היונים של באומן בר ריבנאי וביטוח ישיר בטופ-5 השבועי של האתר Adforum

השפה החדשה של ביטוח ישיר זוכה למחמאות מהאתר הבינ"ל. יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב: "קונספט טוב עובד בכל העולם אפילו אם הוא בעברית"
משה בנימין | (2)

העברת תקציב הפרסום של ביטוח ישיר משלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל לידי באומן בר ריבנאי הציגה שפה פרסומית חדשה שבמרכזה זוג יונים חביבות. התוצאה, נכון לעכשיו, היא 4 סרטוני פרסומת שמשלבים אנימציית מחשב. הראשון שבהם נבחר השבוע לאחד מ-5 ממהלכי הפרסום הטובים של של השבוע החולף באתר הפרסום הבינ"ל Adforum.

הסרטון של ביטוח ישיר דורג במקום ה-4 מתוך 5 המהלכים, שביניהם עבודות מאוסטרליה, ערב הסעודית ודרום אפריקה. יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב והמשנה למנכ"ל בבאומן בר ריבנאי אמר לאייס: "כשיש קונספט טוב הוא עובד בכל העולם אפילו אם הוא דובר עברית".

סדרת היונים של ביטוח ישיר/ באומן בר ריבנאי

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אחלה שפה. (ל"ת)
    אקס באומן 11/12/2012 09:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    וואו (ל"ת)
    מפרגן 11/12/2012 09:52
    הגב לתגובה זו