היונים של באומן בר ריבנאי וביטוח ישיר בטופ-5 השבועי של האתר Adforum
השפה החדשה של ביטוח ישיר זוכה למחמאות מהאתר הבינ"ל. יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב: "קונספט טוב עובד בכל העולם אפילו אם הוא בעברית"
העברת תקציב הפרסום של ביטוח ישיר משלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל לידי באומן בר ריבנאי הציגה שפה פרסומית חדשה שבמרכזה זוג יונים חביבות. התוצאה, נכון לעכשיו, היא 4 סרטוני פרסומת שמשלבים אנימציית מחשב. הראשון שבהם נבחר השבוע לאחד מ-5 ממהלכי הפרסום הטובים של של השבוע החולף באתר הפרסום הבינ"ל Adforum.
הסרטון של ביטוח ישיר דורג במקום ה-4 מתוך 5 המהלכים, שביניהם עבודות מאוסטרליה, ערב הסעודית ודרום אפריקה. יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב והמשנה למנכ"ל בבאומן בר ריבנאי אמר לאייס: "כשיש קונספט טוב הוא עובד בכל העולם אפילו אם הוא דובר עברית".
סדרת היונים של ביטוח ישיר/ באומן בר ריבנאי
- 2.אחלה שפה. (ל"ת)אקס באומן 11/12/2012 09:53הגב לתגובה זו
- 1.וואו (ל"ת)מפרגן 11/12/2012 09:52הגב לתגובה זו