
שגעון הסופרבול: 7 מיליון העוקבים של ג'ימי פאלון בטוויטר יכתבו פרסומת לפורד
3 חודשים לפני מועד הסופרבול ה-47 שייערך בניו אורלינס, המפרסמים המובילים בארה"ב יוצאים במהלכים שיווקיים בנסיון להפוך לשיחת היום. השיא אמור להיות פרסומת שמשודרת במהלך גמר הפוטבול, אך המפרסמים לא מסתפקים בהשקעה של 3.5-4 מיליון דולר עבור 30 שניות (או אפילו דקת פרסומת מלאה) שמשיגה להם הופעה חד פעמית, ומנסים לייצר חשיפה רחבה יותר בעזרת הפלטפורמה של הסופרבול.
אחת מאותן החברות המפרסמות היא יצרנית הרכב האמריקאית פורד שיוצאת במהלך שיווקי מעניין, במסגרתו תשתף פעולה עם השחקן ומגיש תוכנית הלייט-נייט ג'ימי פאלון, בוגר סאטרדיי נייט לייב. פאלון שהפופולריות העצומה שלו במדיה החברתית באה לידי ביטוי ב-7 מיליון עוקבים בטוויטר יעמוד מאחורי הפרסומת של פורד בסופרבול בשיתוף העוקבים. הפרסומת, בת ה-60 שניות תקדם את מותג הרכב לינקולן MKZ.
במהלך שנקרא