DELETE
צילום: צילום מסך: חדשות 2
בחירות 2013

יגאל רווח, יניב קציר ו'מדיה קום' של אדלר יובילו את מערך הפרסום של מפלגת ש"ס

איש הפרסום החרדי שמלווה את ש"ס שנים רבות מצרף לקמפיין את חברת המדיה של אדלר חומסקי עימה הוא עובד. עוד בתמונה, רמי יהודיחה מ-LEAD
משה בנימין | (1)

מבצע עמוד ענן כבר מאופסן בתודעה הציבורית כזכרון חולף והקרקע כשרה לחזרה לקמפיין הבחירות. בתוך כך, מפלגת ש"ס נתנה אמש את האות למעבר לשלב הבא עם מינוי חברת המדיה 'מדיה קום' של אדלר חומסקי לאחראית על תחום רכש המדיה.

מערך הפרסום של המפלגה החרדית יכלול את יגאל רווח, הבעלים של משרד הפרסום המגזרי 'אפיקים' ומי שמלווה את ש"ס מזה שנים רבות. רווח שרכש לפני מספר שנים מידי אדלר חומסקי את פעילות משרד הפרסום המגזרי 'טריו' מקיים קשרים מסחריים עם משרד הפרסום כאשר 'מדיה קום' משמשת כחברת רכש המדיה שלו. כך, מסבירים בשוק הפרסום, נולד הקשר בין המפלגה לחברת המדיה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בנוסף לרווח, ישתלב במערך הפרסום והאסטרטגיה המנכ"ל והבעלים של משרד הפרסום LEAD, בו שותף גם משרד הפרסום אדלר חומסקי. על משבצת הקריאייטיב יהיה אמון יניב קציר, אף הוא מקושר לאדלר חומסקי. קציר שימש בעבר כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום ובין השאר עמד מאחורי הקמפיינים של 'תקע ושקע' לחברת החשמל, 'דוד הכיטוב' לביטוח 9000000, בזק בינלאומי ועוד.

יגאל רווח אמר היום (יום ב') לאייס: "זו הזדמנות עצומה. ש"ס היא המפלגה החברתית המובילה בישראל והיא הקיפה עצמה בקמפיינרים מן השורה הראשונה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ערן 26/11/2012 17:11
    הגב לתגובה זו
    בשביל בצע כסף הוא הולך לקדם מפלגה שאינו מאמין בה, שהוא היה מת שהיא לא היתה. קוראים לזה ערכים ועקרונות. תתבייש.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.