אתר 'מגפון' יוצא בקמפיין חדש; ישקיע כ-100 אלך שקלים בפייסבוק ובגוגל

מיזם העיתונות הבלתי תלוי והעצמאי, שעלה לרשת לפני כשנה, יוצא בקמפיין שיתקוף בין היתר את העיתונות הממוסדת - 'ידיעות' ו'ישראל היום'
כתבי אייס | (1)

העיתון האינטרנטי מגפון יעלה בקמפיין אינטרנט חדש, לראשונה מאז נחנך לפני כשנה. הקמפיין יעלה בפייסבוק ובגוגל, בעלות מוערכת של כ-100 אלף שקלים. את הקמפיין תנהל מיכל אהרוני, כאשר על הקריאייטיב אחראי משרד הפרסום 'דה בריף' בבעלות נמרוד ניר, ורכש המדיה ייעשה על ידי 'קהונה'.

'מגפון' הוא מיזם תקשורתי בו כותבים עיתונאים בחינם, והוא פועל על פי עקרונות הקואופרטיב - במידה והעיתון מרוויח, מתחלקים הרווחים בין הכותבים.

העיתון הוקם לפני כשנה על ידי טובי פולק, שהיה עורך ורכז כתבים במשך שנים רבות ב'מעריב'. כל העיתונאים הפעילים בו עבדו בעבר במערכות העיתונים הגדולות. אל פולק הצטרפו בין היתר צבי זינגר, בוקי נאה, שרית פרקול, אורה עריף, ואחרים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בהחלט יוזמה ברוכה, כל הכבוד (ל"ת)
    אחד שקורא 09/12/2012 15:03
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.