חוצות: חברת ברעם זכתה בזיכיון פרסום ל-10 שנים על גשר הכפר הירוק
חברת שילוט החוצות 'ברעם פרסום מקורי' קיבלה את זכויות השיווק לפרסום על גבי גשר הכפר הירוק בהיקף של כ-15 מיליון שקלים. תוקף הזיכיון לתקופה של 10 שנים. הלקוחות הראשונים שיפרסמו על הגשר הם: חברת השעונים 'רולטיים' ו'דלתא איירליינס'.
גיא בר-עם מבעלי ומנכ"ל ברעם פרסום מקורי: "קבלת הזיכיון לפרסום על גשר הכפר הירוק מצטרף לזכייתנו במכרז הגשרים בגוש דן. מכרז זה הפך אותנו לשחקן המרכזי בקטגוריית הגשרים ומאפשר לנו להציע ללקוחותינו מגוון רחב של חבילות פרסום". לדברי ברעם: "מדובר במוצר עצמתי, הנחשב לאפקטיבי ביותר בשל היותו מוצב ישירות מעל מסלול הנסיעה ללא האפשרות להתעלמות ובשל מיקומו של הגשר בציר המרכזי של גוש דן".
גשר הכפר הירוק, בגודל של כ-260 מ"ר נמצא במיקום מרכזי, בגבול בין רמת השרון לבין שכונות צהלה ותל ברוך ובקרבה לרמת החייל. הגשר נחשף מידי יום לעומסים כבדים בשל קרבתו לכבישי איילון וגהה ועוברים בו מאות אלפי כלי רכב ביום. הזכייה של ברעם מחזקת את הדומיננטיות שלה בתחום הגשרים בגוש דן עם 16 גשרים במספר.
חברת 'ברעם' הוקמה בשנת 1998 ע"י גיא בר-עם, וכיום מוחזקת ע"י גיא בר-עם (56%) וקבוצת אמנת הציבורית (44%). החברה מובילה ומתחמחה במדיום פרסום על גבי קירות בניינים (Large Format Advertising), ובנוסף ספרסום על גבי פיגומים בזמן שיפוצים. בשנת 2005 יזמה החברה את הקונספט של מימון שיפוץ חזיתות של בניינים משותפים בתמורה לזכויות הפרסום על גב הפיגומים בזמן השיפוץ. כך מימנה החברה שיפוצים של עשרות בניינים משותפים בתל אביב בעלות של כ-20 מליון שקלים.
- 1.15 מיליון לגשר??? לא נראה לי... (ל"ת)דניאלה 04/12/2012 13:28הגב לתגובה זו