סודהסטרים הישראלית בהיכל התהילה של הפרסום: תשדר ספוט בסופרבול
אירוע הספורט הגדול בעולם הוא כמיטב המסורת האמריקנית גם אירוע הפרסום הגדול בעולם. הסופרבול ה-47 (ייערך השנה ב-3 בפברואר 2013) ששובר מדי שנה את שיא המחיר לספוט של פרסומת בת 30 שניות, יכלול פרסומת של חברת סודהסטרים הפועלת מישראל ומשווקת מסביב לעולם.
למרות שבמאים ישראליים עמדו מאחורי פרסומות ששודרו בסופרבול לאורך השנים, זו הפעם הראשונה שבה חברה ישראלית כלשהי מופיעה בקמפיין במסגרת המשחק, שנחשב לאירוע הפרסום המשמעותי ביותר בעולם. בשנה שעברה צפו בשידור מעל 100 מיליון איש בארה"ב בלבד ומעל 700 מיליון איש ברחבי העולם. האירוע יתקיים באיצטדיון הסופרדום בניו אורלינס וישודר ברשת CBS. הפרסומת המופקת בימים אלה היא חלק מהקמפיין העולמי החדש של החברה ""The SodaStream Effect, אשר מופק בחלקו ע"י אלכס בוגוסקי מסוכנות COMMON ומי שזכה לתואר "מנהל הקריאייטיב של העשור" מטעם מגזין הפרסום הנחשב Adweek. בוגוסקי שעבר תהליך של 'חזרה בתשובה' בכל הקשור לפעילותו הפרסומית שימש בעברו כשותף באחד מסוכנויות הפרסום המובילות בעולם ולאחר פרישתו עבר לעבוד עם מותגים בעלי אג'נדה חברתית-סביבתית.
הקמפיין שנפסל לאחרונה לשידור בבריטניה, בטענה כי הוא מכפיש את תעשיית המשקאות התוססים האחרים, מדגיש את התועלת הסביבתית של סודהסטרים. בסרטון מוצגות סצנות שונות בהן בקבוקי משקאות נעלמים בפתאומיות בשעה שאנשים מייצרים לעצמם, בקלות וללא מאמץ, את המשקה המוגז שלהם באמצעות מכשיר הסודהסטרים.
מרגיזים את יצרני המשקאות בעולם דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים: "חשיפה מסיבית לקמפיין בקרב למעלה מ-100 מיליון צופי הסופרבול בארה"ב, תסייע לנו להעביר את המסר, בד בבד עם פרסומות ופעילויות שיווק נוספות. המחויבות שלנו להשקיע בסופרבול עומדת בקנה אחד עם המאמצים הנרחבים שלנו להגדיל באופן משמעותי את החדירה לשוק האמריקאי והעולמי".
- 2.צלם יקי צימרמן 02/01/2013 16:06הגב לתגובה זונסיתי להפעיל את הסרטון הוא לא פעיל
- 1.SHPRITZ VE-GAMARNU? (ל"ת)oferdesade 04/12/2012 18:59הגב לתגובה זו