הקמפיין הייחודי של פובליסיס: עוצרים הכל ב-12:12 - ונותנים במה לסוכרת נעורים
משרד הפרסום פובליסיס ישראל יעשה היום (יום ד') שימוש ייחודי בתאריך ה-12.12.12 החד פעמי, עבור מחלת סוכרת הנעורים.
מעבר לתאריך, הספרה 12 מוכרת מאוד לילדי סוכרת הנעורים שנאלצים לדקור את עצמם 12 פעמים מדי יום כחלק משגרת הטיפול הקבועה שנועדה למדוד את רמת הסוכר בגופם. בפובליסיס ידעו שהפתרון הקריאיטיבי לקידום המודעות למחלה מוצב לנגד עיניהם ורתמו לשם כך את גופי המדיה המובילים בישראל.
בקמפיין שיעלה פעם אחת בלבד, אך עתיד לייצר שיחה ערה סביבו, שטחי המדיה של האתרים המובילים בישראל יוקדשו כולם בשעה 12:12 לנושא סוכרת הנעורים. הקמפיין יעלה ב-Ynet ,Mako ,Walla, מעריב, דה מרקר, תפוז, One, ערוץ 5, גלובס ו-Bizportal. כמו כן במסכי ה-CTV המוקרנים לאורך כבישי הארץ, בפלזמות של הסינמה סיטי, בכריזה של סניפי הסופר פארם ובסניפי הרשת H&O ובעמודי הפייסבוק של וואלה, ynet ועוד.
אסי עזר בקמפיין למען חולי סוכרת הנעורים
- 4.111 16/12/2012 10:46הגב לתגובה זואם אפשר לעורר מודעות - אז למה לא ?!
- 3.אם אפשר לעורר מדוע - אז למה לא?! (ל"ת)אני דווקא בעד 16/12/2012 10:40הגב לתגובה זו
- 2.אויש נו 12/12/2012 14:02הגב לתגובה זומקווה שהשיגו את צילומי המסך שרצו בשביל הפיקציה הזו - בטח ייצרו אותם בעצמם כדי לחסוך זמן - פשוט שטות מוחלטת
- 1.נמאס מהגימיקים האלו (ל"ת)הג'וקר 12/12/2012 11:53הגב לתגובה זו
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
