם ורתמו לשם כך את גופי המדיה המובילים בישראל.
בקמפיין שיעלה פעם אחת בלבד, אך עתיד לייצר שיחה ערה סביבו, שטחי המדיה של האתרים המובילים בישראל יוקדשו כולם בשעה 12:12 לנושא סוכרת הנעורים. הקמפיין יעלה ב-Ynet ,Mako ,Walla, מעריב, דה מרקר, תפוז, One, ערוץ 5, גלובס ו-Bizportal. כמו כן במסכי ה-CTV המוקרנים לאורך כבישי הארץ, בפלזמות של הסינמה סיטי, בכריזה של סניפי הסופר פארם ובסניפי הרשת H&O ובעמודי הפייסבוק של וואלה, ynet ועוד.
אסי עזר בקמפיין למען חולי סוכרת הנעורים
- 4.111 16/12/2012 10:46הגב לתגובה זואם אפשר לעורר מודעות - אז למה לא ?!
- 3.אם אפשר לעורר מדוע - אז למה לא?! (ל"ת)אני דווקא בעד 16/12/2012 10:40הגב לתגובה זו
- 2.אויש נו 12/12/2012 14:02הגב לתגובה זומקווה שהשיגו את צילומי המסך שרצו בשביל הפיקציה הזו - בטח ייצרו אותם בעצמם כדי לחסוך זמן - פשוט שטות מוחלטת
- 1.נמאס מהגימיקים האלו (ל"ת)הג'וקר 12/12/2012 11:53הגב לתגובה זו