סבב תחרויות הפרסום העולמי מתחיל מחדש: ה-CLIO נפתחה להגשות
תחרות הפרסום הניו יורקית CLIO Awards, מהנחשבות בסבב התחרויות העולמי נפתחה להגשות. התחרות, ה-54 במספר מאז היווסדה, נערכת מדי שנה במהלך חודש מאי. היא תכלול 18 קטגוריות שונות, כשמתוכן 7 קטגוריות חדשות ו/או שעברו מתיחת פנים.
תחרות ה-CLIO נחשבת לאחת הקשות והמוערכות בסבב העולמי. רק כ-3% מסך העבודות המוגשות זוכות בסוף התחרות להתהדר בפסלון ואילו 1% בלבד מהעבודות המוגשות מקבלות את פסלון הזהב. לצוות השיפוט המורכב מאנשי קריאייטיב מובילים מעשרות מדינות שמורה גם הזכות להעניק ציון גבוה במיוחד לעבודה אחת יוצאת דופן בכל קטגוריה, מה שיכול לזכות אותה בתואר הכמעט בלתי אפשרי של GRAND CLIO.
מחירי הגשת העבודות נעים בין 325 דולר למהלכי רדיו/אודיו ל-1000 דולר עבור עבודות המוגשות לקטגוריית הפרסום המשולב - אינטגרייטד. התאריך האחרון להגשת מועמדות הוא ה-18 בינואר 2013 והאירוע עצמו ייערך ב-15 במאי.
יוזכר כי בשנה שעברה זכה משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי בארד בקטגוריית הסרטים עבור סרטון הפרסומת לעמותת אקים - 'מסעדה', אשר נעשה למטרת קידום שילובם בקהילה של בעלי פיגור שכלי. בשנה שלפני כן זכו 3 משרדים מישראל בפרסים: גיתם BBDO, שלמור אבנון עמיחי ובאומן בר ריבנאי, שלושתם בפרס הברונזה. גיתם BBDO ובאומן בר ריבנאי זכו בקטגוריית הפרינט ושלמור אבנון עמיחי זכה בקטגוריית העיצוב.