סיכום יורובסט: זהב לגיתם ובאומן; זכיות גם למקאן, אדלר וחברת התוכן השיווקי C

תחרות הפרסום שהתקיימה בפורטוגל היטיבה עם הישראלים. 4 זכיות לבאומן; גיתם עם זהב, אדלר עם כסף וארד; ארד לטיימליין של מקאן וארד ל-C
משה בנימין |

בסוף השבוע האחרון נחתמה תחרות הפרסום האירופאית 'יורובסט', האחרונה (מהנחשבות בעולם) לשנת 2012 והשאירה טעם מתוק לנציגי תעשיית הפרסום הישראלית. בסיכום התחרות, המשרדים מישראל גרפו שלל נאה, עם 9 זכיות מתוך 14 עבודות שהעפילו לשלב הגמר.

מתוך אותן 9 עבודות זוכות: 2 היו זכיות בזהב, 2 זכיות בכסף ו-5 זכיות בארד. באומן בר ריבנאי הוא המשרד שמוביל בקרב המתמודדים מישראל עם 4 זכיות, כולן למהלך קשרי הדם המעוטר שהפך את השלוחה הישראלית של סאצ'י/פובליסיס לשם דבר באירופה. המשרד זכה בזהב וארד בקטגוריית הדיירקט, כסף בקטגוריית הסרטים, בתת הקטגורייה סרטים קצרים באינטרנט, ובנוסף זכה המהלך בארד בקטגוריית ה-PR.

זכיות הישראלים בתחרות הפרסום הלונדונית LIA

זכיות הישראלים התחרות הפרסום EPICA בלובליאנה

המשרד השני שזכה בזהב הוא גיתם BBDO, עבור מהלך הרדיו 'מונו' לקידום המודעות לסרטן השד. המשרד מסיים את שנת 2012 ב'טריו' זכיות מרשים שהחל בתחרות הלונדונית LIA בה זכה אותו המהלך בזהב, לאחר מכן זכה המשרד בתחרות ה-EPICA וכעת, כאמור ביורובסט.

אדלר חומסקי אף הוא, מסיים את שנת 2012 עם ההכרה הראויה למהלך הפרסום הייחודי שהפיק לקידום המודעות למחלת האלצהיימר. המהלך שנקרא 'הסרט הלא נכון' זכה בכסף וארד בקטגוריית המדיה.

מהלך הטיימליין של מקאן אריקסון עבור הרשות למלחמה בסמים סגר שנה חלומית מבחינת המשרד עם 22 זכיות מתוך 18 פסטיבלים בינלאומיים כשבראשם הזכייה בקטגוריית האינטראקטיב בתחרות ה-One Show בניו יורק. המהלך הציג בטיימליין של חשבון פיקטיבי בפייסבוק התפתחות מקבילה של מהלך חיים, עם ובלי שימוש בסמים, ונחשב לאחד ממהלכי הדיגיטל הכי מעוטרים בתולדות ענף הפרסום הישראלי.

חברת התוכן השיווקי C גורפת מחמאות נוספות כשהיא ממשיכה לתחרות שנייה ברצף בה היא זוכה. לאחר הכסף ב-EPICA זוכה החברה בפרס ארד נוסף עבור מהלך התוכן המותגי ל-P&G. זאת במסגרת הדגש העולמי של התאגיד על קהל האמהות בתקופת אולימפיאדת לונדון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה