הפרויקט החברתי של JCDecaux: מודעות קריאייטיב למען אימוץ בעלי חיים
חברת שילוט החוצות הבינ"ל JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב-יפו חוזרת עם קמפיין החוצות החברתי שלה לשנה שלישית. כזכור, בשנה הראשונה הנושא הנבחר היה איכות הסביבה, בשנה שעברה היה הנושא בטיחות בדרכים וכעת, מוקד הפעילות יהיה 'אימוץ בעלי חיים' תחת הכותרת: "חיות או לא להיות".
כמדי שנה מגייסת JCDecaux את משרדי הפרסום המובילים בישראל לפרויקט החברתי ואלו נרתמים ומשתפים פעולה. בין המשרדים שצפוים לקחת חלק נמנים אדלר חומסקי ורשבסקי Grey, באומן בר ריבנאי, Y&R ישראל, גיתם BBDO, יהושע TBWA, פובליסיס, פוקס גורן גלעדי, ענבר מרחב ניסן, שמעוני פינקלשטיין ברקי, JWT ולעומק התודעה.
בשלב הראשון, תבקש החברה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל להציע את הרעיונות הקריאטיביים ביותר לעידוד אימוץ בעלי חיים. לאור הצלחת הקמפיין החברתי הקודם, החליטה גם השנה חברת JCDecaux לאפשר לקהל הרחב לקחת חלק בפרויקט כך שכל מי שירצה יוכל להציע רעיונות לעידוד אימוץ בעלי חיים בישראל דרך עמוד פייסבוק ייעודי שהוקם לפרויקט המיוחד.
פרילנסרים, משרדי פרסום קטנים, בינוניים ועצמאיים, צוותי קופי וארט, סטודנטים לפרסום ועוד מוזמנים להשתתף בפרויקט החברתי ולהתמודד על הסיכוי לזכות בחשיפה שאין כדוגמה. מתוך המודעות שיוצעו על ידי הקהל הרחב יבחרו על ידי צוות אתר אייס ו-JCDecaux שלוש מודעות שיפורסמו בשלטי החוצות של JCDecaux ברחבי תל אביב, במקביל לפוסטרים של משרדי הפרסום. חשוב לציין כי על גבי הפוסטרים שיוצגו ברחבי העיר, יוטבעו הלוגואים של שלוש עמותות למען בעלי חיים - צער בעלי חיים, תנו לחיות לחיות ו- SOS חיות.
התאריך הסופי להגשת מודעות הוא ה-25 בדצמבר. הקהל הרחב המעוניין להשתתף בפרויקט מוזמן ליצור מודעות קריאייטיב מקוריות וייחודיות ולהעלות אותן לעמוד הפייסבוק של הפעילות.
בנוסף לפנייה לקהל הרחב באמצעות הפייסבוק, חברת JCDecaux החליטה להוסיף שלב נוסף לפעילות ולהרחיב את הפעילות גם לאינסטגרם. החברה תציע לעוברים ושבים להצטלם ליד השלטים של הקמפיין שיעלו על גבי מתקני JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו ולהעלות את התמונות לאינסטגרם ולתייגם בלשונית JCDPETS# , במטרה לעורר מודעות לנושא אימוץ בעלי חיים ומתוך רצון להגביר את החשיפה לנושא. JCDecaux, תדאג להודות לאלו שהעלו את התמונות לאינסטגרם בכך שהן יועלו על גבי מתקני החברה בפוסטר מיוחד שיסכם את הפעילות.
פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל: "זו השנה השלישית שאנו בוחרים נושא חברתי חשוב ומציעים לשותפנו בעולם הפרסום לקחת חלק. השנה בחרנו להתמקד בנושא אימוץ בעלי חיים אשר לא זוכה לפרסום ולסיקור הראויים לו עקב מחסור בתקציבים, ולעודד את הציבור בישראל לאמץ בעל חיים. אני בטוח שנזכה לראות עבודות מרתקות, מיוחדות ואף משעשעות גם השנה ואני שמח לרתום את החברה לנושא חשוב זה".
- 5.קופי ענן 06/12/2012 18:04הגב לתגובה זואיפה אפשר למצוא תקנון של הפרויקט? לא נמצא גם בעמוד הפייסבוק...
- 4.אורנה 29/11/2012 15:31הגב לתגובה זולא פחות חשוב להעלות את המודעות לעיקורים וסירוסים. ראבק, רוצחים בארץ, באישור משרד החקלאות מעל 100,000 כלבים בשנה ולא פחות חתולים. מדינה חרא לבעלי חיים
- 3.ליאון 29/11/2012 09:07הגב לתגובה זותבורכו - מטרה חשובה מכל
- 2.אחד מהמשרדים 28/11/2012 18:22הגב לתגובה זונושא חשוב מאין כמוהו, אבל כמו שזכור לי מלבד השנה שעברה, כל הצוותים מהמשרדים שזכו קיבלו גם פרס נחמד... והשנה?
- 1.ג'רי 28/11/2012 17:55הגב לתגובה זוכל הכבוד!!!