DELETE
צילום: צילום מסך: חדשות 2
בחירות 2013

יגאל רווח, יניב קציר ו'מדיה קום' של אדלר יובילו את מערך הפרסום של מפלגת ש"ס

איש הפרסום החרדי שמלווה את ש"ס שנים רבות מצרף לקמפיין את חברת המדיה של אדלר חומסקי עימה הוא עובד. עוד בתמונה, רמי יהודיחה מ-LEAD
משה בנימין | (1)

מבצע עמוד ענן כבר מאופסן בתודעה הציבורית כזכרון חולף והקרקע כשרה לחזרה לקמפיין הבחירות. בתוך כך, מפלגת ש"ס נתנה אמש את האות למעבר לשלב הבא עם מינוי חברת המדיה 'מדיה קום' של אדלר חומסקי לאחראית על תחום רכש המדיה.

מערך הפרסום של המפלגה החרדית יכלול את יגאל רווח, הבעלים של משרד הפרסום המגזרי 'אפיקים' ומי שמלווה את ש"ס מזה שנים רבות. רווח שרכש לפני מספר שנים מידי אדלר חומסקי את פעילות משרד הפרסום המגזרי 'טריו' מקיים קשרים מסחריים עם משרד הפרסום כאשר 'מדיה קום' משמשת כחברת רכש המדיה שלו. כך, מסבירים בשוק הפרסום, נולד הקשר בין המפלגה לחברת המדיה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בנוסף לרווח, ישתלב במערך הפרסום והאסטרטגיה המנכ"ל והבעלים של משרד הפרסום LEAD, בו שותף גם משרד הפרסום אדלר חומסקי. על משבצת הקריאייטיב יהיה אמון יניב קציר, אף הוא מקושר לאדלר חומסקי. קציר שימש בעבר כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום ובין השאר עמד מאחורי הקמפיינים של 'תקע ושקע' לחברת החשמל, 'דוד הכיטוב' לביטוח 9000000, בזק בינלאומי ועוד.

יגאל רווח אמר היום (יום ב') לאייס: "זו הזדמנות עצומה. ש"ס היא המפלגה החברתית המובילה בישראל והיא הקיפה עצמה בקמפיינרים מן השורה הראשונה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ערן 26/11/2012 17:11
    הגב לתגובה זו
    בשביל בצע כסף הוא הולך לקדם מפלגה שאינו מאמין בה, שהוא היה מת שהיא לא היתה. קוראים לזה ערכים ועקרונות. תתבייש.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 2.53%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״