תחרות הפרסום EPICA: זכיות למקאן, גיתם BBDO וחברת התוכן השיווקי C

התחרות האירופאית נחתמה עם 2 זכיות בכסף למקאן, כסף וארד לגיתם, ולראשונה, זכייה לסוכנות תוכן שיווקי עם כסף ל-C עבור מהלך ל-P&G
משה בנימין | (3)

תחרות הפרסום האירופאית EPICA, המציינת 26 שנים להיווסדה (והשנה פתחה את שעריה ליבשות נוספות), נחתמה בלובליאנה, בירת סלובניה במהלך השבוע האחרון עם ההודעה על הזוכים בקטגוריות השונות. הנציגים הישראליים אספו 5 פרסים שנחלקו בין 3 משרדים: 4 זכיות בכסף וזכייה אחת בארד.

משרד הפרסום מקאן אריקסון/דיגיטל זכה ב-2 פרסי כסף בקטגוריות הדיגיטל והסרטים. מהלך הטיימליין של מקאן דיגיטל עבור הרשות למלחמה בסמים מוסיף לזכות במחמאות ופרסים למרות הזמן הניכר שעבר מיום ההכרזה על הפיצ'ר. בקטגוריית ה-FILM זכה מקאן אריקסון עבור הסרטון המשובח ל-yes בכיכובו של ג'יימס גנדלופיני מה'סופרנוס'.

משרד הפרסום גיתם BBDO מצליח לייצר רצף של זכיות. ולאחר הזהב בתחרות LIA הלונדונית גורף כסף וארד ב-EPICA. מודעות הפרינט למגבות 'ניקול' זכו בפרס הכסף, וסדרת המודעות של 'הובה בובה' בקונספט ה"מיתוסים" זכתה בארד.

הבשורה המפתיעה הייתה זכייתה של חברת התוכן השיווקי C (מוחזקת על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, פרומרקט וארז ברגבאום) בפרס הכסף עבור המהלך ל-P&G, במסגרת הפוקוס העולמי על קהל האמהות בזמן אולימפיאדת לונדון.

ארז ברגבאום, מנכ"ל C התייחס לזכייה הראשונה אי פעם של החברה ובכלל של חברת וכן שיווקי מישראל ואמר: "אנו גאים ושמחים על הזכייה ועל ההכרה הבינלאומית בעבודה שלנו. זוהי עוד הוכחה שתוכן טוב, גם אם עומד מאחורי מותג מסחרי, תמיד מנצח ויכול לחצות גם תרבויות ושפות. זוהי גאווה גדולה להיות סוכנות התוכן המותגי הישראלית הראשונה שזוכה בתחרות קריאיטיב בינלאומית מכובדת ואנו מקווים שזוהי תחילתה של מסורת בתעשיית התוכן השיווקי הישראלית. תודה גדולה לפרוקטר אנד גמבל על השותפות, החדשנות והחשיבה פורצת הדרך. תודה לשותפים שלנו בקופרמן הפקות על ההפקה ולשותפים שלנו בקשת ובמאקו על שיתוף הפעולה לאורך כל הדרך".

קייס סטאדי למהלך הזוכה של C תחרות EPICA נבדלת משאר תחרויות הפרסום תודות לסגל השופטים המלווה אותה. בניגוד לשאר התחרויות בהן שופטים אושיות פרסום בכירות מרחבי העולם, ב-EPICA נשפטות העבודות על ידי עיתונאים ועורכים מתחומי השיווק, הפרסום והמדיה. סגל השופטים ב-2012 הורכב מנציגי אתרים, מגזינים ועיתונים מ-34 מדינות שונות.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    התנועה 27/11/2012 15:35
    הגב לתגובה זו
    הרעיון של התוכן השיווקי שקיבל את הפרס הוא לקחת את הקונספט הגאוני של האמהות ולהפוך אותו לסדרת רשת קצרה ודוקומנטרית שבה מראיינים אמהות של ספורטאים? זה הרעיון הפורץ דרך?
  • לא יאומן 28/11/2012 13:19
    הגב לתגובה זו
    רק הקייס עושה את העבודה, השאר זה בולשיט של סדרה, והבאזז הוא בדיוק הפוסט בפייסבוק של מאקו והבאנר לקידום תוכן באתר. מצוין, שאפו על הקייס.
  • עובד בתחום 28/11/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ליוצי הסרטון במקאן עם הסופרנוס - עבור יס. המסר עבר בהומור.