יורובסט: פיינליסטים לגיתם, מקאן אריקסון, אדלר, באומן וחברת התוכן - C

בימים אלו נערך שלב השיפוט בתחרות הפרסום האירופאית. נכון לעכשיו המשרדים הישראלים אוספים יחד 14 פיינליסטים. באומן מוביל עם 'קשרי הדם'
משה בנימין | (1)

רשימות הפיינליסטים ברוב הקטגוריות בתחרות הפרסום האירופאית 'יורובסט' פורסמו היום (יום ה), כשהנציגים מישראל מרכזים יחד 14 עבודות שמעפילות לשלב הגמר. על פי נתוני מארגני התחרות השנה הוגשו ליורובסט כ-5,000 עבודות.

את רשימת הפיינליסטים מוביל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי עם 6 במספר, כולם עבור מהלך קשרי הדם. בקטגוריית המדיה יש לבאומנים פיינליסט אחד בתת הקטגוריה 'שירות לקהילה'. בקטגוריית הדיירקט יש למשרד 2 פיינליסטים בתת הקטגוריה מדיה אלטרנטיבית ושירות לקהילה. בקטגוריית הסרטים רושם המשרד פיינליסט נוסף בתת הקטגוריה סרטים באינטרנט. בנוסף, בקטגוריית ה-PR המשרד מציין 2 פיינליסטים בתת הקטגוריה 'מהלך אינטגרייטד שמובל ע"י PR' ופרסום שלא עבור תאגיד.

גיתם BBDO שסמנכ"ל הקריאייטיב שלו דני יעקובוביץ' משמש כשופט בתחרות מעפיל לשלב הגמר עם 3 פיינליסטים. 2 בפרינט עבור סדרת המודעות של חברת 'ניקול' - "מפסיקים להשתמש בעיתונים" ו'נתור' "טיולים מאורגנים". הפיינליסט הנוסף של גיתם הוא בקטגוריית הרדיו עבור מהלך הרדיו 'מונו' (שזכה בזהב בתחרות הלונדונית LIA) לאגודה למלחמה בסרטן.

אדלר חומסקי העפיל לשלב הגמר בקטגוריית המדיה, עם 2 פיינליסטים עבור המהלך לקידום המודעות למחלת האלצהיימר - "הסרט הלא נכון". 2 הפיינליסטים הם בתת הקטגורייה 'שירות לקהילה' ו'השימוש הטוב במסכים'.

מהלך הטיימליין של מקאן אריקסון עבור הרשות למלחמה בסמים ממשיך לצעוד על דרך המלך, וגם ביורובסט מעפיל לשלב הגמר עם 2 פיינליסטים, שניהם בקטגוריית המדיה. פיינליסט אחד בתת הקטגורייה שימוש ב-Social media ושני בתת הקטגורייה שירות לקהילה.

ההפתעה המשמחת של שוק הפרסום המקומי - חברת התוכן השיווקי C ממשיכה לתחרות פרסום שנייה ברצף בה היא מעפילה לשלב הגמר. כפי שהיה בתחרות ה-EPICA, מהלך התוכן השיווקי של C עבור P&G במסגרת הפעילות הבינלאומית של החברה נכנס לשלב הגמר בקטגוריית התוכן המותגי.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כל הכבוד אחלה עבודות! (ל"ת)
    הרב מפרגן 29/11/2012 14:03
    הגב לתגובה זו