הסתיים המכרז של אוניברסיטת בן גוריון: משרד 'לם מרגלית' זכה בתקציב הפרסום
המכרז על תקציב הפרסום של אוניברסיטת בן גוריון, בשווי של כ-3 מיליון שקלים, הגיע לסיומו בשבוע האחרון. הזוכה במכרז עליו התמודדו מספר גופים הוא משרד הפרסום החיפאי 'לם מרגלית' - כך נודע לאייס.
כזכור, המכרז יצא לדרכו לפני כחודש לאחר שטופל בשנים האחרונות על ידי משרד הפרסום אשכנזי זלצמן, ולפני כן על ידי Quatro מבית אדלר חומסקי. את המכרז ניהל סמנכ"ל השיווק של אוניברסיטת בן גוריון, המשמש בתפקיד מזה כ-6 שנים, שגיא לנגר. בימים אלו מנהלת מחלקת הרכש של האוניברסיטה מו"מ סופי מול משרד הפרסום לפני חתימה רשמית על החוזה.
משרד הפרסום לם מרגלית הוא בבעלות משותפת של עודד לם וערן מרגלית. שלוחת הדיגיטל של המשרד היא Interactive B-Way המוחזקת בבעלותו המלאה.
על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של האוניברסיטה בשנים האחרונות על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2009 עמד התקציב על כ-1.46 מיליון דולר, ב-2010 על כ-1.76 מ' דולר, ב-2011 על כ-1.82 מ' דולר וב-2012 נכון לעכשיו על כ-1.69 מיליון דולר, המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים.
מאוניברסיטת בן גוריון נמסר: "איננו מתייחסים לנושא בשלב זה". ממשרד הפרסום לם מרגלית לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
- 5.נוני 20/10/2013 13:52הגב לתגובה זומאחל בהצלחה אך לצערי כנראה שכבר הבנתם אנשי בן גוריון לאיזה בוץ ניכנסתם . . . חבל שלא בדקתם טוב טוב לפני כן . . .
- 4.מזל טוב בן גוריון זכיתם לעבוד עם אחלה משרד (ל"ת)עידן 11/12/2012 08:58הגב לתגובה זו
- 3.מזל טוב ובהצלחה ! (ל"ת)זאב 10/12/2012 17:26הגב לתגובה זו
- 2.עובד לשעבר B-way 10/12/2012 12:41הגב לתגובה זוברכות על ההישג! כל הכבוד מגיע לכם. לשגיא מאוניברסיטת ב"ש - קיבלת החלטה נבונה יש למשרד ניסיון רב בתחום ההשכלה. אני בטוח שתהנה לעבוד עם הצוותים במשרד ובמיוחד עם צביה המדהימה!
- 1.תותחים!! לם ונשלם!! (ל"ת)יורי 10/12/2012 10:14הגב לתגובה זו