הפרויקט החברתי של JCDecaux: מודעות קריאייטיב למען אימוץ בעלי חיים
חברת שילוט החוצות הבינ"ל JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב-יפו חוזרת עם קמפיין החוצות החברתי שלה לשנה שלישית. כזכור, בשנה הראשונה הנושא הנבחר היה איכות הסביבה, בשנה שעברה היה הנושא בטיחות בדרכים וכעת, מוקד הפעילות יהיה 'אימוץ בעלי חיים' תחת הכותרת: "חיות או לא להיות".
כמדי שנה מגייסת JCDecaux את משרדי הפרסום המובילים בישראל
לפרויקט החברתי ואלו נרתמים ומשתפים פעולה. בין המשרדים שצפוים לקחת חלק נמנים אדלר חומסקי ורשבסקי Grey, באומן בר ריבנאי, Y&R ישראל, גיתם BBDO, יהושע TBWA, פובליסיס, פוקס גורן גלעדי, ענבר מרחב ניסן, שמעוני פינקלשטיין ברקי, JWT ולעומק התודעה.
בשלב הראשון, תבקש החברה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל להציע את הרעיונות הקריאטיביים ביותר לעידוד אימוץ בעלי חיים. לאור הצלחת הקמפיין החברתי הקודם, החליטה גם השנה חברת JCDecaux לאפשר לקהל הרחב לקחת חלק בפרויקט כך שכל מי שירצה יוכל להציע רעיונות לעידוד אימוץ בעלי חיים בישראל דרך עמוד פייסבוק ייעודי שהוקם לפרויקט המיוחד.
- 5.קופי ענן 06/12/2012 18:04הגב לתגובה זואיפה אפשר למצוא תקנון של הפרויקט? לא נמצא גם בעמוד הפייסבוק...
- 4.אורנה 29/11/2012 15:31הגב לתגובה זולא פחות חשוב להעלות את המודעות לעיקורים וסירוסים. ראבק, רוצחים בארץ, באישור משרד החקלאות מעל 100,000 כלבים בשנה ולא פחות חתולים. מדינה חרא לבעלי חיים
- 3.ליאון 29/11/2012 09:07הגב לתגובה זותבורכו - מטרה חשובה מכל
- 2.אחד מהמשרדים 28/11/2012 18:22הגב לתגובה זונושא חשוב מאין כמוהו, אבל כמו שזכור לי מלבד השנה שעברה, כל הצוותים מהמשרדים שזכו קיבלו גם פרס נחמד... והשנה?
- 1.ג'רי 28/11/2012 17:55הגב לתגובה זוכל הכבוד!!!